RYNO το ηλεκτρικό scooter / μηχανή με μία ρόδα από το 2013

by Stefanos Kofopoulos • On 08-07-2012 • AT 7:18 pm • 7 ΣΧΟΛΙΑ

RYNO το ηλεκτρικό scooter / μηχανή με μία ρόδα από το 2013

Στην γραμμή παραγωγής από τις αρχές του 2013 η RYNO Motors υπόσχεται ότι η RYNO είναι η μηχανή με μία ρόδα που πάντα ψάχνατε και τώρα μπορείτε να αποκτήσετε. Σε αντίθεση με το Segway, η κατασκευή της RYNO θυμίζει αυτή μιας πραγματική μηχανής, με τον αναβάτη να κάθεται και να έχει α χέρια στο τιμόνι. Ο ηλεκτροκινητήρας της RYNO μπορεί να κινηθεί με μέγιστη ταχύτητα 32 χιλιομέτρων την ώρα ενώ η μπαταρία μπορεί να βγάλει μέχρι και 32 χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να φορτίσετε την RYNO για περίπου 1.5 ώρα. Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι ο αναβάτης έχει βάρος μέχρι 125 κιλά περίπου και δεν φοβάται να οδηγήσει μια μοτοσικλέτα με μία μόνο ρόδα. Το κόστος απόκτησης της RYNO αναμένεται στα $4500 με αγάπη από το Portland, Oregon.

Περισσότερα στο RYNO motors αν και για την Ελλάδα μάλλον δύσκολο να δούμε Ryno στους δρόμους.

RYNO το ηλεκτρικό scooter / μηχανή με μία ρόδα από το 2013

RYNO το ηλεκτρικό scooter / μηχανή με μία ρόδα από το 2013

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ως concept είναι χαριτωμένο, αλλά δε μου γεμίζει το μάτι για χρήση στο πραγματικό κόσμο. Γιατί μία ρόδα? Τί πλεονεκτήματα προσφερει πραγματικά? Σίγουρα είναι πιο ευέλικτο σε σχέση, πχ, με ενα παπί ή ένα σκουτεράκι, αλλά καθώς αυτά ήδη είναι φοβερά ευέλικτα οχήματα δε βλέπω κάποιο ρεαλιστικό όφελος. Στο βίντεο μιλά για τη δυνατότητα να μπει σε κτίρια ή το μετρό. Ναι καλά. Αυτό μπορεί να ισχύει στο πορτλαντ, αλλά θα ήθελα να δω τι έχει να γίνει στο ελλαδιστάν αν πας να μπεις στο μετρό με αυτό. Επίσης, μαλλον ο αναβάτης θα έχει μερικές (πολλές) ενδιαφέρουσες συζητήσεις με τους έλληνες τροχονόμους-αστυνομικούς.

    Επίσης. τί γίνεται άμα κρασάρει το λογισμικό που ελέγχει τα γυροσκόπια?

    Ναι, ως concept είναι πολύ εντυπωσιακό. Ναι, αυτό είναι ένα πολύ πιο λογικό ηλεκτρικό μέσο μεταφοράς από το segway. Αλλά ένα ηλεκτρικό σκουτεράκι που χρησιμοποιεί όλο το διαθέσιμο χώρο του για έξτρα μπαταρία και αυτονομία μου φαίνεται πιο πρακτική λύση.

    • Μία ρόδα = μικρότερο βάρος, λιγότερος χώρος, μικρότερη τριβή κλπ κλπ

      Αν κρασάρει το λογισμικό που ελέγχει την χαρτογράφηση στο αυτοκίνητο;

      • To μικρότερο βάρος και τριβή για μένα δεν αποτελεί από μόνο του προτέρημα. Προφανώς αυτό το μονόκυκλο δεν είναι σχεδιασμένο για αγώνες, άρα το μικρότερο βάρος δε μεταφράζεται σε κάποιο real world πλεονέκτημα. Το ίδιο και για τις τριβές. Παραδείγματος χάρην, όλο το βάρος πέφτει σε ένα λάστιχο, αντί να μοιράζεται σε δύο, άρα δε νομίζω να υπάρχει όφελος μακροπρόθεσμα στο κόστος ελαστικών. Παράλληλα ο μεγάλος παράγοντας που επηρεάζει την αυτονομία του είναι η χωρητικότητα των μπαταριών, και όχι τόσο οι τριβές με το δρόμο.

        ‘Οσο για το λογισμικό… αυτό που θέλω να πω είναι οτι ενα “παραδοσιακό” δίκυκλο όχημα και ένα τετράτροχο αυτοκίνητο, είτε μιλάμε για εσωτερικής καύσης είτε για ηλεκτρικό, “fails more gracefully”. Αν κρασάρει το λογισμικό που ελέγχει τη χαρτογράφηση κινητήρα σε ένα τετράτροχο, ανάλογα με το τι ελέγχεται ηλεκτρονικά, οι συνέπειες εκτείνονται από μειωμένες επιδόσεις και αυξημένη κατανάλωση μέχρι άμεσο σβήσιμο της μηχανής και ζημιά στο κινητήρα, αλλά δεν τίθεσαι σε άμεσο κίνδυνο. Το ίδιο και σε ένα δίκυκλο. Πρέπει να χαλάσουν πολλαπλά υποσυστήματα (κινητήρας, φρένα κλπ) για να κινδυνέψεις πραγματικά, καθώς τα οχήματα αυτά μπορούν να ελεγχθουν και να σταματήσουν χωρίς ιδιαίτερη βοήθεια από λογισμικό (τόσα χρόνια είχαμε αυτοκίνητα χωρίς ίχνος Η/Υ). Αν το μονόκυκλο χάσει τα γυροσκόπιά του, για οποιοδήποτε λόγο, φαντάζομαι είναι από δύσκολο έως αδύνατο να το ελεγξει κάποιος πριν σκάσει στο πάτωμα. Και αν πηγαίνει με ταχύτητα, ή σε ένα δρόμο όπως η κηφησίας, το να χάσει τον έλεγχο για πάνω από μερικά δεύτερα μπορεί να είναι θανατική καταδίκη.

    • Αν crusharei, τεντώνεις τα πόδια σου και περπατας. Είναι χαμηλό και κινείται με ταχύτητες ποδηλάτου.

      Το προνόμιο είναι η μετακίνηση μέσα σε κτίρια και αυτό έρχεται με παιδεία. Αν είναι πραγματικά χρήσιμο και παραγωγικό ώστε να δικαιολογεί τα 4,5 χιλιάρικα, τότε μια χαρά θα εξοικειωθούν όλοι στην ιδέα να κυκλοφορεί παντού.

      Αν χωρούσε στο port baggage, τότε θα τα σπαγε.

    • Μία ρόδα για μη σηκώνουν σουζες οι πιτσιρικάδες…
      Κατα τα άλλα, τι να κρασάρει ρε άρχοντα?
      Σιγά μη βγάλει και μπλε οθόνη..

      • Τα γυροσκόπια που έχει μέσα και το κρατάνε όρθιο πως δουλεύουν? Με μαγεία?

      • Με κώδικα,
        αλλά άμα καταφέρεις μέσα σε 30 γραμμές κώδικα (για την ανάγνωση των τιμών από 1 γυροσκόπιo XYZ και 1 αξελελόμετρο επίσης ΧΥΖ) να βάλεις bug,
        καλύτερα να ασχοληθείς με την κηπουρική…

Top

Show Buttons
Hide Buttons