PRogressive PR, η επιτομή του κακού PR και του getitnow fail (όχι δεν έχω portal)

by Stefanos Kofopoulos • On 17-05-2010 • AT 2:11 pm • 36 ΣΧΟΛΙΑ
Internet

PRogressive PR fail

Τρίτη 11 Μαϊου 2010, λίγο πριν τις 7 το απόγευμα κάποιος από την PRogressive PR τηλεφωνεί. Ο κύριος συστήνεται και απαιτεί να ανεβάσω σήμερα κιόλας στο portal μου, τις φωτογραφίες και το δελτίο τύπου που έστειλαν νωρίτερα. Ο διάλογος εξελίχθηκε κάπως έτσι:

– yada yada
– από ποιά εταιρεία;
– yada yada portal σου
– δεν έχω portal και δεν βάζω υλικό στο blog επειδή που το ζητάνε
– yada yada παύση OK γεια σας

Όπως φαίνεται και στο screenshot η συνομιλία κράτησε 1 λεπτό αφού φρόντισα να το κόψω αμέσως. Φαντάζομαι το press release και τις φωτογραφίες θα τις έχετε δει ήδη αλλού. Το PR και οι φωτογραφίες δεν έφτασαν ποτέ αλλά ακόμα και αν έφταναν στο inbox δεν θα έβλεπαν το φως του home page του pestaola γιατί είχε προηγηθεί ένα μαζικό email, υποτιθέμενη πρόσκληση σε παρουσίαση. Η προσπάθεια επικοινωνίας με την αποστολέα του email είχε ως αποτέλεσμα το εξής:

Τhis is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

ΧΥΖ@getitnow.gr

Final-Recipient: rfc822;ΧΥΖ@getitnow.gr
Action: failed
Status: 5.2.2
X-Display-Name: ΧΥΖ

Προφανώς ο κύριος της PRogressive PR που μου τηλεφώνησε δεν μπήκε καν στον κόπο να ρίξει μια ματιά στο pestaola.gr ή δεν γνωρίζει καν τι είναι το pestaola.gr. Απαίτησε όμως να ανεβάσω φωτογραφίες και υλικό (που δεν είχα λάβει ) γιατί έτσι έχει μάθει ή του έχουν πει. Τα αποτελέσματα της τακτικής της PRogressive PR για την προώθηση του getitnow είναι online ήδη σε άλλα blogs.

Ρώτησα να μάθω πού βρήκε η PRogressive PR το κινητό μου (βλέπε προσωπικά δεδομένα) για να λάβω την απάντηση της Αccount Executive της εταιρίας PRogressivePR: “γραφείο τύπου της εταιρίας Public”. Ακόμα δεν έχω μάθει ποια είναι η εταιρεία Public γιατί ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση στο follow up email που έστειλα.

Αν αυτό δεν είναι αρκετό και παρά τα όσα έχουν συμβεί, η PRogressive PR συνεχίζει να προωθεί το getitnow, μέσα από το email που ζητάω να μάθω που βρήκαν το κινητό, με προτάσεις τύπου “του νέου online megastore GETITNOW.GR” για να καταλήξουμε στο κλασσικό πλέον (που μάλλον το διδάσκουν στα τμήματα δημοσίων σχέσεων(:

“Σας ζητούμε συγνώμη σε περίπτωση που σας δημιουργήσαμε οποιαδήποτε αναστάτωση και παρακαλούμε να μας ενημερώσετε αναλόγως εάν δεν επιθυμείτε να δέχεστε πληροφοριακό υλικό για τις εκδηλώσεις και τα νέα εταιριών που εκπροσωπεί η εταιρία μας”.

Η παραπάνω πρόταση ουσιαστικά σημαίνει: ναι εντάξει βρήκαμε το κινητό σου, σε πήραμε τηλέφωνο χωρίς να έχουμε ιδέα ποιος είσαι και τι κάνεις, ναι απαιτήσαμε να ανεβάσεις φωτογραφίες και δελτίου τύπο σήμερα κιόλας αλλά δεν τρέχει τίποτα, περασμένα – ξεχασμένα, και για να είμαστε ειλικρινείς δεν καιγόμαστε ιδιαίτερα να συνεργαστούμε μαζί σου γιατί τώρα πρέπει να αποφασίσεις αν θα λαμβάνεις ενημερώσεις από εμάς με τον τρόπο που σε προσεγγίσαμε ήδη (και δεν σου άρεσε αλλά δεν τρέχει τίποτα) ή θα πάψουμε να σε ενημερώνουμε.

Όλα αυτά συμβαίνουν το 2010 προσπαθώντας να προωθηθεί μια νέα προσπάθεια, το getitnow, που υποτίθεται ότι υποστηρίζεται από τεράστια ονόματα του χώρου, εμπειρία, πολύ χρήμα και ελπίδα για το ελληνικό internet. Fail.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

36 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μπορω να αναφέρω εδώ πως το site της συγκεκριμένης εταιρίας που βγήκε χθες είναι …χάλια? Δεν μπόρεσα να αντέξω περισσότερο από 10λεπτά μιας και …χάθηκα!

    :/

    Το plaisio.gr που είναι τόσα χρόνια online, μπροστά του φαίνεται …συγχρονο!

    • Aυτό διαβάζω παντού αλλά δεν το έχω δει ακόμα.. αρνούμαι μετά από αυτό που έγινε. Ούτε ένα page view

    • Πράγματι, ΧΑΛΙΑΑΑ! Όλες οι εικόνες των προϊόντων παραμορφωμένες για να χωρέσουν και στις δύο διαστάσεις του πλαισίου, δεν φαίνονται οι τίτλοι των προϊόντων γιατί είναι μεγάλα τα γράμματα και λίγος ο χώρος που έχουν αφήσει, δεν μπορείς να βάλεις τα προϊόντα ανά τιμή, δεν αντιστοιχούν σε σωστές κατηγορίες και, και και… Ας το αφήσω καλύτερα. Όσο για τις καλύτερες τιμές; ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ. Έχουν λίγα προϊόντα κράχτες και στα άλλα είναι ακριβότεροι, έως πολύ ακριβότεροι.

      Εγώ Τιτάνα πιστεύω πως πρέπει να δεις τι γίνεται και να τους περιποιηθείς καταλλήλως σε σχετική παρουσίαση. Όταν στο μέλλον κάποιος ψάχνει, θα βρίσκει τι έγινε και θα αλλάζει γνώμη. Είναι ακόμη πιο δραστικό μέτρο από την αδιαφορία.

  2. Public ακούω, Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη Α.Ε ακούω….. ε περίμενα καλύτερο σχεδιασμό.

    τι χάλια website είναι αυτό; flash, flash & flash και στην ουσία δεν μπορείς ούτε να ψάξεις σωστά. ούτε να πλοηγηθείς…

    • Ένα follow up για τον Δημοσιογραφικό οργανισμό Λαμπράκη.
      Ως παιδί του RAM (του περιοδικού ντε!) να πω οτι η σοβαρότητα που διακατέχει αυτόν τον οργανισμό σε θέματα τεχνολογίας και ίντερνετ είναι sub zero.
      Το ram.gr είναι κατοχυρωμένο σε κτηνοτροφικά προιόντα (!!!!) και το περιοδικό RAM δεν ξέρει ουτε κατα που πέφτει το site του.
      Η μόνη χειρότερη εκδοτική που μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή είναι οι εκδόσεις Τερζόπουλου που δεν ξέρουνε τι θα πεί email. 2010 η οδύσσεια του διαστήματος….

      • Μα το post δεν αφορά το ΔΟΛ ούτε κάποιο περιοδικό του. Ας μείνουμε στο θέμα!

  3. Οικτρό site και οικτρό PR.
    -1000!

  4. Getitnow ή αλλιώς getout!!!

  5. Πάντως αυτό με το κινητό είναι πάρα πολύ σοβαρό, θα σε παρακαλούσα να το κυνηγούσες με κάποιο τρόπο αλλά… πάλι μπέρδεμα καταλαβαίνω.

  6. καλά το site (το οποίο είναι σε servlet) και ποιoς ξέρει σε κανa φτωχοVPS toy k…**ου σέρνεται … εχτές άρχισε με διαφήμιση στην TV και καλά … απο την στιγμή που βρήκαν το κινητό σου Τιτάνα καλό είναι να το αναφέρεις (το όνομα της εταιρίας που σε παρενόχλησε ) στο http://www.dpa.gr αυτοί πιστεύω θα βρούν ποιά εταιρία είναι και γιατί όχι να πάρεις και αποζημίωση …θα μάθουν σιγά σιγά …

    • Δικούς τους servers έχουν στη Rackspace στο Λονδίνο, απλά είναι τραγικό το στήσιμο της πλατφόρμας.

      http://www.db.ripe.net/whois?form_type=simple&full_query_string=&searchtext=94.236.77.136&do_search=Search

      http://www.atg.com/en/ecommerce-suite/shopping-cart-catalog.jhtml

      • όπως είπα Servlet και το CMS …όχι πολύ φιλικό προς τον χρήστη (κουράζει) όπως πολύ σωστά είπε κάποιος παρακάτω … δεν έχει να δώσει κάτι παραπάνω απο το eshop ή αν θέλετε απο μερικά e-μαγαζιά στον χώρο …γενικά επειδή αγοράζω από net δεν θα έπαιρνα τίποτα απο εκεί…. με φοβίζει. το θέμα είναι ποιός και γιατί πλησίασε τον Τιτάνα …και γιατί δεν είπε “δώσε μου 1500 ευρώ την ημέρα να σου βάλω banner στο pestaola” στο καπάκι … εγώ θα του έλεγα με την μία ΝΑΙ …το άλλο θέμα είναι ποιός και γιατι τον πήρε ΤΗΛ …(που σκ*τά βρήκε το Κινητό?) υπάρχει η περίπτωση να το βρήκε απο twitter , fb …ή απο κάπου που έχει γίνει register o Τιτάνας (και δεν το θυμάται) . Νταξ μια εταιρία είναι και όντως έχουν σκάσει φράγκα. το Black Layout Περί design είναι καθαρά αντικειμενικό …το μαύρο δεν κουράζει το μάτι επειδή έχει μηδενική ενέργεια (σαν μαύρο) γουστάρω το μαύρο …μαύρο είναι το booting των win … Μαύρο bgr είναι το DOS

  7. Το site τουσ όντως είναι χάλια…κι εγώ δεν το πίστευα που του έριξα μια ματιά χτές.Πραγματικά δεν κάθεσαι πάνω απο 5 λεπτά

  8. Μεγαλο fail οπως το λες, δεν χρειαζεται σχολια το γεγονος περα απο την αναφορα, στην ουσια ομως το fail ξεκιναει απο τις τιμες, συνεχιζεται στην διαφημιστική προωθηση που το κανει να ξεκιναει με πολλα μηδενικα μειον και τελειωνει στην παρουσα οικονομικη κατασταση μου (ισως και αλλων).

  9. Οντως πολυ ασυνηθιστο σαιτ. Οσο αναφορα το pr ο xblog ειχε πάει για ενημερωσει και είχανε και μπουφε.

  10. Εγω έχω να πω ότι το PR ήταν όντως progressive αφου κατάφερε να σε κάνει να γράψεις ολόκληρο post για αυτό το site και όλους τους παραπάνω αναγνώστες να το επισκεφτούν. Ειμαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει κανένας τόσο εμπειρος marketιστας εκει έξω αλλά κατα λάθος τα καταφέραν μια χαρά. Μπορούσες να ασχοληθείς με την εταιρία χωρίς να αναφέρεις το site. Αλλα αυτό το ξέρεις ήδη.

    • Μόνο progressive δεν ήταν.. και ναι το ξέρω ήδη. Για αυτό έκλεισα με το

      Όλα αυτά συμβαίνουν το 2010 προσπαθώντας να προωθηθεί μια νέα προσπάθεια, το getitnow, που υποτίθεται ότι υποστηρίζεται από τεράστια ονόματα του χώρου, εμπειρία, πολύ χρήμα και ελπίδα για το ελληνικό internet

      Αλλά το θέμα δεν είναι τόσο απλό.. γιατί με αυτή την τακτική που αφορά αυτό που λέμε νέα μέσα, οι Έλληνες πελάτες που ακόμα φοβούνται να κάνουν κάτι online, καταλήγουν να μαθαίνουν σε αυτή την νοοτροπία ή του πληρώνω για post χωρίς να γίνεται disclose τι είναι πληρωμένο και τι copy&paste τι όχι κλπ.

      Στο τέλος της ημέρας εσύ είσαι ο χαμένος, εσύ ο Angelos ο αναγνώστης και μόνο.. γιατί το Google δεν ξεχωρίσει τι είναι πληρωμένο και τι όχι, τι είναι copy&paste και τι όχι, τι έχει επιβληθεί και τι όχι. Το Google βλέπει μόνο keywords

  11. Ειχα δει την σχετικη αναφορα στον in.gr και αποφασισα να του δωσω μια ματια.Παμε λοιπον:
    αργο σαιτ, μεχρι αηδιας
    φλας και αγιος ο θεος;ουτε καν ξερω,
    λιγοστα προιοντα,
    δεν ειδα και καμια φοβερη τιμη,
    αστα να πανε.

  12. Μην σκάτε, όπως άνοιξε θα κλείσει. Γρήγορα και νύχτα.

    • Έχουν πέσει πολλά λεφτά δεν θα το αφήσουν έτσι

  13. Χαλια ειναι, εγινε και καταστημα στην Καβαλα και χαρηκα γιατι θα ειχαμε ευκολη προσβαση σαν το e-shop. Πολυ χαλια ομως το site, το εβλεπα σημερα στην δουλεια, καθολου user-friendly και περιμενα τουλαχιστον τις πρωτες μερες κανα κραχτη προσφορα, βασικα πολλους κραχτες για να μαζεψουν κοσμο. Τελικα οχι μονο αυτο δεν κανανε, αλλα βιαστηκανε να παραδοσουνε ενα προχειρο site που δεν δικαιολογει το υποβαθρο της εταιρειας…

    Μαλλον οι κυριοι δεν εχουν καταλαβει οτι ο Ελληνας εχει πια ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ!

  14. Stefane prepei na pw oti sumfwnw me ton Angelo. Sigoura dimiourgises polu perissotero buzz gurw apo to thema se sxesi me ta alla sites/blogs. Mono h antidrasi sou dimiourgise tin periergia k othise pollous na doun to getitnow, perissoterous thewrw apoti an htan ena aplo post. Sometimes they say, bad publicity is good publicity :)

    • Θα το εκτιμούσα αν χρησιμοποιούσες Ελληνικούς χαρακτήρες στα σχόλια σου.

      Σημασία έχει ότι μιλάμε συγκεκριμένα, όχι αόριστα και ότι κανείς μα κανείς δεν έχει καλή άποψη για το site. Κάπου θα υπάρχει η άποψη όσων άφησαν σχόλιο αλλά και η δική μου για την εμπειρία με την Progressive PR και τον πελάτη τους.

      Αυτό σίγουρα θα ξεχωρίσει από τα copy&paste και τα τηλεφωνήματα απαίτησης για να μπουν φωτογραφίες και άλλο υλικό. Πώς αλλιώς θα το ξέρατε εσύ και ο Angelos; :)

  15. Κοίτα εαν σου πρότειναν διαφήμιση τους στο blog σου δεν νομίζω να έσκαγες ιδιαίτερα που βρήκαν τον αριθμό του κινητού σου, παρ όλα αυτά σχεδιαστικά η ιστοσελίδα είναι τσίρκο, θες μενού που πάνε πάνω κάτω, μεγάλα καγκούρικα γραφικά, ΜΑΥΡΟ ΦΟΝΤΟ!!!, layout για portfolio φωτογράφου, απουσία συγκρισης τιμών, φίλτρα ταξινόμησης, γενικά ότι νάναι.

    Μπορεί η πλατφόρμα τις ATG να είναι μαμάουα (δεν το γνωρίζω) αλλά η υλοποίηση του template που έκανε ο γραφίστας είναι τουλάχιστον άστοχη για e-shop, usability -100.

    Επίσης έχεις δίκιο για την απαίτηση που είχε να ανέβει το press release στο blog σου, εαν το απαίτησε.

    Υπάρχει και μια πολύ καλή συζήτηση εδώ για όποιον ενδιαφέρετε να πάρει μια γεύση τι παίζει απο σχεδιαστικής άποψης και όχι μόνο

    • Επειδή δεν ξέρεις τι δέχομαι, τι αρνούμαι και για ποιος λόγους ας το αφήσουμε εδώ. Εξάλλου το θέμα δεν αφορά την διαφήμιση αλλά όλα τα άλλα που περιγράφεις.

  16. Και η τελειότητα του PRogressive απγειώνεται με το εξής email που πόσταραν εδώ

    Αρχικά καταχωρημένο από Hal9000 Εμφάνιση Μηνύματος
    Αναδημοσιεύω e-mail που λάβαμε από το getitnow.gr

    Νομίζω τα λόγια είναι περιττά…

    PS.: Πάντως όπως σωστά επισήμανε ο Titans έχουν πέσει πολλά λεφτά δεν παίζει να το αφήσουν έτσι, μόνο και μόνο αν υπολογίσει κάποιος τα 30χ καταστήματα + μίσθος για τουλάχιστον 30 εργαζόενους που θα δουλευουν, χώρια τους εργαζόμενους στα κεντρικά νομίζω μιλάμε για άλλη τάξη μεγέθους… βέβαι η πρώτη εντύπωση μετράει όσο τίποτε…

    • Έβγαλα το κείμενο.. δεν θα τους κάνω PR από το pestaola :)
      Το link παραμένει ως έχει

  17. Σωστό!! Απλός το παράθεσα για λόγους συζήτησης^^ εν ολίγοις web 2.0 the greek way!

  18. Οι τύποι είναι απαράδεκτοι… έχουν γεμίσει και πάρα πολλά σαιτ με φόρουμ με ψεύτικες διαφημήσεις…

  19. Αν googlαρετε to συγκεκριμένο μαγαζί θα δείτε και το : “Δεσ ολεσ τισ προσφορεσ”
    Πάντως εγώ θα θυμήσω κιόλας…
    There is no such thing as bad publicity except your own obituary.
    Κανονικά,ούτε που έπρεπε να αναφερθούν,γιατί στην τελική,όλοι όσοι διαβάσανε το ποστ σου,πήγαν και το είδαν,καλώς ή κακώς…
    Πάντως,πολύ ξεφτίλα το site,ούτε για φτύσιμο…Σε λίγο θα βγουν και θα πουν ότι το site έπεσε και από τα πολλά hits….ήμαρτον…

  20. Έχει δίκιο 100% όσων αφορά το κομμάτι του privacy αλλά διαφωνώ με τον τρόπο που δημοσιοποιείς το θέμα. Η PR είναι μια “greek εταιρία¨, σε αυτό δεν διαφωνώ, και το GetItNow είναι πελάτης της. Φυσικά φέρει μερίδιο ευθύνης και η δεύτερη για την πρώτη αλλά και για το mass email (εάν δεν έχεις γραφτεί κτλπ).
    Αυτό που θέλω να πω είναι ότι έχεις κάνει φοβερή δουλειά στο blog σου και το post αυτό μου θύμισε την εκπομπή του Ευαγγελάτου (αναφέρομαι στην δημοσιοποίηση iphone screenshot και στο email) αυτά μπορείς να τα κρατήσεις αν σου πουν ότι λες ψέματα. Αυτά

    • Δεν βλέπω Ευαγγελάτο οπότε δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι αλλά το point είναι ότι κάπου υπάρχουν και όρια τόσο σε αυτό που αφορά τα προσωπικά μου στοιχεία όσο και στον τρόπο που με αντιμετωπίζουν. Πραγματικά έλεος.

      Όσο για το greek κομμάτι το δέχομαι και για αυτό δεν έχω γράψει κάτι άλλο τόσο καιρό.. αλλά έχει και αυτό τα όρια του και είναι αυτό το greek κομμάτι που διαμορφώνει την αγορά και τους πελάτες. Δες λίγο παραπάνω σε άλλο σχόλιο μου για την αγορά και το Google

      • Αυτό που ήθελα να πω χρησιμοποιώντας την εκπομπή Ευαγγελάτο είναι ότι δεν χρειαζόμαστε στοιχεία για το αυτονόητο. Όλοι μας έχουμε πέσει θύματα σε θέματα που αφορούν τα προσωπικά στοιχεία μας, απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που το παρουσίασες γιατί μόνο σε εσένα κάνεις κακό με το να πέφτεις στο επίπεδο τους, εντελώς φιλικά.
        Και μια που έδωσες την αφορμή να σου πω πως είναι δυνατόν να με πάρουν τηλ στο κινητό με απόκρυψη μερικές μέρες αφού έληξε το συμβόλαιο του κινητού μου μέσα σε 2 μέρες οι 2 αντίπαλες εταιρίες του χώρου. Μήπως κάποιος από εκεί μέσα κάνει export προσωπικά στοιχεία και τα πουλάει? Και μιλάμε για εταιρίες όχι για PR και μην πω.
        Αυτό που σίγουρα πρέπει είναι οι εταιρίες να φυλάνε καλύτερα τα στοιχεία μας και η αρχή προσωπικών δεδομένων να μπορεί να δρα με μία απλή καταγγελία.

  21. Αυτό με τα στοιχεία και τον τρόπο επικοινωνίας (ο θεός να το κάνει “επικοινωνία” ) είμαι σίγουρος ότι είναι από τις τελευταίες απέλπιδες προσπάθειες πολλών εταιρειών και “δεινοσαύρων” παραδοσιακού marketing και PR, πριν βαρέσουν κανόνι κλπ.

    Ακόμα και “μεγάλες” εταιρείες του χώρου, αν δεν προσαρμοστούν ΔΕΝ θα επιβιώσουν!! και σιγά σιγά μαζί με τα κόστη η ευελιξία, προσαρμογή στη νέα εποχή θα αξιολογείται από τις εταιρείες πελάτες και έτσι θα εισέλθουμε στη “νέα εποχή”. Λίγο αργότερα ως συνήθως αλλά θα γίνει.

    Πάλι καλά δεν λες που δεν είχε κανένα ηχογραφημένο μήνυμα με tones!!! “- bleeep πατήστε 1 για να σας στείλουμε το δελτίο τύπου και φωτογραφίες “

  22. Είναι τραγικό αυτό το πράγμα. Εγώ πολλές φορές προτείνω το εξής απλό. SPAM? Μηδέν υποστήριξη. Ποτέ.

    Το θέμα είναι ότι όταν έρθει η ώρα… το X spam eshop βγάζει μια προσφορά και ο καθένας λέει: “Μα να μην το πάρω από εκεί που το έχει 50 euro πιο φτηνά; Και τι έγινε που κάνανε spam. Όλοι κάνουν.”. Έτσι η ηλιθιότητα επιβιώνει και τελικά βασιλεύει.

    Καλά έκανες και τους έκραξες Στέφανε. Το θέμα είναι αν αύριο σου προσφέρουν διαφήμιση τι θα κάνεις.

    Ο κόσμος ξεχνάει, γιαυτό τα λαμόγια πάντα έχουν δουλειά.

    Αν και είμαι περίεργος το site δεν θα το δω καν, και το eshop.gr ανέβηκε λίγο ακόμη στην εκτίμηση μου.

  23. Όλα καλά αυτά που γράφονται στο thread αλλά το καλύτερο είναι το banner του getitnow. Ήταν καλή η προσφορά να υποθέσω ?

Top

Show Buttons
Hide Buttons