Porsche 911 GT3

by dkalo • On 02-02-2009 • AT 2:22 pm • 5 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Porsche 911 GT3 MY2010

Αν προσέξει κανείς λίγο πιο προσεχτικά τα διάφορα supercars θα παρατηρήσει πως συνήθως έχουν δύο κοινά χαρακτηριστικά: έχουν τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο και η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς σχεδόν εξ ολοκλήρου, ακόμα και στα supercars που είναι τετρακίνητα.

Η Porsche 911 είναι το μοναδικό σύγχρονο αυτοκίνητο που έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος του αμαξώματος. Μηχανολογικά κάτι τέτοιο είναι τεράστιο λάθος αλλά κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, μάλλον η 911 είναι η απόδειξη πως όλα μπορούν να συμβούν στον κόσμο της αυτοκίνησης. Κατά πολλούς Porsche maniacs, η κορυφαία έκδοση της 911 είναι η GT3. Ειδικά με την ανανέωση που έγινε.

Porsche 911 GT3 MY2010

Ο γνωστός εξακύλινδρος ατμοσφαιρικός boxer κινητήρας έχει πλέον χωρητικότητα 3800 κυβικών ενώ η απόδοση του αυξήθηκε κατά 20 ίππους φτάνοντας εν τέλει τους 435 και η ροπή αγγίζει τα.. 43 κιλά. Έτσι, η νέα GT3 φτάνει στα 100 πρώτα χιλιόμετρα ανά ώρα σε μόλις 4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα ξεπερνάει τα 310 χιλιόμετρα την ώρα.

Έχουν γίνει βελτιώσεις στα ηλεκτρονικά συστήματα της καθώς και στην ανάρτηση της. Πλέον τα ηλεκτρονικά μπορούν να απενεργοποιηθούν σταδιακά, όπως γίνεται τόσο στις BMW όσο και στις Ferrari. Τώρα, αν τύχει και δείτε κάποια στον δρόμο, θα μπορέσετε να την ξεχωρίσετε από την προηγούμενη γενιά αν παρατηρήσετε τους νέους προφυλακτήρες, την αεροτομή, τα φανάρια τεχνολογίας LED αλλά και τα μεγαλύτερα -κεραμικά- δισκόφρενα.

Νωρίτερα από το καλοκαίρι πάντως δεν αναμένεται να την δούμε να κυκλοφορεί στους Ευρωπαϊκούς δρόμους μιας και το ντεμπούτο του αυτοκινήτου θα γίνει σε έναν περίπου μήνα από τώρα, στην έκθεση της Γενεύης.

Porsche 911 GT3 MY2010

Porsche 911 GT3 MY2010

Porsche 911 GT3 MY2010

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυτό το “η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς σχεδόν εξ ολοκλήρου, ακόμα και στα supercars που είναι τετρακίνητα” με έστειλε.. τί εννοείς;

  2. Για παράδειγμα, στην Lamborghini Murcielago LP-640, υπό φυσιολογικές συνθήκες, το 70% της δύναμης του κινητήρα μεταφέρεται στους πίσω τροχούς ενώ μόλις το 30% στους μπροστά. Χαρακτηριστικό είναι ότι μπορεί να μεταφερθεί μέχρι και το 100% της δύναμης στους πίσω τροχούς, κάνοντας το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται -στιγμιαία- σαν καθαρό πισωκίνητο.

    Αντίστοιχα φαινόμενα παρατηρούνται τόσο σε supercars όσο και σε πιο καθημερινά τετρακίνητα αυτοκίνητα όπως ένα Audi S5 πχ.

    • Δηλαδή αλλάζουν την κατανομή της κίνησης. Αυτό γίνεται αυτόματα ή από επιλογή του οδηγού;

      • Συνήθως αυτόματα, μέσω διαφόρων αισθητήρων. Βέβαια, υπάρχουν κι αυτοκίνητα που επιτρέπουν στον οδηγό να επέμβει -εν μέρει- στην κατανομή της δύναμης (πχ Subaru Impreza STi).

  3. Το πρόβλημα με τα Porche είναι πως είναι όλα ίδια και μάλιστα παρόμοια με παλαιότερα μοντέλα,τους λείπει δηλαδή αυτό που λέμε ιδιαίτερη προσωπικότητα,για αυτό και ποτέ δεν πρόκειται να γίνουν..ferrari! Θα μου πει κανείς,μα δεν θέλουνε να γίνουν ferrari,θέλουν να είναι Porche αλλά και πάλι αυτή η εμμονή στην σχεδίαση τους,σπάει νεύρα!

Top

Show Buttons
Hide Buttons