Renault Megane III, το οδηγήσαμε

by dkalo • On 31-12-2008 • AT 5:16 pm • 11 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Renault Megane III

Πριν λίγο καιρό είχαμε γράψει για την τρίτη γενιά του Renault Megane. Από τότε έχουν περάσει 3.5 μήνες και πλέον το νέο Megane υπάρχει σε όλες τις αντιπροσωπείες. Έτσι, εχθές είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω την έκδοση με τα 110 άλογα από τον 16βάλβιδο 1600άρη κινητήρα.

Μπαίνοντας μέσα μου άρεσε ο εσωτερικός διάκοσμος αλλά και η ποιότητα των υλικών. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει πως τα υλικά έχουνε σχεδιαστεί έτσι ώστε να έχουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στον χρόνο. Με εντυπωσίασε το γεγονός ότι δεν είχε κλειδί αλλά κάρτα. Η απόδοση του στερεοφωνικού ήταν αρκετά καλή αφού απέδιδε πολύ καθαρό ήχο ακόμα και όταν η ένταση ανέβαινε.

Renault Megane III

Αλλά το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο το εσωτερικό του αλλά κυρίως η οδηγική του συμπεριφορά. Και εκεί, οφείλω να ομολογήσω, ότι έμεινα εντυπωσιασμένος από την ανάρτηση του. Ως γνήσιο Γαλλικό αυτοκίνητο, είναι ιδιαίτερα άνετο και απορροφά τις -πολλές- ανωμαλίες των Ελληνικών δρόμων. Αυτό όμως δεν εμποδίζει το αυτοκίνητο να μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα αν το ζητήσει ο οδηγός. Παρόλο το χθεσινό ψιλόβροχο, το Megane hatchback ήταν ιδιαίτερα σταθερό. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, θα περίμενα λίγο πιο απότομες αντιδράσεις εξαιτίας του ημιάκαμπτου πίσω άξονα αλλά διαψεύστηκα.

Το τιμόνι του αυτοκινήτου ήταν ακριβές και με καλή επαναφορά αλλά χωρίς ιδιαίτερη αίσθηση ή βάρος. Ο κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός και με τα 110 άλογα μπορούσε να κινήσει σχετικά σβέλτα το αυτοκίνητο, σε συνδυασμό με το κιβώτιο έξι σχέσεων, αλλά σίγουρα θα ταίριαζε πολύ καλύτερα στο νέο Renault Megane ένας κινητήρας με turbo. Κάτι που αναμένεται να γίνει μέσα στο 2009 με την τοποθέτηση του 1400άρη Turbo με απόδοση κοντά στα 130 άλογα.

Το αυτοκίνητο είναι σχεδόν άμεσα διαθέσιμα αφού υπάρχουν ήδη κάποια αυτοκίνητα ετοιμοπαράδοτα ενώ από τον Φλεβάρη και μετά θα είναι διαθέσιμη και η Coupe έκδοση του αυτοκινήτου. Τα ευχάριστα νέα είναι ότι οι τιμές του 1600 Coupe είναι ίδιες με τις τιμές του 1600 Hatchback και ξεκινούν από 16.850€. Το δίλιτρο Hatchback με τους 180 ίππους κοστίζει 23.500€ ενώ η αντίστοιχη Coupe έκδοση 24.150€.

Αν θα το αγόραζα; Ναι αλλά όχι ακόμα.. Θα περίμενα δηλαδή τον 1400άρη υπετροφοδοτούμενο κινητήρα ή αν βιαζόμουν πολύ, θα αγόραζα το δίλιτρο.. Πιστεύω ότι ο 1600άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας αδικεί το αυτοκίνητο της Renault και δεν το αφήνει να αναδείξει τις πραγματικές του δυνατότητες..

[Disclaimer: Ευχαριστούμε την Λάμδα στην Κηφισιά για την παραχώρηση του αυτοκινήτου]

Renault Megane III

Renault Megane III

Renault Megane III

Renault Megane III

Renault Megane III

Renault Megane III

Renault Megane III

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ρε συ dkalo στην γειτονια μου ήσουν.btw πολυ καλο το αρθρο.

  2. Μου θυμίζει λίγο από Citroen

  3. Πολύ λίγο και ο κινητήρας ανύπαρκτος.

  4. ομορφούλη είναι αλλά όντως χρειάζεται ένα φρεσκάρισμα στους κινητήρες.

  5. poli psonistikos o titlos…”Renault Megane III, το οδηγήσαμε” oute to 4 troxoi na souna!! :P

    • Είναι πολύ εύκολο να μην ξαναδιαβάσεις κάτι τόσο ψωνίστικο όσο σου φαίνεται. Μόλις ένα κλικ μακρυά για να κάνεις delete το feed και να μην πατήσεις ξανά enter για το URL pestaola.gr .

  6. όντως μοιάζει πάρα πολύ με citroen…κρίμα, γιατί δε προσφέρει τίποτα καινούριο σχεδιαστικά…
    το προηγούμενο ήταν λίγο Love it or hate it design αλλά τουλάχιστον είχε καινοτομήσει, αυτό δε μου αρέσει πολύ, ακολουθεί την πεπατημένη.

  7. Όμορφο τουλάχιστον σε σχέση με το Ibiza. Μπράβο για το review!

  8. Άθλιο χρώμα! Το αδικεί!!!

  9. oloklhrh ant/peia k to xe me a/c anti gia clima:P
    to shmantikotero bebaia einai pia montela 8a kataskeuastous tourkia opws to prwhg.

    • Θα το εκτιμούσα αν έγραφες στα Ελληνικά

Top

Show Buttons
Hide Buttons