Porsche Cayman R, η Cayman όπως θα έπρεπε να είναι

by dkalo • On 17-11-2010 • AT 9:06 pm • 1 ΣΧΟΛΙΟ
Αυτοκίνητα

Porsche 911 Cayman R

Η αγαπημένη μου Porsche είναι η 911 GT3. Παρόλο που αποτελεί την επιτομή του “λάθους” μηχανολογικού σχεδίου καθώς η μηχανή βρίσκεται στο πίσω μέρος του αμαξώματος, οι μηχανικοί της Porsche κατάφεραν να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο για το οποίο όλοι οι petrolheads μιλούν με τα καλύτερα λόγια. Η Porsche όμως έχει στην γκάμα της και την Cayman.

Οι πιο φανατικοί της εταιρίας, περιμέναμε πώς και πώς μία hardcore έκδοση της Cayman, αντίστοιχη της 911 GT3 καθώς η baby-Porsche έχει ένα εκπληκτικό chassis που αφήνει άφωνο όποιον βρεθεί πίσω από το τιμόνι της. Απ’ ότι φαίνεται, η Γερμανική εταιρία άκουσε την επιθυμία των πελατών της και.. εγένετο η Cayman R.

Η πρώτη, και κυριότερη, αλλαγή που έγινε ήταν η μείωση του βάρους. Ο κλιματισμός και το ηχοσύστημα αφαιρέθηκαν ενώ ελαφρύτερες ζάντες και καθίσματα από ανθρακονήματα τοποθετήθηκαν στην Porsche Cayman R. Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν η μείωση του βάρος κατά 55 κιλά συνολικά. Για να βελτιωθούν κι άλλο οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, αυξήθηκε και η ιπποδύναμη του κινητήρα των 3.4 λίτρων κατά 10 ίππους, φτάνοντας έτσι τους 330.

Οι πιο σκληροπυρηνικοί θα προτιμήσουν το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ αυτοί που θέλουν τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις θα διαλέξουν το 7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το PDK. Στην πρώτη περίπτωση τα 100 πρώτα χιλιόμετρα έρχονται σε 5.0 δευτερόλεπτα ενώ στην δεύτερη χρειάζεται 1 δέκατο λιγότερο. Σε τελική ταχύτητα, “κερδίζει” το χειροκίνητο κιβώτιο καθώς η κλιμάκωση του, του επιτρέπει να φτάσει τα 282 χιλιόμετρα την ώρα ενώ η κλιμάκωση του PDK δεν επιτρέπει στην Cayman R να ξεπεράσει τα 280 χιλιόμετρα την ώρα.

Ακόμα, αλλαγές έχουν γίνει και στην ανάρτηση του αυτοκινήτου καθώς η ανάρτηση του είναι χαμηλότερη κατά 2 εκατοστά συγκριτικά με την Cayman S ενώ το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ανήκει στον βασικό εξοπλισμό. Αν κάποιος θέλει να έχει μεγαλύτερη διάρκεια στο φρενάρισμα και να μην κουράζονται εύκολα τα φρένα στις δύσκολες συνθήκες, είναι διαθέσιμα τα κεραμικά φρένα, με το ανάλογο αντίτιμο φυσικά.

Το ντεμπούτο της Porsche Cayman R έγινε στην έκθεση του Los Angeles ενώ στις αντιπροσωπείες θα βρίσκεται τον Φλεβάρη του 2011. Η τιμή του αυτοκινήτου, στην Γερμανία, θα είναι 69.830€, αλλά στην χώρα μας, χάρη στην υψηλότατη φορολογία, θα ξεπεράσει τις 100.000€. Ακόμα κι έτσι όμως, νομίζω ότι θα τα αξίζει απόλυτα τα λεφτά της..

Porsche 911 Cayman R

Porsche 911 Cayman R

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Πλάκωσαν τα R οι Γερμανοί, από που να πηγάζει αυτή η προτίμηση τους κάποια λέξη…
    Σπουδαία έμπνευση τα Cayman μεγαλείο σμίκρυνσης – ομοιογένειας, κατώφλι εισόδου για μερικούς στο μεταχειρισμένο.
    Θα ήθελα να ξέρω την αναλογία 7 τάχυτου & PDK στις πωλήσεις της R προσωπικά δυσκολεύομαι μέγα μπέρδεμα.

Top

Show Buttons
Hide Buttons