Porsche 911 GT3 RS: Insanity.

by dkalo • On 12-10-2009 • AT 10:31 am • 3 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Porsche 911 GT3 RS 997 Generation II

Porsche 911 GT3 RS, ένα αυτοκίνητο που δεν είναι το γρηγορότερο. Δεν είναι το πιο όμορφο. Δεν είναι το πιο σπάνιο. Δεν είναι το πιο ακριβό. Είναι όμως, κατά πολλούς έμπειρους οδηγούς, ό,τι καλύτερο μπορεί να οδηγήσει κάποιος, ό,τι πιο ανόθευτο..

Και παρόλο που πρόκειται για ένα αυτοκίνητο θρύλο, η Porsche αποφάσισε ότι δεν ήταν αρκετά καλή και παρουσίασε πριν λίγες μέρες την 911 GT3RS 997 Generation 2. Οι φωτογραφίες του Press Release αλλά και από την έκθεση της Φρανκφούρτης δείχνουν την νέα Porsche 911 GT3 RS σε μαύρο χρώμα με κόκκινες λεπτομέρειες, αποδεικνύοντας ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που δείχνει την αγριάδα του και τους “κακούς” σκοπούς του οδηγού του.

Ο straight six κινητήρας των 3.8 λίτρων αποδίδει 450 ατμοσφαιρικά άλογα κάνοντας το 0-100 σε 4 μόλις δευτερόλεπτα. Αλλά η Porsche 911 GT3 RS δεν είναι φτιαγμένη για 0-100, τελικές ταχύτητες (των 314 χιλιομέτρων την ώρα παρακαλώ) και κόντρες σε ευθείες. Είναι φτιαγμένη για τις πίστες, για τις ορεινές στροφοδιαδρομές και για να κάνει χαρούμενους όσους πραγματικά καταφέρουν να την δαμάσουν. Γιατί, ας μην γελιόμαστε, δεν πρόκειται για ένα εύκολο αυτοκίνητο.

Οι μηχανικοί της Γερμανικής εταιρίας έκαναν αναβαθμίσεις στην ανάρτηση για ακόμα καλύτερο grip. Τα μετατρόχια είναι φαρδύτερα βελτιώνοντας την σταθερότητα του αυτοκινήτου. Για μερικούς εκεί έξω που και το παραμικρό κιλό έχει σημασία, είναι διαθέσιμη μπαταρία λιθίου που μειώνει το βάρος του αυτοκινήτου κατά 10 κιλά. Το βάρος έχει κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων αλλά και στο σύστημα της εξάτμισης που είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο.

Κόντρα στο ρεύμα της εποχής που “επιβάλλει” (κακώς κατά την γνώμη μου) τα sportcars να έχουν κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για γρήγορες αλλαγές, η νέα Porsche 911 GT3 RS εφοδιάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο που είναι πιο κοντό από της απλής GT3 για να μην υπάρχουν καθόλου κενά απόδοσης και ο οδηγός να έχει πάντα δύναμη κάτω από το δεξί πεντάλ.

Σίγουρα, παρά τις αντίθετες δηλώσεις της Porsche, δεν είναι ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Αλλά πραγματικά, τι σημασία έχει αφού οι περισσότερες 911 GT3 RS θα καταλήξουν στις πίστες να γυρνάνε δίχως αύριο κάνοντας τους οδηγούς τους χαρούμενους..? Και αν δεν ανήκετε στους τυχερούς που έχουν να διαθέσουν, προ φόρων, 122.400€ για να την αποκτήσουν, απολαύστε τα video που ακολουθούν..

Porsche 911 GT3 RS 997 Generation II

Porsche 911 GT3 RS 997 Generation II

Porsche 911 GT3 RS 997 Generation II

Porsche 911 GT3 RS 997 Generation II

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Καλό αλλά θα διαφωνήσω σε αυτό που γράφτηκε για τον διπλό συμπλέκτη.Η αλλάγη γίνεται πολύ καλύτερα και γρηγορότερα με αυτά τα καινούργια κιβώτια !

  2. Δεν διαφωνώ καθόλου μαζί σου στο ότι η αλλαγή γίνεται ταχύτερα και γρηγορότερα. Αλλά σκοπός της GT3 RS δεν είναι οι απόλυτοι χρόνοι αλλά η ανόθευτη αίσθηση και η αίσθηση ότι οδηγείς κάτι που δεν είναι “playstation”. Γι αυτή την δουλειά υπάρχουν η 911 Turbo και η Carrera 4S. ;)

  3. Τα λόγια είναι περιττά!

Top

Show Buttons
Hide Buttons