RTB House: Ενσωμάτωση Deep Learning στο 100% των διαφημιστικών εκστρατειών της

by George Polyzos • On 12-11-2017 • AT 9:00 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

Η RTB House εφάρμοσε νέους αλγόριθμους που προσφέρουν εξαιρετικά ακριβείς εκτιμήσεις για διαφημιστικές καμπάνιες Click Through Rate (CTR).

Η RTB House είναι διεθνής εταιρεία που παρέχει λύσεις retargeting χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής σε κορυφαίους διαφημιζόμενους παγκοσμίως. Μέσω των νέων αλγορίθμων, είναι δυνατή η καλύτερη πρόβλεψη για πιθανά κλικ σε διαφημίσεις, οι οποίες τελικά αποφέρουν καλύτερη απόδοση για τους πελάτες. Η εξέλιξη αυτή καθιστά την RTB House μία από τις πρώτες εταιρείες που χρησιμοποιούν τόσο εκτεταμένα το deep learning – την πιο υποσχόμενη υποκατηγορία έρευνας που ασχολείται με την Τεχνητή Νοημοσύνη.

Η αύξηση των ποσοστών του click-through rates (CTRs) χωρίς ιδιαίτερο κόπο είναι το όνειρο του κάθε marketer. Τα CTRs ή η αναλογία των κλικ σε ένα banner σε σχέση με τον συνολικό αριθμό των εμφανίσεων, αποτελούν ένα από τα πιο κοινά metrics για μία επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια. Με τη χρήση της τεχνολογίας που μπορεί να προβλέψει την συμπεριφορά του χρήστη, με βάση προηγούμενες δραστηριότητες του, και να προτείνει την καλύτερη προσφορά προϊόντων σε αυτόν, τα brands μπορούν να αυξήσουν τα CTR metrics και να προσεγγίσουν τους πολυτιμότερους δυνητικούς πελάτες τους με ακριβώς τον ίδιο προϋπολογισμό που θα διέθεταν και στο παρελθόν.

Με τη χρήση της τεχνολογίας deep learning και μοντέλων επεξεργασίας εμπνευσμένα από τους βιολογικούς νευρώνες του μυαλού, η RTB House καθιστά δυνατή τη συλλογή πιο αξιόπιστων, πετυχημένων και ερμηνεύσιμων από μηχανή περιγραφών σχετικά με τις προτιμήσεις των πελατών βασιζόμενοι σε δεδομένα, χωρίς να απαιτείται η ανθρώπινη εμπειρία

Ο συγκεκριμένος αλγόριθμος επιτρέπει την ακριβέστερη πρόβλεψη των κλικ σε διαφημίσεις, αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό των κλικ κατά 16,5% χωρίς να απαιτείται επιπλέον προϋπολογισμός.

Οι εκτιμήσεις CTR αποτελούν την τέταρτη σημαντικότερη εφαρμογή των μεθόδων deep learning της RTB House. Χάρη σε μια καινοτόμο προσέγγιση, ο ρυθμός μετατροπής και η πρόβλεψη της τιμής μετατροπής είναι σε θέση να αυξήσουν τη συνολική απόδοση από δραστηριότητες retargeting έως και 29%. Επιπλέον, οι προτροπές που βασίζονται στο deep learning, αυξάνουν την αποτελεσματικότητα της επιλογής προϊόντων έως και 41%, σε σύγκριση με εκστρατείες που δεν χρησιμοποιούν τις ίδιες μεθόδους.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

ΠΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Top

Show Buttons
Hide Buttons