SAP Hybris: Μετασχηματισμός των σχέσεων με τους πελάτες

by George Polyzos • On 26-06-2016 • AT 10:01 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Computing

Office-Internet

Σύμφωνα με έρευνα της SAP, μόνο μία στις τέσσερις επιχειρήσεις χρησιμοποιεί όλα τα διαθέσιμα κανάλια στο πλαίσιο της σχέσης με τους πελάτες της, προκειμένου να έχει πρόσβαση σε μια ενιαία, ολοκληρωμένη εικόνα του πελάτη.

Το 61% των ηγετικών στελεχών επιχειρήσεων είναι πεπεισμένοι ότι τα υφιστάμενα πληροφοριακά τους συστήματα, που υποστηρίζουν τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) και τις πωλήσεις, δυσχεραίνουν το εμπορικό όραμα της εταιρείας τους, ενώ μόλις το 17% των επιχειρήσεων είναι έτοιμες να υποστηρίξουν μία σχέση με τους πελάτες βασισμένη -για πρώτη φορά- σε κινητές συσκευές.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της SAP για ένα απλοποιημένο front office, η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσει λύσεις που αφορούν το φάσμα της συνεργασίας με τον πελάτη και το εμπόριο, ξεπερνώντας τις παραδοσιακές εφαρμογές CRM. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στα updates της λύσης SAP Hybris Customer Experience, η οποία χρησιμοποιεί τα δεδομένα του προφίλ των πελατών για να δημιουργήσει προσωποποιημένες εμπειρίες σε όλα τα ψηφιακά κανάλια με περιεχόμενο που εστιάζει στον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά.

Η DNA Oy προσφέρει σε εταιρικούς πελάτες μια πραγματική εμπειρία

Η νέα έκδοση της λύσης SAP Hybris Commerce βοηθά εταιρείες όπως η DNA Oy, ένας από τους μεγαλύτερους πάροχους καλωδιακής τηλεόρασης και τηλεπικοινωνιών στη Φινλανδία, να επιτύχουν. Χρόνο με το χρόνο, η DNA έχει επιτύχει αύξηση της τάξεως του 65% στις online πωλήσεις business-to-consumer (B2C), μετά την έκδοσή του SAP Hybris Commerce, έκδοση Edge, επιλογή B2C. Με βάση την ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες της, η DNA έχει ξεκινήσει την υλοποίηση του SAP Hybris Commerce, έκδοση Edge, Β2C, με σκοπό να προσφέρει μια consumer-grade εμπειρία και στους εταιρικούς πελάτες της.

[Δ.Τ. SAP]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons