Πλαίσιο παράδοση σε 24 ώρες epic fail

by Stefanos Kofopoulos • On 22-01-2010 • AT 1:24 pm • 50 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Πλαίσιο παράδοση σε 24 ώρες

Οι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο του Πλαίσιο είναι απίστευτα ευγενικοί και εξυπηρετικοί σε αντίθεση με το site plaisio.gr προσπαθεί να κάνει e-commerce με ένα τρόπο ιδιαίτερα αποτυχημένο. Για να μην πολυλογώ, εχθές στις 6 το απόγευμα ολοκλήρωσα την παραγγελία επιλέγοντας κομμάτια τα οποία είναι άμεσα διαθέσιμα και παραδίδονται σε 24 ώρες. Στα σχόλια συμπλήρωσα ότι θα ήθελα η παραγγελία να παραδοθεί μέχρι σήμερα το μεσημέρι.

Όπως με ενημέρωσαν δύο ευγενέστατοι υπάλληλοι στο 800 11 12345 η παραγγελία μου έγινε μετά τις 3 το μεσημέρι. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι το πλεονέκτημα της παράδοσης σε 24 ώρες χάνεται και η παραγγελία παραδίδεται την επόμενη εργάσιμη. Στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό δεν ισχύει, γιατί δεν φρόντισα να συμπληρώσω στα σχόλια ότι ήθελα παράδοση το Σάββατο.

Το πρόβλημα είναι ότι όλα αυτά περιγράφονται στους όρους χρήσης στο τέλος της παραγγελίας που φυσικά αποδέχτηκα στο σχετικό check box και φυσικά δεν μπήκα στον κόπο να διαβάσω. Αν το 2010 χρειάζεται να ξοδεύω χρόνο για να διαβάσω 7 οθόνες (σε 20άρα widescreen) όρους χρήσης ενώ κατά την διάρκεια της παραγγελίας το plaisio.gr φροντίζει να μου θυμίζει ότι οι επιλογές μου θα παραδοθούν σε 24 ώρες τότε δεν χρειάζεται να κάνω e-shopping. Κατά την διάρκεια του e-shopping δεν υπάρχει link στους όρους χρήσης ή οποιαδήποτε επεξήγηση / ειδοποίηση για το “παράδοση σε 24 ώρες” ή για το σχόλιο περί παράδοσης το Σάββατο.

Αν αυτό δεν είναι αρκετό, στο HTML email “ενημέρωση παραγγελίας” δεν υπάρχει καμία αναφορά ή link στους όρους χρήσης και το μόνο που αναφέρεται είναι: Εάν η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί μέχρι τις 15:00 η επικοινωνία μαζί σας θα γίνει την ίδια εργάσιμη μέρα, διαφορετικά θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εργάσιμη μέρα.

Ναι, το Πλαίσιο είναι νομικά καλυμμένο αλλά χρηστικά, ηθικά και εμπορικά έχει τεράστιο πρόβλημα. Για τους μελλοντικούς πελάτες του Πλαισίου κάνω copy & paste τους όρους χρήσης που πρέπει να διαβάσετε πριν αγοράσετε οτιδήποτε από το plaisio.gr εκτός και αν θέλετε να βρεθείτε εκτεθειμένοι. Για μένα, δεν υπάρχουν πλέον, ούτε το plaisio.gr ούτε οι όροι χρήσης του. Epic fail.

Update: Επικοινώνησαν μαζί μου από το Πλαίσιο. Nice touch, δεκτή η συγνώμη αλλά αυτό δεν λύνει τα προβλήματα ούτε βελτιώνει το site. Feedback έχουν λάβει εδώ και τηλεφωνικά, αυτό είναι σίγουρο.

Update 2: Το Πλαίσιο απάντησε επίσημα σε σχόλιο. Θα αλλάξουν το site.

Update: 3 Το Πλαίσιο μόλις με ενημέρωσε (1:17 τα ξημερώματα) για το εξής: “Τιμολογημένη. Η παραγγελία σας έχει τιμολογηθεί” ενώ από την ώρα περίπου που έγραψα το post έχω ζητήσει ακύρωση της παραγγελίας η οποία με διαβεβαίωσαν τηλεφωνικά ότι έγινε.

Πλαίσιο παράδοση σε 24 ώρες

–Όροι χρήσης plaisio.gr–

Το www.plaisio.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης των προϊόντων μέσω του Διαδικτύου της ελληνικής ανώνυμης εταιρείας «ΠΛΑΙΣΙΟ Computers Α.Ε.Β.Ε.», που εδρεύει στη Θεση Σκληρή, Μαγούλα Αττικής, στην Ελλάδα (ΑΦΜ: 094222211 / Δ.Ο.Υ ΦΑΕΕ Αθηνών). Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers, που βρίσκεται στην διεύθυνση www.plaisio.gr.

Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις διότι η περαιτέρω χρήση και η περιήγηση σας στην άνω ιστοσελίδα www.plaisio.gr συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση και συναίνεση σας με αυτούς.
1. Όροι

Η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, σύμφωνα με τις ανάγκες της και τα συναλλακτικά ήθη. Η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω από την ιστοσελίδα του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.
2. Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα

H ΠΛΑΙΣΙΟ Computers δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της www.plaisio.gr, τόσο όσον αφορά τα ακριβή στοιχεία που εκτίθενται όσο και των παρεχομένων, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της, υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτερας βίας.
3. Περιορισμός ευθύνης

Η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers δεν ευθύνεται έναντι των πελατών / χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους (εκτός των περιπτώσεων της παραγράφου 9. «Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων»).

Επίσης επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.plaisio.gr ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.plaisio.gr παρέχει το περιεχόμενο (π.χ. πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις, κ.λ.π.), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του δικτυακού τόπου “όπως ακριβώς έχουν”.

Σε καμία περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κ.λ.π.) από επισκέπτες του δικτυακού τόπου ή τρίτους από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του δικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.
4. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Αυτή η ιστοσελίδα είναι το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers. Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.

Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική / ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, downloading, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του Περιεχομένου του διαδικτυακού τόπου. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του Περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers ή οιουδήποτε άλλου νόμιμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων.

Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την ΠΛΑΙΣΙΟ Computers ή/και το ηλεκτρονικό της κατάστημα www.plaisio.gr ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers ή/και του www.plaisio.gr ή/και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας. Σε κάθε περίπτωση η εμφάνισή και έκθεση τους στην ιστοσελίδα www.plaisio.gr και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.
5. Ευθύνη Χρήστη

Οι χρήστες της ιστοσελίδας www.plaisio.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν τo ηλεκτρονικό κατάστημα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε Περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε Περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.
6. Ασφάλεια

Η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών Σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:
Αναγνώριση Πελάτη

Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία.

Σας δίνετε η δυνατότητα να μεταβάλλετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητάς και απόκρυψης του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίηση μας, αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης).
Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων

Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit. Το σύστημα έχει πιστοποιηθεί από την εταιρία Verisign, η οποία ειδικεύεται σε θέματα ασφαλείας συναλλαγών.
Αυτόματη Αποσύνδεση

Εάν δεν υπάρξει καμία δραστηριότητα για 20 λεπτά γίνεται αυτόματη αποσύνδεση από το χώρο μελών του ηλεκτρονικού κατάστηματος της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers.
Ελεγχόμενη Πρόσβαση (firewall)

Η πρόσβαση στα συστήματα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers (servers) ελέγχεται από firewall, το οποίο επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών από τους πελάτες/ χρήστες απαγορεύοντας, παράλληλα, την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της εταιρείας.
Κρυπτογράφηση

Σε όποιο σημείο του site εισάγετε προσωπικά δεδομένα (password, διευθύνσεις, τηλέφωνα, πιστωτικές κάρτες κ.τ.λ.) υπάρχει κρυπτογράφηση SSL 128-bit. Η κρυπτογράφηση είναι ουσιαστικά ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

Κάθε φορά που συνδέεστε με το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σας και τα συστήματα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers κρυπτογραφείται με χρήση κλειδιού 128 bits. Δηλαδή, κάθε φορά που στέλνετε πληροφορίες προς το σύστημα, ο browser σας τις κρυπτογραφεί πρώτα με χρήση κλειδιού 128 bits και στη συνέχεια τις στέλνει στο σύστημα.

Το σύστημα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται. Τα συστήματα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers σας αποστέλλουν πληροφορίες ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κρυπτογράφησης.
Απόρρητο Συναλλαγών

Η τήρηση του απορρήτου θεωρείται αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασσικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του e-commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου). Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή /μέλος στη ΠΛΑΙΣΙΟ Computers είναι εμπιστευτικές και η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα:

Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.

Η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.

Στην περίπτωση που η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου.

Μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους.

Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.

Ενημερωτικούς καταλόγους και έντυπο υλικό θα λαμβάνετε μόνον εφόσον το επιθυμείτε και το δηλώσετε κατά τη διάρκεια της εγγραφής σας ως μέλους.

Σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει ή δημοσιοποιεί τα προσωπικά σας δεδομένα και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Τα προσωπικά δεδομένα τα οποία θέτετε στη διάθεσή μας με την εγγραφή σας ως μέλος χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκτέλεση των συναλλαγών σας. Όλες οι πληροφορίες κρυπτογραφούνται και φυλάσσονται με απόλυτη ασφάλεια.
7. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του www.plaisio.gr και προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας ώστε να σας ενημερώνουμε για νέα προϊόντα μας, είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης κλπ.). Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου του www.plaisio.gr, προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Ν. 2472/97 σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.plaisio.gr λειτουργεί σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και τηρεί με ασφάλεια τα προσωπικά σας δεδομένα για όσο χρονικό διάστημα είστε εγγεγραμμένος σε κάποια υπηρεσία του www.plaisio.gr τα οποία διαγράφονται μετά την με οποιοδήποτε τρόπο λήξη της συναλλακτικής σχέσης. Τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.plaisio.gr χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από αυτό ή συνεργαζόμενες με αυτό επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης.

Τα τηρούμενα στοιχεία του αρχείου δύνανται να κοινοποιηθούν στις αρμόδιες δικαστικές, αστυνομικές και άλλες διοικητικές αρχές κατόπιν νομίμου αιτήματός τους και σύμφωνα με τις κάθε φορά ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις. Ο Πελάτης έχει, μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί απορρήτου των τηλεπικοινωνιών, τα δικαιώματα ενημέρωσης και αντίρρησης που προβλέπουν τα άρθρα 11 έως 13 του ν. 2472/1997
8. Αγορά Προϊόντων

Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μπορείτε να βρείτε περίπου 18,000 προϊόντα πληροφορικής, τηλεφωνίας και ειδών γραφείου.

Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε 9 κεντρικές κατηγορίες. Κάθε κατηγορία έχει και ένα δέντρο υποκατηγοριών, που εμφανίζεται στην αριστερή στήλη της οθόνης σας. Στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν με 3 clicks.

Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση», που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

Το “Πλαίσιο” κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 800-11-12345 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου. Επίσης σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να επισκεφτείτε την ενότητα βοήθεια & όροι χρήσης και ειδικά την παράγραφο «Οδηγός Αγορών», οπού θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων.
9. Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία) και β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την ΠΛΑΙΣΙΟ Computers. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των είκοσι (20) ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα

το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί

το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 20 ημερών τότε η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
10. Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Ακύρωση» που βρίσκεται κάτω αριστερά στην οθόνη σας. Κάνοντας «κλικ» σε αυτό διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελιάς.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 800-11-12345 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.

Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 800-11-12345 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.
11. Τρόποι Πληρωμής
Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας:

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, American Express και Diners. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Verisign, Inc.) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες από τις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου.

Σε κάθε περίπτωση οι 60,000+ επισκέπτες την ημέρα και η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος μας από το 1999 εγγυώνται την ασφάλεια των συναλλαγών σας. Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας και τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο.
Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή):

Πληρώστε τον υπάλληλο της εταιρείας μας, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για τις πόλεις: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Ηρακλείο Κρήτης (ανεξαρτήτου βάρους) και για όλη την Υπόλοιπη Ελλάδα στην περίπτωση που το δέμα δεν ξεπερνάει τα 6kg.
Παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας σας στο πλησιέστερο κατάστημα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers:

Κάντε την παραγγελία σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και παραλάβετε τα προϊόντα σας την επόμενη μέρα από ένα από τα καταστήματα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers που σας βολεύει (για Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισσα Και Ηράκλειο ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων είναι 2 εργάσιμες ημέρες).
Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:

Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε :

EUROBANK-ERGASIAS: 0026.0025.43.0200496622
ALPHA BANK: 121002002008299
ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 84311596
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5035-012225-519
ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ: 073-015-000001711459-6
CITIBANK: 084-020-000504646327 0
ΑSPIS BANK: 101-03-0004473
MILLENNIUM BANK: 1028580
PROTON BANK: 02070065184
PROBANK: 054 005 0014953012016
MARFIN ΕΓΝΑΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ: 0012396420
ΓΕΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 9800106064-3
FIRST BUSINESS BANK (FBB): 0015759-50-02-3
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:487991
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 003-04-003101-94
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΑΝΙΩΝ: 122092001

και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με fax στο 210-2892035. Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, σας αποστέλλουμε την παραγγελία σας.

Αγορά με Δόσεις:Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα με δόσεις είτε μέσω καταναλωτικού δανείου, είτε μέσω της πιστωτικής σας κάρτας.
Καταναλωτικό Δάνειο: Μέχρι 48 δόσεις, από 900 ευρώ και πάνω (μόνο από τα Καταστήματά μας ή και τηλεφωνικά).
Πιστωτική Κάρτα: Μέχρι 48 δόσεις, από 0 ευρώ. (Το επιτόκιο εξαρτάται από την τράπεζά σας).
12. Διαφορά μεταξύ τιμής καταστήματος και τιμής ηλεκτρονικού καταστήματος

Η πολιτική των τιμών των προϊόντων της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers είναι ίδια σε όλα μας τα κανάλια διανομής της : καταστήματα, κατάλογοι, ηλεκτρονικό κατάστημα. Ωστόσο σε επιλεγμένα προϊόντα δημιουργήσαμε τις ονομαζόμενες «Top Web προσφορές», όπου η τιμή τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα διαφέρει από τα υπόλοιπα κανάλια διανομής και ισχύει μόνο για αγορές μέσω αυτού του ηλεκτρονικού καταστήματος και αποστολή στο χώρο σας.

Σε κάθε περίπτωση αν και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχειών και των τιμών που παραθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων. Για το λογο αυτό σάς συνιστούμε και στις περιπτώσεις «Top Web προσφορών», πριν από κάθε πληρωμή και την ολοκλήρωση της παραγγελία σας να επικοινωνείτε για επιβεβαίωση της τιμής αυτής με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 800-11-12345 ή ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.
13. Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής
Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): «Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. O αριθμός παραγγελίας σας είναι 71243. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»

Για παραγγελίες άνω των 85 € τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα. Για παραγγελίες κάτω των 85 € το κόστος διαμορφώνεται ως εξής: Για Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο και Λάρισα το κόστος είναι 3 € ενώ για την υπόλοιπη Ελλάδα είναι 10 €. Οι τιμές αυτές είναι ανεξάρτητες του όγκου ή/και του βάρους των προϊόντων
Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:

Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 9.00 πμ μέχρι 5.00 μμ (για Αθήνα*, Πάτρα, Θεσ/νίκη, Ηράκλειο και Λάρισα). Για την υπόλοιπη Ελλάδα ισχύουν οι ώρες παράδοσης της εκάστοτε Μεταφορικής Εταιρείας.
* Για παραγγελίες εντός Αθηνών παρέχεται η δυνατότητα παράδοσης και το Σάββατο (εφόσον ζητηθεί)
Παραλαβή προϊόντων:

Κάντε την παραγγελία σας μέχρι τις 15:00 Δευτέρα με Παρασκευή και το Πλαίσιο αποστέλλει την παραγγελία σας εντός 24 ωρών στις πόλεις Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, εντός 48 ωρών στην Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη (στις Πρωτεύουσες των Νομών) και εντός 72 ωρών στα νησιά, εφόσον τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι διαθέσιμα. Για παράδειγμα, εάν βρίσκεστε σε Πρωτεύουσα Νομού και παραγγείλετε έως τις 15:00 την Τρίτη θα παραλάβετε την Πέμπτη ενώ στις υπόλοιπες περιοχές θα παραλάβετε την Παρασκευή.Στην περίπτωση που θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας πιο γρήγορα, μπορούμε να σας τη αποστείλουμε μέσω courier με επιπλέον χρέωση σας.Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.
Έξοδα Αποστολής / Δωρεάν παράδοση:

Για παραγγελίες άνω των 85 € τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα.

Για παραγγελίες κάτω των 85 € το κόστος διαμορφώνεται ως εξής:

Για τις πόλεις Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Ηράκλειου Κρήτης και Λάρισας το κόστος είναι 3 €.

Για την υπόλοιπη Ελλάδα το κόστος των μεταφορικών είναι 10 €.

Οι τιμές αυτές είναι ανεξάρτητες του όγκου ή/και του βάρους των προϊόντων
14. Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα 18,000 προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

–Όροι χρήσης plaisio.gr–

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

50 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Έπαθα ακριβώς το ίδιο τέλη Νοεμβρίου με παραγγελία Πέμπτη απόγευμα.

    Απλά τραγικό. Κάποιοι έχουν καταλάβει λάθος τη ψηφιακή εποχή. Δεν περιμένουμε να τα έχουμε όλα άμεσα, αλλά τουλάχιστον θα έπρεπε κάποια βασικά στοιχεία να είναι άμεσα και προφανή κατά τη διαδικασία παραγγελίας.

    Επικά λάθος σχεδιασμός διαδικασίας.

    • Ακριβώς.. αν δεν το καταλάβουν πρώτα θα χάσουν το mindshare και μετά το market share. Προς το παρόν είναι -1 σε mindshare κάτι που κοστίζει πολύ περισσότερο από -1 σε market share. Προτιμούν να έχουν καλές σχέσεις με τους δικηγόρους τους (βλέπε όροι χρήσης) και όχι τους πελάτες τους. Παίρνω τηλ για να ακυρώσω την παραγγελία.

  2. Ασε που αρκετες φορες προιοντα που ειναι αναρτημενα στο e-shop τους δεν ειναι καν διαθεσιμα!. Την πατησα πριν κανα μηνα με ενα λαπτοπ. Εκανα την παραγγελια κανονικα και επειτα με πηραν τηλεφωνο να μου πουν οτι δεν εχει ανανεωθει η σελιδα τους. Αρα δεν εισαι σιγουρος με το Πλαισιο, αν αυτο που βλεπεις υπαρχει ή οχι. Το ιδιο επαθα και με το you.gr, ενω ελεγε παραδοση σε 24 ωρες, το προιον που ηθελα ειχα απλα εξαντληθη!!! Φυσικα ακυρωσα τις παραγγελιες.

  3. Έχεις δίκιο, ωστόσο είναι καλυμμένοι 100%. Πχ, σκέψου έναν ηλίθιο με ένα σαράβαλο 30ετίας που σταματάει μπροστά σου απότομα χωρίς να ανάβουν φλας, στοπ ή αλάρμ. Δυστυχώς φταις εσύ που θα πέσεις πάνω του και όχι αυτός, άσχετα αν αυτό το σαράβαλο έπρεπε να έχει κοπεί στο ΚΤΕΟ. Κάπως έτσι κι εδώ…

    • Προφανώς και είναι ΟΚ αλλά αν θέλουν καλές σχέσεις με τους δικηγόρους και όχι τους πελάτες ας μείνουν εκεί

  4. για αυτό υπάρχει η λύση e-shop.gr :D

    • Συμφωνώ.. κοιτάω πλέον σε εναλακτικές

      • εγώ e-shop προτιμώ εδώ και πολύ καιρό..γιατί είμαι πολύ ευχαριστημένος..και το πλαίσιο μου έχει κάνει πολλές χαζομάρες

  5. Αυτό συμβαίνει συχνά στις σε eshop για τελικούς καταναλωτές.
    Μόνο στα b2b είναι πολύ καλοί γιατί εκεί δεν έχεις 100.000 πελάτες με 100 παραγγελίες, αλλά το αντίθετο. Και όταν χάνεις αξιοπιστία από τον έναν, σιγά σιγά γίνετε domino.
    Στους τελικούς καταναλωτές δεν ισχύει το ίδιο γιαυτό είναι λίγο στα… @@αρια τους.

  6. Νομίζω ότι έχει κάποια λογική στη οργάνωση του καταστήματος, και στο φόρτο εργασίας που είναι αυξημένο τα απογεύματα στα καταστήματα τους.
    Το ήξερα το γεγονός που περιγράφεις, και προσωπικά δεν με πειράζει. Αν δεν προλαβαίνεις μέχρι τις 3, περιμένεις παραπάνω, ή πας από κει. Τελικά δεν είναι και μαρούλια να χαλάσουν. Αν είναι επείγον (ζήτημα ωρών) θα πας στο κοντινότερο. Έχει τέτοια εξυπηρέτηση το κανονικό κατάστημα και τόσο ανταγωνιστικές τιμές που για μένα αυτό είναι μόνο ένα ψεγάδι.

    • Το πρόβλημα είναι ότι πουθενά εκτός από το σημείο της ολοκλήρωσης της αγοράς δεν γίνεται αναφορά στους όρους χρήσης ΟΥΤΕ με link πάνω στον τρόπο παράδοσης σε 24 ώρες, ούτε στο HTML email που αναφέρεται μόνο για την τηλεφωνική επικοινωνία.

      Τώρα αν εσύ είσαι διατεθειμένος σε eshopping να διαβάζεις όλους τους όρους χρήσης αποτελείς εξαίρεση.

      Θα ήταν προτιμότερο να ενημερώνουν σχετικά στο email με την κατάσταση της παραγγελίας και να έχουν link στο 24 ώρες παράδοση για το τι σημαίνει και πότε ισχύει αυτό.

      Το κοντινότερο κατάστημα πλαίσιο σημαίνει μετακίνηση, χρόνος, parking και ερωτηματικό αν έχουν αυτό που θέλω να αγοράσω. Για αυτό υπάρχει το online κατάστημα

      • συμφωνώ σε όλα όσα λες, έπρεπε να αναφέρεται ξεκάθαρα. Δεν είναι θέμα διάθεσης να τα διαβάσω, αλλά επιφυλακτικότητας. Για μένα πάντως τι 24 τι 48 ώρες είναι το ίδιο.
        Άσε που τα καταστήματα plaisio στη Θεσσαλονίκη (πλην του κέντρου) έχουν ιδιόκτητα parking!! χιχι

  7. Αν και νομίζω ότι στο συγκεκριμένο παράδειγμα το Πλαίσιο ψιλοαδικείται γιατί είναι γενικά γνωστό (expansys, amazon) ότι αν η παραγγελία σου φύγει μετά από κάποια ώρα καταχωρείται την επόμενη, πιστεύω ότι με τον όρο epic fail περιγράφει απόλυτα το eshop του Πλαισίου.
    π.χ 1) Αγόρασα από το site και μετά από 3 ημέρες τηλεφωνημάτων μου, μου είπαν ότι τελικά δεν υπήρχε ποτέ προϊόν διαθέσιμο.
    2) Αγόρασα ένα κινητό με παράδοση στο Πλαίσιο Αλίμου και μου ήρθε μήνυμα στις 48 ώρες ότι το προϊον έφτασε στο κατάστημα. Εγώ φυσικά είχα πάει ήδη στις 24 ώρες και είχα πάρει ένα από τα οκτώ που είχε ετοιμοπαράδοτα το εν λογω κατάστημα, αλλά προφανώς τα κεντρικά αγνοούσαν

  8. Titana δεν θα ήταν καλύτερα να έστελνες αυτά που έγραψες πρώτα στο πλαίσιο για να έβλεπες τι θα σου απαντήσουν και μετά να το έκανες θέμα;

    • Το Πλαίσιο έχει ενημερωθεί στο info email του, στο email κάποιας εκπροσώπου που έστειλε ξαφνικά ένα δελτίο τύπου (προφανώς επειδή γράφτηκα στην υπηρεσία) και με ακόμα ένα τρόπο.

      Τηλεφώνησα, ακύρωσα την παραγγελία μου και i rest my case.

  9. Το θέμα είναι να περίμενες και την απάντηση για να έχεις μια ολοκληρωμένη άποψη για το τι έγινε.

    • Μα δεν έχει πάει κάτι στραβά. Έτσι δουλεύουν. Το πρόβλημα δεν είναι το πως δουλεύουν αλλά το γεγονός ότι φροντίζουν επιμελώς να μην εμφανίζουν τους όρους χρήσης παρά μόνο στο τέλος. Διάβασε τα σχόλια μου παραπάνω περί HTML email, δικηγόρους κλπ

  10. παντως πληροφοριακα ακυρο για τον ιδιο λογο εχω φαει και εγω απο το eshop, δλδ εκανα αργα την παραγγελια και δεν θα ερχοταν την επομενη μερα αλλα την μεθεπομενη.
    Δεν εχω κανενα συμφερον απο το πλαισιο, απλα η κατασταση που περιγραφετε ειναι γενικοτερη και περνα λαθος εντυπωσεις.
    φιλικα ετσι;

    • Δεν καταλαβαίνεις τι περιγράφω. Λέω ότι όλο το σύστημα είναι στημένο για να τα έχει καλά με τους δικηγόρους και τους όρους χρήσης και όχι τους πελάτες. Έχω προτείνει παραπάνω τι θα έπρεπε να κάνουν.

      • οχι μια χαρα καταλαβα. απλα καποια παιδια αναφερθηκαν στην συγκριση με το eshop και λεω πως ειναι γενικο φαινομενο κι οχι μονο στο πλαισιο.εκει πηγαινε το σχολιο

  11. Μου κάνει εντύπωση το post για τον εξής λόγο: σε όλες τις online παραγγελίες που έχω κάνει τα τελευταία χρόνια ποτέ δεν έχω παραλάβει σε 24 ώρες. Το προσωπικό μου ρεκόρ είναι 36 ώρες (από κάποιο όχι ιδιαίτερα γνωστό κατάστημα). Εσείς δηλαδή συνήθως τα παίρνεται τόσο γρήγορα;

    • Ψώνισα μόνο προϊόντα άμεσα διαθέσιμα με παράδοση σε 24 ώρες. Για αυτό επέλεξα το Πλαίσιο. Σε κάθε ένα από τα 4 ή 5 προϊόντα με κόκκινα γράμματα (βλέπε screenshot) μου υπενθύμιζαν ότι το προϊόν το έχουμε εμείς σήμερα και αύριο θα το έχεις και εσύ.

      Θα έπρεπε να διαβάσω 7 οθόνες κείμενο (7 στο δικό μου 20άρι μονιτορ) στους όρους χρήσης για να μάθω ότι επειδή έκανα την παραγγελία μετά τις 3μμ θα πάει την επόμενη εργάσιμη και όχι την επόμενη μέρα ή ότι αν ήθελα Σάββατο παράδοση έπρεπε να το συμπληρώσω σε κάποιο πεδίο;

      Είναι 2010 και ο αυτόματος έλεγχος για την ώρα που γίνεται η παραγγελία ή ένα link στο κείμενο που μου θυμίζει κάθε φορά ότι το προϊόν που επιλέγω είναι άμεσα διαθέσιμο και θα παραδοθεί σε 24 ώρες, δεν είναι τίποτα.

      Όπως είπα και πριν, το site είναι δομημένο για να είναι καλά με τους δικηγόρους, να είναι politically correct και όχι να εξυπηρετεί τον χρήστη.

      • Κατάλαβα τι έγραψες και προφανώς το “Παράδοση σε 24 ώρες” είναι παραπλανητικό και πρέπει να το διατυπώσουν αλλιώς. Επειδή όμως έτσι το γράφει εδώ και και πολύ καιρό στο πλαίσιο, ίσως και χρόνια, η ερώτησή μου είναι αν εσύ ή κάποιος άλλος έχει τύχει ποτέ να παραλάβει σε 24 ώρες από το πλαίσιο ή κάποιο άλλο κατάστημα.

      • Επειδή μου τηλεφώνησαν από το Πλαίσιο δεν φάνηκε να πιστεύουν ότι έχουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις κλπ. Ίσα ίσα το 24 ώρες ισχύει ακέραιο αν γίνει η παραγγελία μέχρι τις 3. Αυτό κατάλαβα από την κουβέντα που είχα. Τώρα τι συμβαίνει στην πράξη δεν θα το μάθω ποτέ αφού δεν πρόκειται να ψωνίσω ξανά

  12. Γενικα τα e-shops στην ελλαδα μας εχουν λιγο γραμμενους και ο λογος ειναι οτι ειναι μονο 2-3 μεγαλα (που εμπιστευεται ο κοσμος) και λιγο πολυ εχουν την ιδια πρακτικη. Αν προσεξεις μεχρι και τιμες καρμπον εχουν. Δηλαδη θα παρεις απο τον πρωτο, θα δεις οτι δεν παει καλα κατι, θα παρεις απο τον αλλο, θα δεις τα ιδια. Ε κυκλους θα κανεις απο τον ενα στον αλλο. Μακαρι το μεγαλυτερο τους προβλημα να ηταν οτι η παραγγελια αργησε μια-δυο μερες.

  13. Και τα υπόλοιπα καταστήματα δεν πάνε πίσω ή μάλλον πάνε πολύ χειρότερα,απλά το πλαίσιο ξεχωρίζει,ο τυφλός στους μονόφθαλμους..

    • Εξήγησα πιο είναι το πρόβλημα, όχι η καθυστέρηση στην παράδοση ως χρονική περίοδος αλλά για τα όσα έχω γράψει πιο πάνω.

  14. Αγαπητέ pestaola.gr,

    Καταρχήν να σας ζητήσουμε συγνώμη για την ταλαιπωρία. Έχετε δίκιο πως με τον τρόπο που είναι υλοποιημένο το «καλάθι παραγγελίας» στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν γίνεται σαφές στον χρήστη το γεγονός ότι πρέπει να το ζητήσει προκειμένου να γίνει αποστολή παραγγελίας το Σάββατο. Θέλουμε να ενημερώσουμε εσάς και τους αναγνώστες σας πως το αρμόδιο τμήμα προγραμματιστών ήδη δουλεύει πάνω στην παρατήρησή σας με σκοπό να υλοποιήσει ένα interface που θα διευκολύνει τη διαδικασία αποστολής. Η άψογη εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι πρωταρχικός στόχος της εταιρίας μας και σε αυτό το πλαίσιο θα κινηθούμε προκειμένου η εμπειρία αγοράς μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, μέχρι και την παραλαβή των προϊόντων, να είναι η καλύτερη δυνατή.

    Με τιμή,

    Ξανθογεώργης Μανώλης
    Πλαίσιο Computers S.A , e-Business

    • Χαίρομαι για την δεύτερη άμεση απάντηση, την ανταπόκριση και την επικείμενη αλλαγή προς όφελος όλων. Good stuff.

    • Κύριε Ξανθογεώργη,
      Επιτρέψτε μου να παρατηρήσω ότι ο κάθε αγοραστής θεωρεί το Σάββατο ως εργάσιμη ημέρα για τα καταστήματα και θα έπρεπε το e-shop σας να την αντιμετωπίζει όπως τις υπόλοιπες ημέρες.
      Οπότε ίσως αντί για αλλαγή στο interface του e-shop θα έλεγα να εξετάσετε την δυνατότητα εξυπηρέτησης και το Σάββατο χωρίς ιδιαίτερη μνεία από τον αγοραστή.
      Το λέω αυτό επειδή το πιστεύω κι εγώ ότι πράγματι το Πλαίσιο έχει σαν επίκεντρο την σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη.

      • Αντιμετωπίζει το Σάββατο ως εργάσιμη μέρα μόνο που δεν το περιλαμβάνει στην default παράδοση εργάσιμης παρά μόνο αν το ζητήσεις εσύ. Το πρόβλημα είναι ότι αυτό δεν αναφέρεται πουθενά παρά μόνο στις σελίδες επί σελίδων των όρων χρήσεις και όχι σε ένα μικρό box που θα εμφανιζόταν αν έκανες κλικ πάνω στο link που θα έπρεπε να είχαν πάνω στο κείμενο 24 ώρες παράδοση ή/και με ένα ελεγκτικό μηχανισμό στο τέλος της παραγγελίας που θα κοιτάει ώρα και μέρα και θα προτείνει λύση πριν χρεωθείς.

      • Ακριβώς αυτό εννοώ ότι το καθεστώς της ειδικής εργάσιμης/αντιμετώπισης του Σάββατο , ίσως θα έπερεπε να καταργηθεί και να ενταχθεί το Σάββατο στις default παραδόσεις της κοινής εργάσιμης.

        Πιστεύω ότι το e-Πλαίσιο έχει περιθωρια να βελτιωθεί και να δώσει περισσότερα κίνητρα επανεπίσκεψης (π.χ ‘Creazy Μondays’, ‘personal e-mails’ με ουσιαστικές -έστω λίγες- προσφορές)

      • Το Σάββατο οι υπάλληλοι του Πλαισίου δεν δουλεύουν, είναι εκει … οικειοθελός.

  15. Μπορουμε να σου στελνουμε και εμεις τα παραπονα με εμπεριστατωμενες αποδειξεις που εχουμε απο εταιριες να τα κανεις post εδω να τυχανουμε καλυτερης εξυπηρετησης και μπας και διορθωθουν πραγματα????

    γιατι φαινεται μονο αμα φανε κραξιμο κανουν την παπια και ζητανε συγνωμη. το κακο ομως ειναι οτι ενω θα φροντιζουν να μη ξανακανουν παραποντια στους ιδιοκτητες γνωστων blog στον υπολοιπο κοσμο δυσκολο να ειναι τοσο αμεσοι και εξυπηρετικοι

    share the power τιτανας θα πεσει πολυ κραξιμο

    • Δυστυχώς δεν θα γίνει αυτό. Περιγράφω την δική μου εμπειρία γνωρίζοντας όλες τις παραμέτρους με λεπτομέρεια και προτείνω λύσεις. Δεν κράζω για να εκτονωθώ ή να καταγγείλω το XYZ θέμα.

  16. Ναι, το Πλαίσιο είναι νομικά καλυμμένο. Τέλος.

  17. Συμφωνώ κι εγω ότι το Πλαισιο στην ηλεκτρονική του μορφή δεν έχει την ευελιξία του e-shop.gr. π.χ. δεν σου δίνει την δυνατότητα παραλαβής από κατάστημα.
    Όμως σαν φυσικό κατάστημα πιστεύω ότι είναι το καλύτερο στο χωρο ης πληροφορικής. Σου προσφέρουν καφέ, ο security σε υποδέχεται με χαμόγελο και το προσωπικό πάντα πρόθυμο και ενημερωμένο.
    Σε αντίθεση στο MediaMarkt o securitas με ανοιχτά πόδια και σταυρωμένα χέρια είναι έτοιμος να σε δαγκώσει ενώ δεν αφήνει να κρατάς στο χέρι ούτε καρφίτσα.

  18. Εγώ πάντως ποτέ δεν έχω λάβει σε 24h από το Πλαίσιο πράγμα και έχω παραγγείλει αρκετές φορές. Μια φορά είχα παραλάβει μέσα σε 24h κάτι από το e-shop.gr.

    Καταλαβαίνω το πρόβλημα σου και σίγουρα δεν μπορούν να στείλουν όλες τις παραγγελίες με 100% επιτυχία μέσα σε 1 24ωρο, γιατί πέρα από καλύτερο σχεδιασμό συστημάτων, διαδικασιών κλπ, θα ήθελαν ακόμα 500.000 με 1.000.000 ευρώ ετησίως σε προσωπικό.
    Τουλάχιστον, αυτό μου λέει η δική μου εμπειρία από την ενασχόληση μου με το e-commerce, που από μέσα, τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά από ότι τα φανταζόμαστε απ’έξω.
    Και αν εξυπηρετούν υπό normal συνθήκες ( μη εκπτωτικές – μη γιορτινές κτλ ) τους πελάτες τους σε ένα 24ωρο κατά 80% και φυσικά ανάλογα την περιοχή που βρίσκονται ( γιατί ότι και να κάνεις, αν εγώ είμαι στην Τήνο, δεν με βρίσκεις σε ένα 24ωρο ), καλά κάνουν και χρησιμοποιούν αυτή την έκφραση.

    Εσύ είσαι Αθήνα, έτυχε να μην εξυπηρετηθείς σε 1 24ωρο και να παραπλανηθείς για αυτό.
    Το έχω πάθει κι εγώ, έχω γράψει άρθρο κι εγώ, έχω νευριάσει κι εγώ, αλλά αυτό που κατάλαβα μετά από καιρό, είναι ότι ήμουν υπερβολικός :)

    Πάντως, αν έχεις θέμα με deadlines στις παραγγελίες σου, να είσαι υποψιασμένος πως όλα τα Ελληνικά τουλάχιστον e-commerce καταστήματα έτσι λειτουργούν, και τους βάζω όλους σε ένα καλάθι, γιατί έτσι είναι.

    • Όπως είπα και πριν δεν είναι το πρόβλημα η χρονική καθυστέρηση ως χρόνος αλλά γιατί έφτασα εκεί, με πιο τρόπο και τι συνέβη στην πορεία χωρίς να ενημερωθώ για τίποτα.

  19. τα μεγεθη με τα αντιστοιχα καταστηματα εξωτερικου ειναι διαφορετικα…
    εγω προσωπικα δεν θα αγοραζα ποτε κατι απο ελληνικο ηλεκτρονικο καταστημα.
    απο ξενο, ναι θα αγοραζα…
    στην ελλαδα τα eshop τα εχουν ποιο πολυ σαν βιτρινες.
    απο το πλαισιο τελευταια δεν ειμαι ικανοποιημενος αλλα πιστευω οτι ακομα σεβετε τον πελατη και τουλαχιστον προσπαθει για κατι καλυτερο.

    παντως καλα κανεις και τους κραζεις για να μην χαλαρωνουν

  20. Όλα τα eshops το ίδιο λένε (το οποίο το βρίσκω και απολύτως λογικό), και συνήθως δεν αφορά μόνο τα next-day shipping, αλλα γενικότερα “… if you place your order by XX PM today”..

  21. Να πω και Εγω ένα κουφο με τα Ελληνικά eshop.
    Κανείς ηλεκτρονική παραγγελία από το eshop.gr το βράδυ και περιμένεις ότι την επομνη μέρα θα σου έρθει (γενικά στις παραδόσεις το eshop.gr είναι καλό.) και επιλέγεις πληρωμή μέσω πιστωτικής.
    Το επόμενο πρωί σου έρχεται εμαιλ να στειλεις φωτοτυπία ταυτότητας κτλ.
    Μέχρι να τα στείλεις να τα περάσουν να βάλουν την παραγγελία 2μερες χαλαρά.
    Ποιος ο λόγος να τα παραγγειλεις ηλεκτρονικά και να μην πας από το Μαγαζι.
    Ούτε καν επιλογή για paypal για ποιο γρήγορες αγορές.
    Προσωπικά ηλεκτρονικές αγορές μόνο από eBay και εξωτερικό.
    Άμα θέλω κάτι από ελληνικό Μαγαζι προτιμώ να πάω από εκεί γιατί αλλιώς ξέρω ότι κάτι θα κάτσει στραβά και θα τρέχω να βρω τι έγινε. Συνήθως κοιταω στο eshop.gr σε ποια καταστήματα υπάρχει αυτό που θέλω (πολύ καλό αυτό στο eshop) πΑίρνω ένα τηλ να το κρατήσουν και πάω και το περνώ.

    • Στο e-shop αυτό με την πιστωτική γίνεται μόνο την πρώτη φορά που θα αγοράσεις. Απο’κει και μετά φυσικά και δεν χρειάζεται να στέλνεις κάθε φορά ταυτότητα. Καλό είναι που το κάνουν και μπράβο τους, εμάς προστατεύουν.

  22. Δυστυχώς το Πλαίσιο δεν απάντησε επί της ουσίας για την “Παράδοση σε 24 ώρες”, αλλά μόνο για το θέμα της παράδοσης του Σαββάτου. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να κάνουμε τα εύκολα δύσκολα.

    Μια πολύ απλή λύση:
    Αντικατάσταση του “Παράδοση σε 24 ώρες” με “Παράδοση επόμενης εργάσιμης (για παραγγελίες έως τις 15:00)”. Δεν αφήνει ΚΑΝΕΝΑ περιθώριο παρεξήγησης.
    Δεύτερον στο πεδίο για τα σχόλια της παραγγελίας μια σημείωση/επεξήγηση π.χ. “Σημειώστε εφόσον επιθυμείτε παράδοση το Σάββατο”. Και λύθηκε το θέμα χωρίς περίεργες τεχνολογίες και αλγόριθμους, χωρίς να απασχοληθούν οι τεχνικοί, χωρίς τίποτα.

    Τώρα αν μετά λόγω φόρτου εργασίας κλπ. οι παραδόσεις γίνονται όντως την επόμενη εργάσιμη είναι άλλο θέμα, για άλλη συζήτηση.

    • Ναι δεν απάντησε για αυτό.. το χειρότερο όμως είναι ότι έλαβα email που λέει ότι η παραγγελία μου τιμολογήθηκε!

      • Ε καί τι έγινε που τιμολογήθηκε ; Υπάρχουν και ακυρωτικά τιμολόγια (για να μην τρελαθούμε κιόλας !!!)

      • Η ακύρωση έχει ζητηθεί και έχει γίνει υποτίθεται από εχθές το μεσημέρι! Δεν έπρεπε να λάβω αυτό το email και η πιστωτική μου να μην χρεώνεται με ποσό άρα και τόκους έτσι για πλάκα!!! Θα μου χάριζαν εμένα περιθώριο 3-4 ημερών αν έκανα ψώνια και δεν τους πλήρωνα το ποσό αλλά έλεγαν, εντάξει την Δευτέρα φέρνω και τα άλλα 20 ευρώ;

  23. Νομίζω πως τελικά η καλύτερη λυση είναι αγορές απο μαγαζιά εξωτερικού. Δυστυχώς υπάρχει έλλειψη επαγγελματισμού στην Ελλάδα.

  24. Προσωπικά αυτό που με είχε χαλάσει στο Πλαίσιο.gr είναι ότι αν παραγγείλεις ένα προϊόν το οποίο είναι “Web offer” και επιλέξεις να το παραλάβεις από το κατάστημα κοστίζει όσο και στο κατάστημα.

    Σκεφτείτε τώρα να θέλετε ένα προϊόν το οποίο κάνει κάτω από 80€ (ως web offer) και να έχετε τις δύο εξίσου κακές επιλογές:
    1) να πληρώσετε μεταφορικά
    2) να το πάρετε σε τιμή καταστήματος

    Κάτι δεν έχει στηθεί πολύ καλά έτσι δεν είναι;

  25. Αυτό το “αναμένεται σύντομα” του plaisio.gr είναι ιδιαίτερα απογοητευτικό !
    Καταρχήν “σε ρίχνει στο σκοτάδι !” δεν ξέρεις ούτε στο περίπου πότε και άν θα παραλάβουν τα προϊόντα για α διαθέσουν !

    Το e-shop.gr είναι καλύτερο γιατι πάντα αναγράφει πχ παράδοση σε 1-2 εργασίμες ημέρες κτλ

Top

Show Buttons
Hide Buttons