Sean Siler, ο μηχανικός της Microsoft σε διαφημιστικό PC

by Stefanos Kofopoulos • On 31-08-2009 • AT 12:15 pm • 11 ΣΧΟΛΙΑ
Internet

i'm a pc

Η διαφημιστική καμπάνια της Apple με το PC εναντίον του Mac δεν χρειάζεται συστάσεις. Αυτό που ίσως δεν είναι γνωστό είναι μια από τις απαντήσεις της Microsoft στις εξαιρετικά πετυχημένες προσπάθειες του Cupertino. Το καταπληκτικό και παράλληλα ειρωνικό στοιχείο του βίντεο που θα δείτε, είναι ο πρωταγωνιστής,
Sean Siler. Μηχανικός στην Microsoft, δηλαδή εργαζόμενος με μισθό, ασφάλεια κλπ έλαβε μέρος στην καμπάνια με το σύνθημα: “Hello, I’m a PC and i’ve been turn into a stereotype”.

Ο Sean Siler μοιάζει απίστευτα με το PC στις καμπάνιες της Apple για αυτό άλλωστε επιλέχθηκε. Αν τα PC έχουν αποκτήσει μια στερεότυπη εικόνα είναι μάλλον αποτέλεσμα καλής δουλειάς από το marketing της Apple που ανάγκασε την Microsoft να απαντήσει δημιουργώντας το δικό της PC και όχι μόνο!

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω τι προσπαθεί να καταφέρει η microsoft με αυτές τις διαφημίσεις!!!! Γελοιοποιείται μόνη της…. Να μου πεις με πρόεδρο τον balmer τι περίμεναν;! Apple και πάλι apple!

    • Ό,τι προσπαθούσε να καταφέρει και η Apple που γελοιοποιείται σχεδόν κάθε μέρα με τις απορρίψεις apps από το App Store για γελοίους λόγους.

  2. Η κερδοφορία μιας εταιρίας δε νομίζω να είναι γελοίος λόγος στην κοινωνία που ζούμε. Οι οικονομικές συμφωνίες που έχει κλείσει η apple με την AT&T δεν νομίζω να αφορά μικρά ποσά… Άλλωστε όλοι ξέρουμε ότι η «διαμάχη» με την google θα λυθεί κάτω από το τραπέζι. (εννόω το google voice)

    • Φαντάζομαι ότι η κερδοφορία μιας εταιρείας δεν είναι γελοίος λόγος για κάθε εταιρεία, συμπεριλαμβανομένων της Apple και της Microsoft (της μεγαλύτερης εταιρείας software στον κόσμο) με τον Balmer CEO, σωστά.

      Η διαμάχη για το Google Voice έχει λυθεί πάνω στο web, όχι κάτω από το τραπέζι. Το Google έφτιαξε το Voice σε σελίδα που ανοίγει μια χαρά ο Safari.

  3. μα δεν μπορώ να καταλάβω πού είναι το αστείο στα βίντεο της microsoft, τουλάχιστον με τα βίντεο της apple γελάω….

  4. Τι Mac, τι PC, τι SPARC. Το θέμα είναι ο καθένας να επιλέγει ότι αρχιτεκτονική θέλει. Γι αυτό… Linux! Έχεις τη Microsoft και σου χαλάει το “image”, με τέτοιες διαφημίσεις, του super-duper PC που πήρες με 800€, του έβαλες και μια καλή διανομή (Kubuntu ή openSuse) με KDE 4.3 και δεν έχεις τίποτα να ζηλέψεις από το Mac των 1500++€.

    • Μιλάμε για εργαλεία και ανάγκες, αυτό είναι τα λειτουργικά και οι υπολογιστές. Όλα είναι καλά και super ανάλογα τις ανάγκες που καλύπτουν και τις προϋποθέσεις που δημιουργήθηκαν για την επιλογή του κατάλληλου λειτουργικού

  5. @Titanas, συμφωνώ, οι επιλογές είναι πρωσωπικές και κάθε άλλο παρα αντικειμενικές, αλλά πιστέυω πως οι διαφημίσεις της Microsoft δεν έχουν humor , κάτι που μου αρέσει γενικα στις διαφημήσεις, δεν είμαι apple fan-boy, Netbook με Ubuntu έχω εξάλου…

    • Αν το δούμε ψυχρά οι διαφημίσεις δεν πρέπει να είναι αστείες αλλά αποτελεσματικές στο κοινό που στοχεύουν. Αισθητικά θεωρώ ότι οι διαφημίσεις της Apple με το I’m a Mac and I’m a PC ήταν απίστευτα πετυχημένες σε κάθε σημείο. Το ίδιο σχεδόν μπορώ να πω και για τις διαφημίσεις της Microsoft με το Laptop Hunters.

  6. edit: “κάθε άλλο παρά αντικειμενικές ΔΕΝ είναι”

  7. Paidia to asteio pou einai (sth diafimisi) ?

Top

Show Buttons
Hide Buttons