Πύλη παραβιάσεων για τις εταιρείες τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

by George Polyzos • On 11-06-2015 • AT 9:08 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

facebook-2

Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι η ασφάλεια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκεται χαμηλά σε προτεραιότητα για τις εταιρίες και οι εργαζόμενοι δεν γνωρίζουν τους κινδύνους.

Νέα έρευνα της ESET UK αποκάλυψε ότι το 80% των επαγγελματιών ΙΤ πιστεύει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν έναν εύκολο τρόπο για να αποκτήσουν οι χάκερ πρόσβαση σε εταιρικά δίκτυα, επειδή συχνά παραμελείται η ασφάλειά τους. Επιπλέον, ένα 36% παραδέχεται ότι η εταιρεία τους θα μπορούσε να παραβιαστεί από χάκερ, μέσα από την πρόσβαση που έχει ένας εργαζόμενος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο χώρο εργασίας του.

Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε το Μάιο του 2015 σε δείγμα 200 επαγγελματιών IT, αποκάλυψε επίσης ότι το 12% των οργανισμών έχει αντιμετωπίσει περιστατικό εισόδου ιού στο εταιρικό δίκτυο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Άλλα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι παρά το γεγονός ότι το 56% των ερωτηθέντων αναφέρει την ύπαρξη εταιρικής πολιτικής για περιορισμό στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό 56% παραδέχεται ότι η πολιτική αυτή στην πραγματικότητα δεν έχει εφαρμοστεί.

Twitter IPO

Στο πλαίσιο της έρευνας, η ESET UK ρώτησε επίσης 1.000 εργαζόμενους καταναλωτές, προκειμένου να προσδιορίσει τη γνώμη τους για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο χώρο εργασίας. Στην ερώτηση γιατί ο οργανισμός τους περιορίζει τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το 36% των ερωτηθέντων δήλωσε για λόγους αύξησης παραγωγικότητας, παρά για λόγους ασφάλειας. Ανησυχητικό είναι το γεγονός όταν οι ερωτηθέντες καταναλωτές ρωτήθηκαν αν οι ίδιοι, ή κάποιος που γνωρίζουν, είχε αντιμετωπίσει περιστατικό κλοπής ή απόπειρας κλοπής της ταυτότητάς τους στο Facebook, το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων απάντησε ναι.

Σύμφωνα με άλλα ευρήματα της έρευνας στους καταναλωτές, στην ερώτηση αν έχουν πατήσει «Μου αρέσει» σε μια σελίδα στο Facebook για να κερδίσουν κάτι, ποσοστό 33% είπε ναι, ωστόσο όταν ρωτήθηκαν αν είχαν όντως κερδίσει το βραβείο, μόνο το 3% είπε ναι. Οι καταναλωτές ρωτήθηκαν επίσης αν θα χρησιμοποιούσαν την επιλογή «Δεν μου αρέσει» σε μία σελίδα του Facebook αν συνειδητοποιούσαν ότι ήταν ψεύτικη, με το % να δηλώνει ότι δεν θα το έκανε γιατί θεωρούσε ότι δεν θα είχε νόημα.

[Δ.Τ. ESET]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons