Renault Clio TCE και Twingo GT testdrive

by dkalo • On 02-08-2008 • AT 4:15 pm • 10 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Renault Clio TCE

Η στροφή στην υπερτοφοδότηση στα αυτοκίνητα πόλης έχει γίνει εδώ κι αρκετό καιρό και η Renault δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω. Έτσι, παρουσίασε τον κινητήρα TCE 1200 κυβικών, 100 αλόγων και 14.5 κιλών ροπής. Ο TCE τροφοδοτεί τα δύο μικρότερα αυτοκίνητα της γκάμας της γαλλικής εταιρίας, το Twingo και το Clio. Πριν λίγες μέρες είχα την ευκαιρία να τα οδηγήσω και τα δύο, πρώτα το “μικρό στο μάτι” Renault Twingo και αμέσως μετά το Renault Clio.

Ελαφρύ και σβέλτο, ιδανικό για κάποιον που το θέλει για μετακινήσεις εντός πόλης αλλά και για κοντινά ταξιδάκια. Ο κινητήρας απέδιδε ιδιαίτερα καλά παρόλο που ήταν ακόμα άστρωτος μιας και το αυτοκίνητο δεν είχε ούτε 1000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο του. Η ανάρτηση ήταν σχετικά σκληρή αλλά επέτρεπε να κινηθείς σε υψηλούς ρυθμούς για την κατηγορία.. Σε κλειστά κομμάτια όμως θα μπορούσε εύκολα να τρομάξει κάποιον άπειρο οδηγό αφού η υποστροφή μετατρέπεται με το άφημα του γκαζιού σε έντονη υπερστροφή. Ούτε τα φρένα με εντυπωσίασαν είναι η αλήθεια, υπήρχε εμφανές ελάφρωμα του πίσω μέρους κατά τη διάρκεια έντονου φρεναρίσματος.

Και τελειώνοντας με το Renault Twingo μπήκα στο Renault Clio. Ο κινητήρας απέδιδε αρκετά καλά, σίγουρα όχι τόσο καλά όσο στο ελαφρύτερο Twingo αλλά επαρκώς για το αμάξωμα. Τα φρένα σαφώς καλύτερα από του μικρού αδερφού, πιο σταθερά και χωρίς να παρατηρείται κάποιο παρατράγουδο στο έντονο φρενάρισμα με πολλά χιλιόμετρα. Και η ανάρτηση είναι βελτιωμένη συγκριτικά με το Twingo. Σε αυτό παίζει μεγάλο ρόλο το μακρύτερο μεταξόνιο αλλά και οι διαφορετικές ρυθμίσεις. Μπαίνοντας σε μία στροφή με παραπάνω χιλιόμετρα θα υποστρέψει το αυτοκίνητο αλλά με το άφημα του γκαζιού θα υπάρξει διόρθωση της πορείας χωρίς να παρατηρηθεί έντονη υπερστροφή.

Δυστυχώς τα αυτοκίνητα τα είχα για λίγη ώρα στην διάθεση μου, αλλά μπόρεσα να βγάλω το παρακάτω συμπέρασμα: Αν είσαι έτοιμος να κάνεις συμβιβασμούς στην άνεση και σε ενδιαφέρει η παιχνιδιάρικη οδήγηση τότε η επιλογή είναι Renault Twingo, αν όμως προτιμάς ένα άνετο αυτοκίνητο, τότε η επιλογή είναι το Clio. Προσωπικά, με ενδιαφέρει η γρήγορη και στρωτή οδήγηση, οπότε αν αγόραζα κάποιο από τα 2, αυτό θα ήταν το Renault Clio. Αν δεν βιάζεστε πάντως να επιλέξετε, καλό είναι να περιμένετε και το Twingo RS που θα ‘ρθει στην χώρα μας τον Οκτώβρη.

Renault Twingo GT

Renault Twingo RS

Renault Twingo and Clio

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

10 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Που τα οδήγησες?
    Σαν γυναίκα οδηγός που οδήγησα και τα δύο και το Twingo GT που περιγράφεις και το Clio TCE θα συμφωνήσω με τις παρατηρήσεις και θα προσθέσω ότι το design του ΤWINGO GT είναι εξαιρετικά ανεβαστικό και παιχνιδιάρικο και η οδήγηση του ευχάριστη. Στο Clio έχω εντυπωσιαστεί με τη αίσθηση του τιμονιού εαν και δυσκολεύομαι ακόμα με το φρενάρισμα :P Περίμενα καλύτερο ήχο μηχανής, ενά Βρουμ Βρουμ το οπόιο δεν ακούω από τον κινητήρα αλλά ίσως έχω υψηλές προσδοκίες. Overall, και τα δύο αυτοκίνητα είναι ευχάριστα στην οδήγηση τους με προσωπική προτίμηση στο Twingo λόγω design και fun to drive”

    Δυστυχώς να σου πω ότι το Twingo RS δεν θα έρθει στην Ελλάδα τον Οκτώβρη…

  2. Plus:/www.renault.com.gr is the right link :)

  3. Από την αντιπροσωπεία της Λάμδα στην Κηφισιά τα βρήκα τα αυτοκίνητα. Το Twingo GT είναι πιο fun to drive λόγω μικρού μεταξονίου αλλά έχω την αίσθηση ότι το Clio μπορεί να κινηθεί πιο εύκολα πολύ πιο γρήγορα.

    Για το Twingo RS μου είπαν insiders από την PGA ότι το περιμένουν Οκτώβρη με Νοέμβρη, μαζί με μερικά ακόμα αυτοκίνητα όπως το Koleos για παράδειγμα.

    Το link που έδωσες είναι το ελληνικό site, γενικά ότι link μπαίνει σε άρθρο αναφέρεται στο international site της εκάστοτε εταιρίας.

  4. Eαν σου τον είπανε insiders της PGA πάσο τότε…:P αλλά don’t bet on it… Κoleos Σεπτέμβρη.

    Γιατί τα links πρέπει να είναι international δεν το κατάλαβα αλλά OK…

  5. Συνήθως τα international links έχουν περισσότερες πληροφορίες και είναι καλύτερα ενημερωμένα & οργανωμένα. Δεν είναι ο κανόνας αυτός, αλλά..

    Στοίχημα δεν βάζω, ειδικά για μία νέα εισαγωγική εταιρία όπως είναι η PGA, αλλά “έτσι μου είπαν, έτσι λέω”.. Μόλις έχω νεότερα θα ενημερώσω πάντως :)

  6. poli kalo

  7. “η υποστροφή μετατρέπεται με το άφημα του γκαζιού σε έντονη υπερστροφή.”

    Αυτο ειναι πολυ καλο :) Η αγορα εχει γεμισει χρεπια που δεν στριβουν με τπτ.

  8. Αμάξι που με έχει εντυποσιάσει απο την σειρά της Renault είμαι το RipCurl!
    Πάρα πολύ ωραίο αμάξι κ σβέλτο!

  9. @ SolitaryX88 . My current car :)

    Μου αρέσει πολύ και ιδιαίτερα κάποιες μικρές λεπτομέρειες που έχει…και έχουν να κάνουν με την ονομασία RIP Curl η οποία είναι δίασημη Αυστραλέζικη μάρκα Wind Surf, πράγμα που δεν ήξερα…

  10. Titana, μάλλον σε έβαλαν στόχο για spam…
    Στα πρόσφατα σχόλια εμφανίζονται τουλάχιστον 6 spam comments για ασφάλειες…

Top

Show Buttons
Hide Buttons