Samsung: ξοδεύει περισσότερα από το GDP της Ισλανδίας σε marketing, διαφήμιση

by Stefanos Kofopoulos • On 29-11-2013 • AT 2:26 pm • 21 ΣΧΟΛΙΑ
Mobile

Samsung: ξοδεύει για marketing και διαφήμιση περισσότερα από το GDP της Ισλανδίας

Η Samsung μεγαλώνει και ξοδεύει πολλά σε marketing και διαφήμιση. Στόχος των Κορεατών είναι να διατηρήσουν την πρώτη θέση και να συνεχίσουν να ξοδεύουν όσο χρειάζεται για να να βρεθούν στην κορυφή των brands.

To Reuters αναφέρει ότι το 2013 η Samsung αναμένεται να ξοδέψει περίπου 14 δισεκατομμύρια δολάρια σε ενέργειας marketing και διαφήμισης για να πείσει ότι τα προϊόντα της είναι καλύτερα από αυτά του ανταγωνισμού. Η εταιρεία έχει τεράστια κέρδη και έχει την ευκαιρία να επενδύσει όσα χρήματα θέλει ώστε να προωθήσει τα προϊόντα της. Το ποσό των 14 δισεκατομμυρίων για marketing και διαφήμιση που θα διαθέσει η Samsung το 2013 είναι μεγαλύτερο από εθνικό ακαθάριστο προϊόν (GDP) μια χώρας όπως η Ισλανδία.

Η Samsung έχει επιλέξει να ξοδεύει για ενέργειες marketing και διαφήμισης περισσότερα από κάθε άλλη εταιρεία που βρίσκεται στο Top 20 των εταιρειών με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον πλανήτη. Η Samsung ξοδεύει το 5.4% του ετήσιου τζίρου σε διαφημίσεις και προώθηση των προϊόντων της σε σύγκριση με το 3.5% της General Motors και το 0.6% της Apple.

Όπως είναι φυσικό, όλη αυτή η προσπάθεια δεν έχει πάντα το επιθυμητό αποτέλεσμα. Το άρθρο του Reuters εστιάζει στα αρνητικά σημεία των προσπαθειών της Samsung με τίτλο “Samsung’s marketing splurge doesn’t always bring bang-for-buck” με αναφορές στην σεξιστική παρουσίαση του Galaxy S4 μέχρι την πρόσφατη εμπορική αποτυχία του Galaxy Gear. H Samsung ποτέ δεν είπε ότι περιμένει τρελές πωλήσεις από το Galaxy Gear, το αντίθετο μάλιστα, αλλά ο τρόπος που παρουσιάστηκε και προωθείτε το smartwatch δείχνει ακριβώς το αντίθετο.

Η στροφή στην διαφήμιση της Samsung είναι εμφανής και μένει να δούμε τι θα συμβεί τους επόμενους μήνες, ειδικά τώρα που οι φήμες για το Samsung Galaxy S5 έχουν ξεκινήσει.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

21 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κατά τα άλλα η Apple ‘πουλάει’ τρελά κυρίως λόγω marketing(δήλωση του CEO της Samsung στο CNET-Οκτώβριος 2013-)…Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις…

    • Η Samsung έχει πλέον 3 CEO και είναι γνωστό σε όλο τον κόσμο ότι κανείς δεν μπορεί να την χτυπήσει στο διαφημιστικό budget. Είναι ακόμα ένας τρόπος για να κάνει πόλεμο στον ανταγωνισμό. Τρόπος νόμιμος, ορθός που αν οι ανταγωνιστές είχαν τα ίδια χρήματα θα έκαναν ακριβώς το ίδιο. Δεν κάνει κάτι κακό η Samsung, απλά ξοδεύει πάρα πολύ.

      Φαίνεται ότι ακολουθεί την ίδια τακτική με τις συσκευές. Κάνει ό,τι μπορεί, δοκιμάζει τα πάντα και ό,τι πιάσει. Μόλις πιάσει κάτι αρχίζει και χτίζει πάνω σε αυτό.

  2. Μήπως τελικά στην πορεία κάτι παει στραβά, δεδομένου ότι η κίνηση κορυφαίων flagships της εταιρείας δεν έχει ακριβώς τα αναμενόμενα αποτελέσματα;

    • Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό το τρίμηνο τα flasgships θα παραμείνουν στάσιμα, αυτό έχει πει η Samsung

  3. Όπως και να έχει Στέφανε, ασχέτως μερίδιου αγοράς και κερδών, είτε αρέσει είτε όχι, ο κρυφός πόθος της Samsung-να βλέπει δηλαδή ορδές πλήθους να αλλαλάζουν για την απόκτηση ενός high-end μοντέλου της-δε θα πραγματοποιηθεί σύντομα…

    • “ορδές πλήθους να αλαλάζουν για την απόκτηση ενός high-end μοντέλου της”
      Τι μου θυμιζει ? τι μου θυμιζει ?
      Αγέλες λοβοτομημενων καταναλωτων ? προβατα που τρεχουν στη στανη ? Μπα οχι… παντως κατι μου θυμιζει

    • Ώστε τώρα ξέρεις και τους κρυφούς πόθους των Κορεατών…
      Πού να μην ήταν πρώτη παντού και σε όλα. Εκεί τί θα λέγατε?

  4. Δεν είναι ακριβώς έτσι…ναι οκ ξοδεύει μεγάλα ποσά αλλά στο άρθρο σου δεν μας αναφέρεις το συγκεκριμένο ποσοστό αφορά το Mobile-IT τμήμα της Samsung? γιατί εκεί συναντιέται μόνο με την Apple που αναφέρεις για να μπορεί να υπάρξει σύγκριση…και για του λόγω του αληθές ορίστε και ένα άρθρο από το CNN Money που αναφέρει τα τεράστια ποσά που ξοδεύουν Samsung και LG σε διαφημίσεις στην αγορά των ψυγείων…και απλά φανταστείτε πόσα άλλα τμήματα έχουν να υποστηρίξουν διαφημιστικά εκτός από το κομμάτι που αφορά Mobile-IT που έχει εκεί άμεσο ανταγωνιστή την Apple..Το άρθρο είναι παραπλανητικό καθώς συγκρίνει ανόμοια πράγματα..http://tech.fortune.cnn.com/2013/04/04/apple-samsung-advertising-2/

  5. Η είδηση έχει ξαναπαίξει λούπα και παρουσιάζεται μειωτικά υποθέτω από ανταγωνιστές. Ενώ η Apple και άλλες εταιρείς είναι παρθένες και κανείς δεν μιλάει για την έμμεση κρυφή διαφήμιση που κάνει σε άπειρα MME. Υπάρχουν άπειροι τρόποι να προωθήσεις κάτι χωρίς να εμπλακείς σε διαφήμιση πχ η Microsoft με τα πιστοποιητικά ECDL για το δημόσιο χρόνια τώρα έχει επιβάλει μετάξύ άλλων και τα προιόντα της.

  6. Λοιπόν, αν και πρόκειται για πρόσφατη δημοσίευση του Reuters, υπάρχουν ανακριβείς αναφορές σε μεγέθη όπως η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας και το ποσοστό της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης ως προς τα ετήσια έσοδα. Με βάση λοιπόν το κλείσιμο της 29/11/2013, η κεφαλαιοποίηση της SAMSUNG είναι $208δισ.. Έτσι, εάν το ποσό το οποίο δαπανήθηκε φέτος ανέρχεται σε $14δισ., αυτό αντιστοιχεί στο 6,57% του τζίρου και όχι στο 5,4% όπως αναφέρεται. Να σημειώσω επίσης ότι αθροιστικά τα καθαρά κέρδη της εταιρείας τα τέσσερα τελευταία τρίμηνα ανέρχονται σε $28,6δισ. Συνεπώς, η διαφημιστική δαπάνη της SAMSUNG αντιστοιχεί ως ποσοστό στο 49% των καθαρών κερδών! Ευχάριστα νέα για όλα τα μέσα ανά την υφήλιο που εξαρτώνται από την διαφήμιση :)

  7. @pestaola
    Παρακαλώ αγνοήστε το προηγούμενο σχόλιο και δημοσιεύστε το κάτωθι:

    Λοιπόν, αν και πρόκειται για πρόσφατη δημοσίευση του Reuters, υπάρχουν ανακριβείς αναφορές σε μεγέθη όπως η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας και το ποσοστό της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης ως προς τα ετήσια έσοδα. Με βάση λοιπόν το κλείσιμο της 29/11/2013 και τα τέσσερα τελευταία δημοσιευμένα τρίμηνα της εταιρείας, η κεφαλαιοποίηση της SAMSUNG είναι $208δισ. (και όχι $227δισ.) ενώ τα συνολικά έσοδα ανέρχονται σε €213δισ.. Έτσι, εάν το ποσό το οποίο δαπανήθηκε φέτος ανέρχεται σε $14δισ., αυτό αντιστοιχεί στο 6,57% του τζίρου και όχι στο 5,4% όπως αναφέρεται. Να σημειώσω επίσης ότι αθροιστικά τα καθαρά κέρδη της εταιρείας τα τέσσερα τελευταία τρίμηνα ανέρχονται σε $28,6δισ. Συνεπώς, η διαφημιστική δαπάνη της SAMSUNG αντιστοιχεί ως ποσοστό στο 49% των καθαρών κερδών! Ευχάριστα νέα για όλα τα μέσα ανά την υφήλιο που εξαρτώνται από την διαφήμιση :)

  8. @ΒΑΣΙΛΗΣ,@JOHN DOE: Τελικά το αξίωμα που πρεσβεύει ότι η βλακεία είναι ανίκητη, είναι εξαιτίας σας διαχρονικό & αμίμητο!!!…Συγχαρητήρια!…Keep going…

    • Oταν τα επιχειρηματα στερευουν περισσευουν τα μειωτικά σχολια.
      Το οτι “τσιμπησες” το καταλαβαμε, τουλάχιστον φροντισε να μην εκιθεσαθ τοσο με τις χονδροειδεις απρεπειες σου.

      • ..εκτιθεσαι…

    • “Τελικά το αξίωμα που πρεσβεύει ότι η βλακεία είναι ανίκητη, είναι εξαιτίας σας διαχρονικό & αμίμητο!!!”
      Είπε αυτός που αλαλάζει κάθε φορά που η εταιρία με το σάπιο μήλο βγάζει καινούργια συσκευή.

  9. Ευτυχώς που υπάρχεις & εσύ & μας παραδίδεις μαθήματα του τι εστί σοβαρό επιχείρημα! Οι χιλιοειπωμένες αστειότητες περί προβάτων που αναφέρεις, αποδεικνύουν τα ως άνω ρηθέντα. Τέλος, είσαι ο τελευταίος που θα μου κάνεις μαθήματα καλής συμπεριφοράς! Και λίγη αυτοκριτική δεν βλάπτει!!!

    • Πηρες ενα σχολιο μου που δεν αναφερονταν σε σενα προσωπικα αλλα σε καποια αποστροφή των λεγομενων σου και το γυρισες σε προσωπικη αηθη και μειωτικη επιθεση. Προσπαθεις να τα μπαλωσεις τωρα, αλλα ειναι αργα, scripta manent, αλλα παρ’ ολα αυτα συνεχιζεις με αχρειαστους εξυπνακισμους. Αστο πια, το κατηντησες …να μην πω.

      ΥΓ Στεφανε (titanas) δεν συνεχιζω, λυπαμαι για την καταχρηση χωρου..

  10. @JOHN DOE: Αντί νά αναμασάς τα λόγια μου, πες μας και κάτι δικό σου έτσι για αλλαγή…

  11. @BAΣΙΛΗΣ: Η αμετροέπεια και η προκλητική ασυνέπειά σου, αντανακλώνται πλήρως στα όσα έχεις πει μέχρι τώρα, τα οποία σε ‘απογυμνώνουν’ στα μάτια όλων…Μάθε να δέχεσαι και την διαφορετική άποψη. Δεν βλάπτει, αντίθετα συνιστά αρχή διαλόγου!

    • Φτανει, οχι αλλο καρβουνο…. αρκετα Δημητρακη….

  12. Δεν περίμενα ωριμότερη απάντηση! Το αντίθετο θα με εξέπληττε!!!

Top

Show Buttons
Hide Buttons