Renault Twingo made by Renault Sport!

by dkalo • On 15-09-2008 • AT 7:37 pm • 4 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Renault Twingo RS

Το 2006 στο Παρίσι, στην πόλη του φωτός, παρουσιάστηκε το concept του Twingo RS. Μετά από 2 χρόνια μετά, το Twingo RS είναι εδώ με άγριες διαθέσεις. Την ανάπτυξη του αυτοκινήτου ανέλαβε εξ ολοκλήρου η Renault Sport και τα αποτελέσματα είναι, αν μη τι άλλο, εντυπωσιακά.

Με την πρώτη ματιά παρατηρεί κανείς διαφορές σε σχέση με το απλό Twingo. Οι προφυλακτήρες είναι σχεδιασμένοι από την αρχή και πιο επιθετικοί, τα φτερά είναι φαρδύτερα ενώ έχουν τοποθετηθεί και νέες πλαϊνές ποδιές. Επίσης μπήκε και νέα αεροτομή. Ιδιαίτερη αίσθηση προκαλούν και τα αυτοκόλλητα που μπορεί να τοποθετήσει κάποιος στο εξωτερικό τμήμα του αυτοκινήτου και θυμίζουν τα αντίστοιχα που μπαίνουν στα μεγάλα του αδέρφια, το Clio RS R27 αλλά και το Megane RS R26R.

Ο κινητήρας είναι δεκαεξαβάλβιδος 1600 κυβικών. Χωρίς την χρήση turbo, κόντρα στο ρεύμα της εποχής, αποδίδει 133 άλογα στις 6750rpm και 16 κιλά ροπής στις 4400rpm με τον κόφτη να επεμβαίνει στις 7000rpm. Τα 100 πρώτα χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε 8.7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνάει οριακά τα 200 χιλιόμετρα την ώρα φτάνοντας τα 201. Το κιβώτιο είναι 5 σχέσεων και αρκετά κοντό, όπως μας έχει συνηθίσει εξάλλου η Renault. Επίσης, έχει τοποθετηθεί και νέα μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα στο μπροστά μέρος του αυτοκινήτου για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα.

Renault Twingo RS

Τα φρένα είναι ιδιαίτερα βελτιωμένα αφού πλέον υπάρχουν δίσκοι και στους 4 τροχούς. Μάλιστα, τα δισκόφρενα είναι τα ίδια με αυτά της δεύτερης γενιάς του Megane ενώ οι δαγκάνες είναι ίδιες με της νέας Laguna στους μπροστά τροχούς ενώ στους πίσω ίδιες με του Megane. Οι διαστάσεις των εμπρός δισκόφρενων είναι 280mm ενώ των πίσω 240mm. Εντυπωσιακά φρένα, αν αναλογιστεί κανείς ότι η μικρή αυτή Γαλλική βόμβα ζυγίζει 1050 κιλά. Για τις δύσκολες στιγμές, υπάρχει και το -πλήρως απενεργοποιούμενο- ESP που είναι στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.

Από τις λίγες δοκιμές που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί, όλοι μιλούν με τα καλύτερα λόγια για την ανάρτηση του αυτοκινήτου και την αποτελεσματικότητα της. Η μπροστά ανάρτηση είναι τύπου MacPherson ενώ πίσω υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας με ενσωματομένη αντιστρεπτική ράβδο. Αντιστρεπτική ράβδος υπάρχει και μπροστά με πάχος 20mm. Το αυτοκίνητο είναι χαμηλωμένο κατά 10mm, με αποτέλεσμα να έχει χαμηλώσει και το κέντρο βάρους προσφέροντας στον οδηγό καλύτερο έλεγχο.

Renault Twingo RS

Για τους σκληροπυρηνικούς φαν της οδήγησης, η Renault φρόντισε για την επιλογή του πακέτου Cup που περιλαβάνει σκληρότερη ανάρτηση κατά 10%, επιπλέον χαμήλα 4mm και ανθρακί ζάντες 17 ιντσών σε αντίθεση με την Sport έκδοση του RS που εφοδιάζεται με 16άρες ζάντες.

Αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό του Twingo RS αφού, συγκριτικά με το απλό Twingo, εφοδιάζεται με καθίσματα τύπου bucket, δερμάτινο τιμόνι 4 ακτίνων και αλουμινένια πεντάλ στον βασικό εξοπλισμό του. Φυσικά, ο αγοραστής έχει την δυνατότητα να τροποποιήσει επιπλέον το εσωτερικό του αυτοκινήτου επιλέγοντας κάποιο από τα extra που προσφέρονται.

Δυστυχώς, μάλλον θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι περίπου το τέλους του χρόνου για να δούμε το αυτοκίνητο από κοντά, αλλά, αν κρίνουμε από τα λόγια αυτών που το έχουν οδηγήσει, σίγουρα αξίζει την αναμονή.

Renault Twingo RS

Renault Twingo RS

Renault Twingo RS

Renault Twingo RS

Renault Twingo RS

Renault Twingo RS

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διάολε, δεν μου αρέσει καθόλου. Ξέρω ότι οι φανατικοί του είδους θα με φάνε αλλά είναι άσχημο. Μου θυμίζει πολύ το ανάλογο Mitsubishi, Citroen κλπ. Τί κάνουν στο design…!?

  2. @titanas Νομίζω ότι απευθύνεται στο Function > Form κοινό μηδενίζοντας το design εντελώς στη σχετική σχάρα αξιολόγησης

  3. Εξωτερικα ειναι σχετικα ασχημο…

    Εσωτερικα ειναι τραγικο, ιδιαιτερα αν σκεφτεις την κατηγορια στην οποια ανηκει….

  4. Σαν Τουότα είναι. Επιτέλους άρχισαν και οι Κουτόφραγκοι να ασχολούνται με την ουσία και όχι με τα φρου-φρου.

Top

Show Buttons
Hide Buttons