Renault Twingo RS Testdrive, the fun part

by dkalo • On 04-08-2009 • AT 6:17 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

Renault Twingo RS Testdrive

Τετάρτη πρωί, η πόλη των Ιωαννίνων έχει ήδη αρχίσει να ξυπνάει. Δεν ισχύει όμως το ίδιο και για την παρέα μου, οπότε ποια καλύτερη αφορμή για να πάω μία γρήγορη βόλτα μέχρι το Μέτσοβο. Οι επιλογές που έχω είναι δύο, ή θα προτιμήσω την ατελειώτη ευθεία της Εγνατίας Οδού ή τον παλαιό δρόμο που, αφού περάσει από όλα τα γραφικά χωριουδάκια της περιοχής, καταλήγει στην γενέτειρα του Γεώργιου Αβέρωφ, το Μέτσοβο.

Η επιλογή ήταν εύκολη: ο παλιός ο δρόμος. Σκοπός του ταξιδιού δεν ήταν ούτε να δω τα Γιάννενα, ούτε οποιαδήποτε άλλη πόλη, σκοπός ήταν να οδηγήσω όσο το δυνατόν περισσότερο το Renault Twingo RS, οπότε η επιλογή ήταν εύκολη. Ο δρόμος είναι γεμάτος στροφές κάθε είδους, σε άλλα κομμάτια ανηφορικός και σε άλλα κατηφορικός, κάποια κομμάτια έχουν καινούρια άσφαλτο και κάποια άλλα όχι. Ένας δρόμος που δεν θα σε κάνει να βαρεθείς σε καμία περίπτωση. Ειδικά τώρα που όλοι χρησιμοποιούν την Εγνατία, σχεδόν κανείς δεν κυκλοφορεί στον παλιό δρόμο και για αυτό βρέθηκα εκεί σιγουρεύοντας ότι είμαι μόνος..

Renault Twingo RS Testdrive

Οι ευθείες είναι πολλές στο πρώτο κομμάτι με στροφές δευτέρας και τρίτης να τις ενώνουν, οπότε η δύσκολη δουλειά ήταν των φρένων. Ιδιαίτερα αποτελεσματικά και χωρίς να παρουσιάσουν έντονα σημάδια κούρασης, αφήνουν τον οδηγό ικανοποιημένο ακόμα και σε απαιτητικές στροφοδιαδρομές. Το Twingo RS, παρά το κοντό του μεταξόνιο, δεν αντιδρά νευρικά στις στροφές με πολλά χιλιόμετρα αλλά είναι αρκετά σταθερό.

Όσο πλησιάζουμε στο Μέτσοβο, οι στροφές γίνονται όλο και πιο κλειστές ενώ υπάρχουν κομμάτια που ο δρόμος στενεύει αρκετά. Εκεί το μικρό της Renault δείχνει το καλύτερο του πρόσωπο. Τρομερό κράτημα και χάρη στις διαστάσεις του, μπορεί να κάνει πολλά ακριβότερα αυτοκίνητα να κοκκινίσουν από ντροπή βλέποντας τι μπορεί να κάνει και πόσο γρήγορα μπορεί να κινηθεί το Twingo RS. Οι εναλλαγές πορείας είναι άμεσες και το τιμόνι, παρά το μικρό του βάρος, χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα ακριβές και δεν δυσκολεύεται να ακολουθήσει τις εντολές του οδηγού.

Renault Twingo RS Testdrive

Η ανάρτηση του αυτοκινήτου είναι σκληρή όπως έχουμε ξαναγράψει. Δεν φιλτράρει τις ανωμαλίες του δρόμου και όλες σχεδόν περνάνε στην καμπίνα αναλλοίωτες. Καλό αυτό όταν κινείσαι γρήγορα και θες να έχεις όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τον δρόμο και για το αυτοκίνητο. Βέβαια, κουράζει αυτό το γεγονός σε ταξίδια αλλά δεν φτιάχτηκε για ταξίδια το Renault Twingo RS..

Φτάνοντας στο Μέτσοβο, η αδρεναλίνη ήταν ψηλά και τέτοιο χαμόγελο είχε πολύ καιρό να σχηματιστεί στο πρόσωπο μου. Το μικρό Renault, είναι ένα μεγάλο παιχνίδι. Δεν είναι αυτοκίνητο με την ορθολογική έννοια, είναι ένα αυτοκίνητο που στοχεύει στην ευχαρίστηση του οδηγού, στο πώς θα κάνει τον οδηγό να χαμογελάει. Το Twingo RS είναι η απόδειξη ότι δεν χρειάζεται κάποιος να διαθέσει πολλά λεφτά για να πάρει ένα αυτοκίνητο-παιχνίδι. Η Renault δεν έχει ξεχάσει την τέχνη του να στήνει μικρά, “στριφτερά” και ενδιαφέροντα αυτοκίνητα..

Renault Twingo RS Testdrive

Renault Twingo RS Testdrive

Renault Twingo RS Testdrive

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons