Porsche 911 GT2 RS, σοκ και δέος

by dkalo • On 13-05-2010 • AT 4:55 pm • 9 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Porsche 911 GT2 RS 997

Η Porsche αποφάσισε να βάλει τέλος μια και καλή στην κόντρα της με την Nissan για το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring. Με την 911 GT2 RS να ολοκληρώνει τον γύρο σε 7 λεπτά και 18 δευτερόλεπτα, οι αμφισβητήσεις σταματούν κάπου εδώ. Τι πραγματικά όμως είναι η 911 GT2RS?

Με απλά λόγια, η γρηγορότερη Porsche παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ. Ο κινητήρας των 3.6 λίτρων αποδίδει 620 ίππους και 70 κιλά ροπής με την βοήθεια 2 turbo. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου αγγίζει τα 330 χιλιόμετρα την ώρα ενώ οι επιδόσεις από στάση είναι τρομακτικές. 0-100 σε 3.5 δευτερόλεπτα, 0-200 σε 9.8 δευτερόλεπτα και 0-300 σε 28.9 δευτερόλεπτα.

Το βάρος του αυτοκινήτου έχει μειωθεί κατά 70 κιλά συγκριτικά με την GT2 φτάνοντας τα 1370 κιλά. Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι 2.21, η “μακράν καλύτερη αναλογία στην κατηγορία” σύμφωνα με την ίδια την Porsche. Φυσικά, τα φρένα του αυτοκινήτου δεν θα μπορούσαν να είναι κατώτερα των προσδοκιών: κεραμικά δισκόφρενα ή PCCB (Porsche Ceramic Composite Brakes) όπως θα τα ονόμαζε η ίδια η εταιρία, στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.

Η ανάρτηση, ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου, μεταβάλλει την απόσβεση των ελατηρίων και, κατ’ επέκταση, τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου. Η αεροδυναμική απόδοση της 911 GT2 RS είναι κάτι που απασχόλησε σοβαρά τους Γερμανούς μηχανικούς. Έτσι, τοποθετήθηκε Νέος διαμορφωτής αέρα τόσο στον μπροστά όσο και στον πίσω προφυλακτήρα της ταχύτερης Porsche παραγωγής. Φυσικά, η αεροτομή είναι εκεί για να τονίζει ότι δεν πρόκειται για “μία ακόμα 911”.

Οι ασθητικές διαφορές περιορίζονται σε κάποια αυτοκόλλητα στο πλαϊνό μέρος του αυτοκινήτου και στο καπώ της 911 GT2 RS που έχει κατασκευαστεί από ανθρακονήματα για να μειωθεί το συνολικό βάρος αλλά και για να βελτιωθεί η κατανομή.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί το αγωνιστικό πνεύμα της κορυφαίας Porsche. Καθίσματα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, ελαφρύτερα τζάμια και door-panels. Για αυτόυς που θέλουν το κάτι παραπάνω, είναι διαθέσιμο το πακέτο ClubSport που προσθέτει roll-bar, ζώνες 6 σημείων αλλά και ειδική καλωδίωση για να σβήνει άμεσα ο κινητήρας του αυτοκινήτου μέσω kill-switch.

Αν δεν έχετε στην διάθεση σας 200.000€, προ φόρων, που θα κοστίζει η 911 GT2 RS δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεστε. Έχετε περίπου 4 μήνες μέχρι να αρχίσουν οι πωλήσεις και να μαζέψετε τα απαραίτητα χρήματα. Αν αποφασίσετε πάντως να βάλετε την ταχύτερη Porsche που βγήκε ποτέ από τα εργοστάσια του Zuffenhausen στο garage σας, βιαστείτε γιατί μόλις 500 κομμάτια θα βγουν από την γραμμή παραγωγής..

Porsche 911 GT2 RS 997

Porsche 911 GT2 RS 997

Porsche 911 GT2 RS 997

Porsche 911 GT2 RS 997

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

9 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απλα… ελα μου που δε μπορω να εκφραστω εδω μεσα…

  2. Απλά “τ”αύλα

  3. Proper widowmaker θα την χαρακτήριζα πάντως.. Turbo, πίσω κίνηση, κινητήρας τοποθετημένος πίσω.. ;)

  4. Ακριβώς έτσι την φαντάζομαι και την GT2 RS, όπως ακριβώς της αξίζει, τρομακτική και έτοιμη να τιμωρήσει τον υπερόπτη με μία μεγαλοπρεπέστατη έξοδο από την πίστα.

  5. Δεν ξέρω αν προσέξατε τα πίσω λάστιχα…325 χιλ. παρακαλώ…(εμπρός 235)

    • Με 30αρι προφίλ παρακαλώ.. ;)

  6. Το κάτι άλλο!
    Porsche, σταθερή αξία ρε παιδί μου!
    Απίστευτο κράτημα, απόκριση, ένταση.
    Υ.Γ.: Φυσικά και προσέξαμε το λάστιχο!

  7. Δεν θα αγόραζα ποτέ πόρσε μόνο και μόνο για την επιμονή των γερμανών στα ίδια σχήματα εδώ και χρόνια.

    • Δεν πιστεύω ότι η GT2 RS προσπαθεί να πουλήσει design. Πουλάει επιδόσεις, παράνοια και αγωνιστική αίσθηση.. ;)

Top

Show Buttons
Hide Buttons