Η Renault ξαναχτυπά: Megane RS Trophy με 261 ίππους

by dkalo • On 16-06-2011 • AT 5:12 pm • 10 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Η Renault ξαναχτυπά: Megane RS Trophy με 261 ίππους

Δίχως αμφιβολία, η αγαπημένη μου -down to earth- εταιρία αυτοκινήτων είναι η Renault. Η ιδιαίτερη αυτή σχέση ξεκίνησε με το Renault Clio V6, συνεχίστηκε με το Clio RS 182, ακολούθησε το Clio RS R27 και κορυφώθηκε με το Megane R26R. Όλα τα παραπάνω αυτοκίνητα έχουν γράψει την δική τους ιστορία στον χώρο της αυτοκίνησης και, όποτε βλέπω ένα από αυτά στον δρόμο, νιώθω κάτι μοναδικό, κάτι που δεν μου προκαλεί ούτε κάποια Ferrari (με εξαίρεση ίσως την 360 Challenge Stradale).

Και η Renault, βάλθηκε να δημιουργήσει ξανά ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο που απευθύνεται σε λίγους, φανατικούς, petrolheads. Το όνομα αυτού Renault Megane Trophy και φαίνεται ότι έρχεται για να τρομάξει το VW Scirocco R. Σε αντίθεση με το υπάρχον Megane RS των 247 ίππων, το Trophy αποδίδει 261 ίππους και 36 κιλά ροπής. Τα 100 πρώτα χιλιόμετρα στο κοντέρ έρχονται σε 6 δευτερόλεπτα ακριβώς ενώ η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου ξεπερνά τα 250 χιλιόμετρα την ώρα, 254 για την ακρίβεια.

Όμως, το Megane Trophy δεν έχει φτιαχτεί για φανάρια και άγριες εκκινήσεις. Σκοπός του είναι να προσφέρει ισχυρές ενέσεις αδρεναλίνης σε όποιον τυχερό βρεθεί πίσω από το τιμόνι του σε κάποια ορεινή διαδρομή. Φυσικά, χρησιμοποιείται το σκληρότερο και πιο απόλυτο Cup Chassis καθώς η άνεση δεν έχει την παραμικρή σημασία όταν οι επιδόσεις είναι το κύριο μέλημα των μηχανικών και των οδηγών που “έστησαν” το νέο Γαλλικό όπλο.

Η Renault ξαναχτυπά: Megane RS Trophy με 261 ίππους

Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα bucket καθίσματα της Recaro ενώ την παράσταση κλέβουν οι κίτρινες ζώνες. Εξάλλου, η Renault Sport φημίζεται για τις ιδιαίτερες χρωματικές της επιλογές στο εσωτερικό των αυτοκινήτων της. Εξωτερικά, θα είναι διαθέσιμο σε 4 χρώματα (κίτρινο, άσπρο, μαύρο, γκρι), οι ζάντες 19 ιντσών θα είναι μαύρες ενώ οι πιο τολμηροί θα μπορούν να βάλουν και τα αυτοκόλλητα της Renault Sport.

Οι μόνοι που θα απογοητευτούν από το Megane Trophy είναι αυτοί που περιμένουν έναν άξιο διάδοχο του, σπαρτιάτικου, R26R. Παρόλο που δεν αποκλείεται στο μέλλον να δούμε κάποια τέτοια έκδοση, μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάτι επίσημο. Το Renault Megane Trophy θα κοστίζει στην Γαλλία 35.500€ και οι παραγγελίες του θα ξεκινήσουν την ερχόμενη Δευτέρα. Δυστυχώς, δεν θα εισαχθεί επίσημα στην χώρα μας αλλά, ελπίζω, να δούμε κάποιο από τα 500 Megane Trophy στους Ελληνικούς δρόμους.

via,via

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

10 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πολύ όμορφο για…Renault.. ! :)

    • Προσωπικά πάντως, αν και άγριο, το βρίσκω σχεδιαστικά υπερβολικά. Ειδικά αν το συγκρίνουμε με το Clio ή με το προηγούμενο Megane. :)

  2. Το αλλο αυτοκινητο στις φωτογραφιες ποιο ειναι?

    • Είναι το Megane Trophy, ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που δημιούργησε για το World series by Renault 2009.

  3. Όπως και να έχει πάντως είναι πολύ όμορφο.. Βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό. :)

    Και στο δρόμο που το βλέπω μου αρέσει αρκετά.. μου κάνει για “αυτοκίνητο” και επιτέλους αν και γαλλικό δεν έχει αυτές τις (κατ’εμέ) “γυναικίες” γραμμές όπως προηγούμενα μοντέλα…

  4. πάντως το scirocco r δεν έχει να φοβηθεί κάτι

    • Πιστεύω ότι σε οποιαδήποτε διαδρομή, το Scirocco θα παλεύει να κρατηθεί κοντά στο Megane. Πριν λίγο μου ήρθε και το επίσημο Press Release από την Renault με τον χρόνο του Megane RS Trophy στο Nurburgring: 8.08. Πλέον, είναι επίσημα το ταχύτερο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο παραγωγής στην “πράσινη κόλαση” αφού ξεπέρασε το R26R.

  5. ένας χρόνος δεν είναι κάτι! είναι και το θέμα του οδηγού

    • Οι οδηγοί που επιλέγουν οι εταιρίες για αυτούς τους γύρους είναι άνθρωποι που έχουν κάνει χιλιάδες γύρους στην πίστα και ξέρουν το αυτοκίνητο “απ’ έξω κι ανακατωτά”. Οπότε ο οδηγός παίζει μικρότερο ρόλο απ’ ότι το αυτοκίνητο. Αν μιλούσαμε για καθημερινούς οδηγούς θα συμφωνούσα μαζί σου, αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με επαγγελματίες οδηγούς.

      Εγώ δίνω πιο πολύ σημασία στις συνθήκες που επικρατούν στην πίστα και θεωρώ ότι μπορούν να επηρεάσουν περισσότερο έναν χρόνο.

Top

Show Buttons
Hide Buttons