RIP Honda Civic Type R, αν τα άλογα ήταν πράσινα το Euro 5 θα σε αγαπούσε

by dkalo • On 12-08-2010 • AT 4:12 pm • 22 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Honda Civic Type R

Οι hardcore οδηγοί που θέλουν ένα προσιτό αυτοκίνητο με τεράστιες δυνατότητες θα κοιτάξουν, χωρίς αμφιβολία, το Honda Civic Type R. 200 ατμοσφαιρικοί ίπποι από τον δίλιτρο κινητήρα της Honda που στροφάρει μέχρι τις 9000 rpm δεν είναι κάτι που συναντάμε εύκολα στην εποχή της υπερτροφοδότησης και του downsizing.

Δυστυχώς όμως, ο κινητήρας της Ιαπωνικής εταιρίας δεν πληροί τις Euro 5 προδιαγραφές που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση σχετικά με τις εκπομπές ρύπων και έτσι η Ιαπωνική εταιρία αναγκάζεται να διακόψει την παραγωγή του πιο οδηγοκεντρικού της μοντέλου. Βέβαια, οι πωλήσεις του αυτοκινήτου θα συνεχιστούν κανονικά σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο. Συνεπώς, θα πρέπει να περιμένουμε την επόμενη γενιά του Honda Civic για να οδηγήσουμε ένα hot hatch φτιαγμένο από την μαμά Honda.. Εμένα θα μου λείψει πάντως, εσάς;

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

22 ΣΧΟΛΙΑ

  1. E καλά τώρα ….όχι και το πιο οδηγοκεντρικό…υπάρχουν κ άλλα…δεν θα τα βάψουμε μαύρα…

  2. Πολυ ασχημο αυτοκινητο μπορει να ηταν πολυ καλο αυτοκινητο αλλα ειναι ασχημο ρε γμτ

  3. Kala kanoune kai stamatane tin paragogi.Edo o kosmos katastrefete kai esu mas leges gia turbo autokinita. :@

    • Καταστρέφεται ο κόσμοςι? Από το civic? Καταραμενοι σχιστομάτηδες…
      Πέραν της πλάκας, αυτή η απόφαση είναι γελοία (τουλάχιστον στο ρεαλιστικό πλαίσιο χωρών όπως η Ελλάδα) απο τη στιγμή που οι ελληνικοί δρόμοι είναι γεμάτοι αυτοκίνητα 15ετίας, και τα καθαρά νέα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα απαγορεύονται στο κέντρο. Ο κόσμος δε θα σωθεί αν απαγορέψουμε ένα σχετικά ειδικό αυτοκίνητο, το οποίο απευθύνεται σε περιορισμένο κοινό.

      Δεύτερον, αν ήξερες κάτι από αυτοκίνητα, θα ήξερες οτι τα όσα έχουν τούρμπο είναι σε γενικές γραμμές οικονομικότερα και… πρασινότερα από τα ατμοσφαιρικά αντίστοιχων επιδόσεων, γιατί ο κυβισμός του κινητήρα είναι μικρότερος. Είμαι σχεδόν σίγουρος οτι η honda θα μπορούσε να κυκλοφορήσει μια 1.4 υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του Τype R με την ίδια ιπποδύναμη, αλλά όλη η χάρη του civic ήταν ο ατμοσφαιρικός (δηλαδη μή- τουρμπο) κινητήρας του.

      Τιτάνα, ξέρουμε γιατί για ποιο ακριβώς λόγο δεν πήρε τη πιστοποίηση το αυτοκίνητο? Υπερβαίνουν κάποιοι ρύποι τα επιτρεπόμενα όρια ή παίζει κάτι πιο περίπλοκο?

      • Πάντα θα υπάρχουν παλιά αυτοκίνητα. Αν δε θέσουμε περιορισμούς όμως στα καινούργια με το επιχείρημα ότι υπάρχουν τα παλιά, τότε όσα χρόνια και να περάσουν, τα παλιά πάλι το ίδιο ρυπογόνα θα είναι (όπως και τα καινούργια!).

      • Γιώργο σταματάει η παραγωγή γιατί η εκπομπή ρύπων δεν συμβαδίζει με το Euro5 που θα ισχύει από 1/1/2011.

      • dkalo, που μου προκάλεσε εντύπωση είναι οτι βλέπουμε μόνο τη Honda να “τσεκουρώνει” μοντέλα. Αν κατάλαβα καλά από μια πρόχειρη αναζήτηση στο ιντερνετ, υπάρχει ένας ενιαίος στόχος για 140g/km διοξειδίου του άνθρακα για τα επιβατικά αυτοκίνητα (αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με). Από τη στιγμή που ο VTEC του Type R δε καλύπτει τα όρια (κι εδώ μιλάμε για ένα ποιοτικό design που βελτιώνεται εδώ και τόσες γενιές), οι κινητήρες τέρατα των γερμανών πως κυκλοφορούν ακόμα;

        Πάντως, κρίμα που δε θα δούμε άλλο το τωρινό civic. Σίγουρα μια αναβαθμισμένη έκδοση θα επιστρέψει με κάποια μορφή, αλλά και πάλι κρίμα. (Κι εδώ να πω τη προσωπική ελπίδα μου να δούμε κάποιο CRZ type R που να χρησιμοποιεί ελαφρύτερα ηλεκτρικά μοτέρ και μικρότερες μπαταρίες για γέμισμα ροπής και όχι τόσο για οικονομία…)

      • Εχει να κανει με τον μεσο ορο εκπομπης ρυπων ολοκληρου του στολου και για αυτο πχ η mercedes εχει κρατησει τα SMART παρολο που σαν απο εταιρια απο την αρχη καθε χρονο εχει ζημιες!

      • Δεν είναι επιλογή της Honda να τσεκουρώσει το Type R, αλλά αναγκάζεται λόγω των εκπομπών ρύπων του κινητήρα. Το πρότυπο Euro 5 ισχύει για τα επιβατικά αυτοκίνητα και όχι για τα SUVs ή τα αυτοκίνητα που εξυπηρετούν κοινωνικές ανάγκες (βλ. ασθενοφόρα). Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε εδώ: http://bit.ly/96XCBf

  4. To παράδοξο παραμένει. Αν συνεχίσουμε τη σύγκριση, η Honda παράγει 3 υβριδικά, και υποθέτω οτι μπορουμε να πουμε οτι το 80% των κινητήρων στα αυτοκίνητα που πουλά είναι κάτω από 2 λίτρα. Το R μόνο του δε μπορεί να ανεβάσει τόσο πολύ τον μέσο όρο. Δεν έχει τον όγκο των πωλήσεων.

    Στο γερμανικό μέτωπο όμως, οπου δεν υπάρχουν υβριδικά, και όπου εμπειρικά μπορούμε να πούμε οτι το 50% και πάνω των αυτοκινήτων είναι άνω των 2 λίτρων, τι παίζει; Ως πιο ακραίο παράδειγμα μπορούμε να πάρουμε την porsche οπου ο μικρότερος κινητήρας είναι ο 2.7 της boxster (εκτος αν δεν υπολογίζεται ο μέσος όρος των εταιρειών αλλά των ομίλων…).

    • ειναι μεσος ορος των ομιλων αλλα και η porsche εχει εκδοσεις τις cayene υβριδικη και ντιζελ!

  5. Manoli προλαβαίνεις, μπορείς να το παραλάβεις μέχρι τις 31/12/2010. ;)

  6. και ο άλλος με την lamborghini πατάει μια γκαζία και ψοφάνε πέντε γλάροι ;)

  7. Γελαει ο κοσμος, χαζα πραματα, απλα οι ευρωπαιοι γι ακομη μια φορα αποδεικνειουν ποσο καραγκιοζηδες ειναι, επειδη οι ιαπωνες ειναι αιωνες μπροστα κοιτα τι τροπους βρισκουν να τους κοβουν… μου λενε οτι οι μερσεντες των 6λιτρων και οι μ3 και οι φερραρι που σε καθε γκαζι βγαζουν 4 κιλα μαυριλα βγαζουν λιγοτερους ρυππους. Ε ρε γελια…

  8. Οι κανόνες είναι ίδιοι για όλους, δεν έχουνε διαφορετικούς για τους Ιάπωνες ώστε να τους κόψουνε. Αντί να λέμε πάλι καλά που έστω ΚΑΠΟΙΟΣ σε αυτόν τον κόσμο κάνει και τίποτα για το περιβάλλον, βρίσκουμε κι εκεί να γκρινιάξουμε. Τα πρότυπα Euro 5 έχουν τεθεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δεν ήρθαν αιφνιδιαστικά. Αν ήθελε η Honda ας προσαρμοζόταν (που θα το κάνει, απλά άργησε με αποτέλεσμα το κενό αυτό).

    Όσο για τις εταιρείες που παράγουν αποκλειστικά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού είναι όντως περίεργο αλλά κάποια εξήγηση θα υπάρχει. Δε νομίζω να ισχύει αυτό με το μέσο όρο πάντως.

  9. Δεν σταματάει η παραγωγή του, απλώς θα γίνει άλλο ένα jdm-only..

    • Αλέξανδρε δεν θα είναι jdm only, για την ακρίβεια, δεν θα είναι καν jdm. Η Ιαπωνική έκδοση αποδίδει περισσότερα άλογα ενώ η Ευρωπαϊκή έκδοση κυκλοφόρησε σε πολύ λίγα κομμάτια στην Ιαπωνία.

      • Α σόρρυ, θεώρησα ότι θα γίνει πλέον όπως ο 2λιτρος των σουμπαρού που πλέον δεν μας έρχεται εδώ λόγω ρύπων και μας έχουν φορτώσει τον 2.5λιτρο..

  10. Το θέμα είναι να περιοριστούν οι ρύποι από τα αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής.
    Ας αφήσουν ήσυχες τις εταιρίες κ εκδόσεις αυτοκινήτων που χαρίζουν χαμόγελα στους οδηγούς…
    Σκεφτείτε πως 10 1.600άρια ρυπαίνουν περισσότερο από ένα Hummer…
    Οι λύσεις πρέπει να αναζητηθούν αλλού, όχι στα χιλιογραμμάρια της καινούργιας Ferrari… :p

  11. Ε τώρα εγώ τι να πω που σκέφτομαι τον Ιανουάριο να πάρω το Honda Inigh? ;)

    • Εσύ να μην πεις τίποτα, εμείς θα σου πούμε “καλοτάξιδο”! :)

      • :)

Top

Show Buttons
Hide Buttons