Powabyke: Ηλεκτροκίνητο ποδήλατο

by Stefanos Kofopoulos • On 11-10-2007 • AT 1:55 pm • 4 ΣΧΟΛΙΑ
Τεχνολογία

Powabyke Commuter electric bicycle

Τεχνολογική καινοτομία, περιβαντολλογική ευαισθησία ή μήπως ένα απλό modded ποδήλατο με ηλεκτροκινητήρα; Δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά στο ερώτημα που θέτω ο ίδιος στον εαυτό μου, είμαι όμως σίγουρος ότι τα $1700 που απαιτεί η αγορά του Powabyke Commuter είναι υπερβολικά για να καταστήσουν την λύση mainstream.

Για την ιστορία, το ποδήλατο λειτουργεί με τον ηλεκτροκινητήρα των 200 watt μόνο ή σε συνδυασμό με το πετάλι πάνω σε 24 ταχύτητες Shimano. Η φόρτιση διαρκεί 8 ώρες και εννοείται πως οι μπαταρίες θα πρέπει να πάνε για ανακύκλωση στο τέλος της ζωής τους.

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θεωρώ την ιδέα χαζή.. τουλάχιστον όπως ενσωματώθηκε στο τελικό προϊόν.

    Το ποδηλάτο είναι μία πολή καλή ανθρώπινη εφεύρεση που συγχρόνως: 1) γυμνάζει 2) βοηθάει στην κυκλοφοριακή αποσυμφορήσει 3) βοηθάει τον ιδιοκτήτη του να φτάσει εύκολα σε μικρές αποστάσεις

    Ποιος ο λόγος να υπάρχει ηλεκτροκινητήρας; Και σε συνδιασμό με 24 διαφορετικές ταχύτητες;

    Μία ηλεκτρική υποβοήθηση που θα του επέτρεπε με ελάχιστο πετάλι να μπορεί να διανύσει μια απόσταση 1 εώς 2 χιλιομέτρων [σε μικρότερη ταχύτητα ε;] για βοήθεια σε περίπτωση κούρασης και φυσικά αντί για φόρτιση σε μπρίζα να χρησιμοποιηθεί αυτό που ως “ιδέα” υπάρχει εδώ και έναν αιώνα.. πως είχαν δυναμό τα ποδήλατα παλιά;

    Ε! Το ίδιο και εδώ, η μικρής χορητικότητας μπαταρία που δουλεύει την ηλεκτρική υποβοήθηση να φορτίζεται όποτε κάνεις κανονικά πετάλι…

    [Τα copyrights του ανωτέρου concept είναι διασφαλισμένα και θα σταλεί γράμμα στον εαυτό μου :P ]

  2. Aritoni άλλο η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από λιγνίτη ή ό,τι άλλο κι άλλο η παραγωγή ενέργειας με την δύναμη/κίνηση των ποδιών σου.

    Εντελώς διαφορετικό.

  3. lol, αυτό ήταν η θεωρία του αράζειν; !

  4. Υπαρχει μια διαφορα στη μολυνση για την παραγωγη ηλεκτρισμου και στη μολυνση απο αυτοκινητα-μηχανακια.
    1) Οι βενζινοκινητηρες αποδιδουν 25%, η υπολοιπη ενεργεια γινεται θερμοτητα και φευγει στο περιβαλλον (απο το ψυγειο του αυτοκινητου). Το ιδιο και για τους diesel κινητηρες μονο που αυτοι εχουν αποδοση γυρω στο 40%. Οι αποδοσεις αυτες ειναι για ταξιδια. Μεσα στην πολη ειναι πολυ μικροτερες αφου εχεις 5 λεπτα τον κινητηρα σε λειτουργια και μονο το 1 κινεισαι, τα υπολοιπα εισαι σταματημενος.
    2) Η παραγωγη ηλεκτρικης ενεργειας γινεται με πολυ μεγαλυτερες αποδοσεις του καυσιμου. π.χ. Ντιζελογεννητριες 50%, ατμοστροβιλοι 30&, αεριοστροβιλοι 40%, μεικτου κυκλου 50%. Επισης εχουμε παραγωγη απο υδροηλεκτρικα εργοστασια που δεν καινε καυσιμο.

    Η υποβοηθηση στο ποδηλατο εχει εννοια. Μπορει να θελεις να κανεις μια δουλεια 5 χιλιομετρα μακρια απ το σπιτι σου. Δεν εισαι σιγουρος οτι θα μπορεσεις να πας και να γυρισεις κανοντας πεταλι. Σκεφου και την περιπτωση να εχει λιγο ανυφοριτσα. Το θεμα ειναι να μην βαρυνει πολυ το ποδηλατο απο ολη αυτη την κατασκευη.

Top

Show Buttons
Hide Buttons