Σε ελεύθερη πτώση η αγορά smartwatch

by Nikos Kaimakamis • On 25-10-2016 • AT 12:17 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Mobile

apple watch 2 3up-water

Η IDC πιστοποιεί ότι η αγορά smartwatch σημειώνει ετήσια πτώση πωλήσεων της τάξης του 51.6% σε σχέση με πέρυσι. 

Το τρίτο τρίμηνο του 2016 εμφανίζεται να είναι εκείνο κατά τη διάρκεια του οποίου η κατηγορία smartwatch δείχνει ότι δεν καταφέρνει να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Μάλιστα, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IDC, η Apple είδε τις αποστολές του Apple Watch να σημειώνουν πτώση της τάξης του 71.6% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Από την άλλη μεριά, η Apple είναι εκείνη η εταιρεία που κυριαρχεί στην κατηγορία smartwatch, αφού κατέχει μερίδιο 41.3% της εν λόγω αγοράς.

Σε απόλυτα νούμερα, η IDC υπολογίζει ότι το φετινό τρίτο τρίμηνο έχουν αποσταλεί 1.1 εκατομμύριο Apple Watches, σε αντίθεση με τα 3.9 εκατομμύρια Apple Watches που είχαν αποσταλεί πέρυσι. Η μόνη εταιρεία που εμφανίζεται να τα έχει πάει καλά στην κατηγορία είναι η Garmin, η οποία έδειξε άνοδο στις πωλήσεις της. Για την IDC, το στοιχείο που αποτελεί τη βασική αιτία για την πτώση στο πεδίο smartwatch είναι η έλλειψη νέων μοντέλων, καθώς και το γεγονός ότι το κοινό δυσκολεύεται να βρει λόγο αγοράς για ένα smartwatch.

Αρνητικό παράγοντα φαίνεται πως αποτελεί και το γεγονός ότι η καθημερινή ζωή με ένα smartwatch δεν φαίνεται να είναι και τόσο εύκολη, λόγω της κακής αυτονομίας των περισσότερων μοντέλων και της απόλυτης εξάρτησης από ένα συνδεδεμένο smartphone.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons