Porsche 911 Turbo, ακόμα πιο γρήγορη

by dkalo • On 13-08-2009 • AT 7:26 pm • 9 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Porsche 911 Turbo 997

Η γκάμα της Porsche 911 έχει αρχίσει να δέχεται ένα φρεσκάρισμα εδώ και περίπου έναν χρόνο. Οι μόνες εκδόσεις που δεν έχουν ανανεωθεί ακόμα είναι οι 2 κορυφαίες, η Turbo και η GT2. Και αν η τελευταία δεν έχει προλάβει ακόμα να “γεράσει” στην αγορά, δεν ισχύει το ίδιο και για την 997 Turbo.

Οι Γερμανοί προχώρησαν σε ένα ολικό facelift που περισσότερο φέρνει περισσότερο σε ένα νέο μοντέλο παρά μία βελτίωση του υπάρχοντος. Εξωτερικά, τις διαφορές θα τις παρατηρήσει μόνο το έμπειρο μάτι αφού πέρα από τα φωτιστικά σώματα και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες δεν υπάρχει κάτι άλλο διαφορετικό. Οι ουσιαστικές διαφορές όμως βρίσκονται στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου.

Porsche 911 Turbo 997

Ο κινητήρας των 3.8 λίτρων της Carrera S βελτιώθηκε από τους μηχανικούς της Porsche και πλέον αποδίδει 500 ίππους. Τα 2 turbo μεταβλητής γεωμετρίας, ο άμεσος ψεκασμός βενζίνης και τα 200 επιπλέον κυβικά είναι η αιτία της αύξησης της ιπποδύναμης. Όπως ήταν αναμενόμενο, ο νέος κινητήρας θα συνδυαστεί και με νέο κιβώτιο αφού το αυτοκίνητο θα είναι πλέον διαθέσιμο και με το PDK, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Porsche. Η βασική όμως έκδοση θα εφοδιάζεται από το γνωστό χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων, για πιο ανόθευτη αίσθηση.

Σύμφωνα με τους Γερμανούς, τροποποιήσεις και βελτιώσεις υπάρχουν στην τετρακίνηση του αυτοκινήτου (γνωστή και ως PTM) που μέσω ενός ηλεκτρονικού πολύδισκου συμπλέκτη επιλέγει σε ποιον άξονα θα σταλεί περισσότερη δύναμη. Και αν δεν φτάνει αυτό, η Porsche βελτίωσε και το PSM (Porsche Stability Management) που σε συνεργασία με το PTM (Porsche Traction Management) φροντίζουν έτσι ώστε ο οδηγός να κινείται όσο το δυνατόν γρηγορότερα και ασφαλέστερα χωρίς να φοβάται μικροανωμαλίες στο οδόστρωμα και στιγμιαία απώλεια πρόσφυσης.

Για περισσότερες πληροφορίες θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι τις 17 Σεπτέμβρη που η 911 Turbo 997 Facelift θα κάνει το ντεμπούτο της στη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης. Η τιμή της στην Ελλάδα αναμένεται γύρω στις 200.000€ για την Coupe ενώ στις 220.000€ για την Cabriolet. Στους Ευρωπαϊκούς δρόμους θα την δούμε λογικά στο Νοέμβρη του 2009..

Porsche 911 Turbo 997

Porsche 911 Turbo 997

Porsche 911 Turbo 997

Porsche 911 Turbo 997

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

9 ΣΧΟΛΙΑ

  1. να μου χαριζε κΑΝΕνας ενα τετιο

  2. αρκετα όμορφο…πλάκα έχει…εγώ θα προτιμούσα πάντως μια aston martin (που λέγαμε!!!)

    • Ανάλογα την Aston Martin. Anyway, αυτή η Porsche 911 είναι ίσως η μοναδική που μπορώ να πω ότι μου αρέσει αισθητικά. Έχει αρκετές καμπύλες για να είναι νέα και σχεδόν φρέσκια αλλά παράλληλα Porsche.

  3. ωραία όλα αυτά,άλλα κάποια στιγμή την πόρσε πρέπει να σκεφτούν και μια αισθητική αναβάθμιση..τα αυτοκίνητα τους εκτός απο ίδια εμφανισιακά,ελάχιστα αλλάξαν εδώ και 20 χρόνια! καλά τα συστήματα,οι δυνάμεις κτλ αλλά το ίδιο σχέδιο εδώ και τόσα χρόνια,κατάντησε επιεικώς,βαρετό..!

    • Δεν είμαι σίγουρος ότι θέλουν να αλλάξουν τον χαρακτήρα..

  4. Δεν θέλουν όντως,ίσως θα έπρεπε όμως,οι πωλήσεις μπορεί να πάνε καλά,το γεγονός όμως πως το σχήμα τους έχει παλιώσει βρίσκει όλο και περισσότερους υποστηρικτές.

  5. Αυτό το αμάξι είναι οργασμός!!
    is this my dream car or what? :P

    http://www.youtube.com/watch?v=i6deD6R84Ro

  6. παιδια συνχαρητηρια και παλι για το ωραιο σας σχεδιο να το εκατοστησετε τι πρωτοτυπο xaxa? συνονοματε αλεξ θα συμφωνησω μαζι σου στο θεμα σχεδιασμου.εγω θα ηθελα να πω οτι διαβαζω ιαπωνικα sites μεταφρασμενα στα ελληνικα και ακομη εδω δεν ξερεται τιποτα η nissan μας ετοιμαζει μια ωραια εκπληξη με το θρυλο GTR και η χαρα της porshe δυστηχως δεν 8α κρατησει πολυ….περιμενετε.!! viva las japan

  7. σε γενικες γραμμες καλο , ειμαι και φανατικος του PDK και γνωριζω πολυ καλα τι εστι..κινητηρας μπαμ , ομορφο , ιματζ , κυρος , επιδοσεις και και, στα αρνητικα τιμη θα ελεγα και οχι τοσο παιχνιδιαρικο για “κολπα” η drift. αν το επερνα σε μαυρο.

Top

Show Buttons
Hide Buttons