Renault Twingo RS στην Χαλκιδική

by dkalo • On 12-08-2009 • AT 6:50 pm • 12 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Renault Twingo RS Testdrive

Το ταξίδι με το Renault Twingo RS δεν τελείωσε στο Μέτσοβο. Στο Μέτσοβο τελείωσε η σημαντικότερη, κατά την γνώμη μου, διαδρομή για το αυτοκίνητο. Το μεγαλύτερο τεστ για το μικρό της Γαλλικής εταιρίας είχε στεφθεί με απόλυτη επιτυχία. Για την ακρίβεια, το αυτοκίνητο είχε κινηθεί σε πολύ γρήγορο ρυθμό και η αδρεναλίνη μου είχε ανέβει στα ύψη.

Έκανα μία σύντομη στάση στο Μέτσοβο για να γεμίσω τεπόζιτο του Γαλλικού supermini. Κάτι που δεν μου άρεσε οφείλω να ομολογήσω. Θα ήθελα να είχε μεγαλύτερη χωρητικότητα το ρεζερβουάρ αλλά μην ξεχνάμε ότι το Twingo RS είναι η καλύτερη δυνατή έκδοση ενός αυτοκινήτου πόλης οπότε έχουν γίνει κάποιες παραχωρήσεις.

Η κατανάλωση του αυτοκινήτου σαν απόλυτο νούμερο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί χαμηλή, λίγο κάτω από τα 11 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, αν αναλογιστούμε ότι πρόκειται για ατμοσφαιρικό κινητήρα 1600 κυβικών. Η άλλη όψη όμως του ίδιου ακριβώς νομίσματος λέει πως, όπως όλα τα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα, όταν πιεστούν πολύ έχουν υψηλή κατανάλωση. Βέβαια, οι επιδόσεις και το χαμόγελο που δημιουργείται στον οδηγό, να αποζημιώσουν πλήρως.

Renault Twingo RS Testdrive

Κάτι που το Twingo RS το έκανε στον υπερθετικό βαθμό οπότε το τελευταίο που με πείραξε ήταν η κατανάλωση του. Από το Μέτσοβο έφυγα με την αδρεναλίνη στα ύψη οπότε προτίμησα την Εγνατία Οδό για την επιστροφή μου. Μεγάλες ευθείες, ατελείωτα τούνελ και καλή άσφαλτος, ένας δρόμος με Ευρωπαϊκές προδιαγραφές και απόλυτα ασφαλής για τους χρήστες του.

Μία μέρα αργότερα, χρησιμοποίησα ξανά την Εγνατία Οδό. Αυτή την φορά όχι μόνο μέχρι το ορεινό Μέτσοβο αλλά μέχρι την συμπρωτεύουσα, την Θεσσαλονίκη. Στροφές δεν υπήρχαν, όλος ο δρόμος ήταν μια απέραντη ευθεία ενώ συνάντησα πολύ λίγα αυτοκίνητα. Σε αυτόν τον δρόμο πραγματικά φάνηκε η έλλειψη του cruise control, η ρύθμιση σταθερής ταχύτητας και οι επεμβάσεις με γκάζι ή φρένο ανάλογα τις συνθήκες.

Renault Twingo RS Testdrive

Μετά από μία σύντομη στάση για να πάρουμε ακόμα έναν επιβάτη, συνεχίσαμε για την Χαλκιδική. Πολλοί Θεσσαλονικείς είχαν αποφασίσει να κάνουν την ίδια διαδρομή οπότε κινηθήκαμε σε ήρεμους ρυθμούς. Βγαίνοντας από την εθνική οδό και κινούμενοι προς Χαλκιδική ο δρόμος άρχισε να γίνεται πιο ενδιαφέρον. Οι στροφές άρχισαν να πληθαίνουν αλλά η κίνηση και ο φόβος των οδηγών του Σαββατοκύριακου, δεν με άφησαν να δω ακόμα μια φορά τις δυνατότητες του μικρού της Renault.

Στην Χαλκιδική προσπάθησα να κινηθώ ήρεμα και να δω πώς συμπεριφέρεται το Renault Twingo RS σε καθημερινές μετακινήσεις. Ο 16βάλβιδος κινητήρας κάτω από τις 2000-2500 στροφές δεν είναι ιδιαίτερα πρόθυμος και απογοητεύει όταν κάποιος θελήσει την πλήρη δύναμη του. Βέβαια, μετά τις 3500 στροφές δεν τίθεται τέτοιο θέμα, το αυτοκίνητο, χάρη και στο χαμηλό του βάρος, ανταποκρίνεται πολύ καλά σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ μέχρι τις 7000 στροφές που το shiftlight σε “προστάζει” να ανεβάσεις ταχύτητα.

Renault Twingo RS Testdrive

Κάτι που με προβλημάτισε στο αυτοκίνητο ήταν το ESP. Πλήρως απενεργοποιούμενο φυσικά, αλλά όταν είναι ενεργοποιημένο, πρόκειται για έναν γρίφο για δυνατούς λύτες. Άλλες φορές επέμβαινε νωρίς και έκοβε την όρεξη μου για παιχνίδια ενώ άλλες φορές επέτρεπε ένα μικρό παιχνίδισμα της ουράς πρωτού επέμβει και με επαναφέρει στην πραγματικότητα φρενάροντας τον, ή τους, τροχούς που “παρέκλιναν”. Δεν είναι κακό αυτό, αλλά με προβλημάτισε το γεγονός ότι αντιδρούσε διαφορετικά σε παρόμοιες φαινομενικά περιπτώσεις.

Μετά από 3 μέρες στην Χαλκιδική, είχε φτάσει η ώρα της επιστροφής στην πρωτεύουσα. Πάνω από 600 χιλιόμετρα έπρεπε να γίνουν σε μία μέρα. Πρωινό ξύπνημα, φόρτωμα του αυτοκινήτου και το μεγάλο ταξίδι ξεκίνησε..

Renault Twingo RS Testdrive

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

12 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Να πω ότι γύριζες την ελλάδα με καμία aston martin να πώ οκ αλλά μας δίχνεις συνεχώς το Renault Twingo RS, δηλαδή έλεος….

    • Κλείνει ένα κύκλος από post με αναφορά στο αυτοκίνητο, αυτό είναι όλο. Τώρα για Aston Martin δεν θα έλεγα όχι!

  2. Titana αν καταφέρεις να δοκιμάσεις Aston Martin προτίμησε την Vantage!

    • Χαχα.. ναι βέβαια θα έχω και προτίμηση!

  3. Titana me ti fotografiki exoun travixtei oi foto ?

    • Θα το εκτιμούσα αν χρησιμοποιούσες Ελληνικούς χαρακτήρες.

      Δεν έχω ιδέα για την κάμερα, θα πρέπει να σου πει ο dkalo

  4. Αν μπεις στην διαδικασια δοκιμης αυτοκινητων…κατι προσοδοφορο…προτεινω να γινω συνοδηγος και συν-αξιολογητης και φωτογραφος των αυτοκινητων!!! Ασχολουμαι με αυτοκινητα αλλα και φωτογραφια! Παει?

  5. ελπίζω να απόλαυσες τα ωραία μας μέρη εδώ στη Θεσσαλονίκη :)

  6. συγνώμη για τα greeklish.περιμένω απο τον dkalo να μαθω το μοντέλο της κάμερας !

  7. Η μηχανή είναι Nikon D40 με φακό Nikon 18-200mm.

  8. Ωραίες φωτογραφίες ,μπορείς να μας κανείς ένα topic με την φωτογραφική; Με διάφορες φωτογραφίες ,θα ήταν ενδιαφέρον .

  9. Δυστυχώς η φωτογραφική μηχανή δεν είναι δική μου αλλά ενός φίλου (και συνεπιβάτη στο ταξίδι). :(

Top

Show Buttons
Hide Buttons