Peugeot 308 GTi, η Γαλλία επέστρεψε δυναμικά

by dkalo • On 25-05-2010 • AT 1:43 pm • 10 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Peugeot 308 GTi

Δεν περίμενα ότι η Peugeot θα τολμήσει να μπει στα χωράφια του VW Golf GTi. Αλλά οι Γάλλοι ποτέ δεν ήταν προβλέψιμοι. Βέβαια, το νέο 308 GTi δεν έχει κάποια ιδιαίτερη καινοτομία συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, αλλά νομίζω ότι θα δούμε αρκετά να κυκλοφορούν ανάμεσα μας όταν αρχίσουν οι πωλήσεις.

Ο κινητήρας του αυτοκινήτου είναι ο γνωστός Turbo 1600 κυβικών που εφοδιάζει τα Mini Cooper S και Peugeot 207 GT και RC. Η ρύθμιση του έγινε έτσι ώστε να αποδίδει 200 ίππους και να χαρίζει ικανοποιητικές επιδόσεις στο -αποκλειστικά- πεντάθυρο 308 GTi.

Τα 100 πρώτα χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε 7.7 δευτερόλεπτα ενώ θέλει 27.8 δευτερόλεπτα για να διανύσει ένα χιλιόμετρο. Η δύναμη μεταφέρεται στους μπροστά τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων ενώ τα 27.5 κιλά ροπής είναι διαθέσιμα από τις 1700 στροφές.

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στην ανάρτηση για να μπορεί να διαχειριστεί χωρίς προβλήματα την επιπλέον δύναμη το chassis του Peugeot 308. Έχει χαμηλώσει κατά 10 χιλιοστά ενώ έχουν γίνει ρυθμίσεις και στο τιμόνι για να μεταφέρει περισσότερες πληροφορίες στον οδηγό.

Όταν το δείτε στον δρόμο θα το αναγνωρίσετε από τον νέο εμπρός προφυλακτήρα, τον διαχύτη στο πίσω μέρος και τις χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης. Κάτω από τις ζάντες των 18 ιντσών κρύβονται τα δισκόφρενα των 340 χιλιοστών μπροστά, και των 290 χιλιοστών πίσω που προσφέρουν σιγουριά όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν.

Το εμπορικό λανσάρισμα του αυτοκινήτου θα γίνει στην Γαλλία σε 20 περίπου μέρες, στις 10 Ιουνίου ενώ η τιμή του θα ανέρχεται στις 26.900€. Αν η τιμή κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα και στην χώρα μας, προβλέπω το Peugeot 308 GTi να γίνεται αντίστοιχη επιτυχία με το μικρό του αδερφάκι, το 207 RC..

Peugeot 308 GTi

Peugeot 308 GTi

Peugeot 308 GTi

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

10 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Χάλια μούρη-ζάντα-τιμή

  2. Δε νομίζω πως μπορεί να μπει ΚΑΝΕΙΣ στα χωράφια του VW Golf GTi. Αφού είναι Γερμανικό. Για να μην πω Golf.

    Ας περιμένουμε τις δοκιμές του Auto Motor und Sport για το 308 GTi πριν χαρούμε. Είμαι σίγουρος πως κάποιο τραγικό πρόβλημα θα βρουν, είτε στα φρένα, είτε στον κινητήρα, είτε στο πλαίσιο, κάπου τέλοσπάντων.

  3. Αυτά τα γαλλικά αυτοκίνητα ρε παιδί μου.. τί χάλι… χοντροκομμένα… antisexual… τί να πώ…

  4. Προφανώς αναφέρεσαι στην γνωστή ιστορία με το Bravo. Μία ιστορία που η FAH δεν κυνήγησε όσο έπρεπε και δεν εξήγησε στο κοινό τι πραγματικά συνέβη. Κακώς, κατά την γνώμη μου αφού -απ’ ότι φάνηκε- είχε όλα τα δίκια με το μέρος της. Αλλά, το Golf δεν είχε καμία σχέση με το συγκεκριμένο γεγονός, οπότε κακώς το αναφέρεις νομίζω.

    Όπως και να χει, το Golf GTi αποτελεί ένα υπερολοκληρωμένο αυτοκίνητο και μάλλον αποτελεί την πλέον value for money επιλογή στην κατηγορία. Ναι, δεν είναι το πιο οδηγοκεντρικό ή το πιο πρωτότυπο σχεδιαστικά, αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να του βρει άλλα ψεγάδια..

    • Στην ιστορία με το Bravo αναφέρομαι “παρεπιπτόντως” ως μέρος της γενικότερης φιλοσοφίας (και βιομηχανίας) “είναι Γερμανικό”. Αυτό που με ώθησε να κάνω το σχόλιο ήταν περισσότερο η πρώτη πρόταση του post η οποία κατά τη γνώμη μου είναι τουλάχιστον άστοχη, αφού στερείται αντικειμενικότητας (μπορώ να αναλύσω τους λόγους, αλλά θα είναι μακροσκελής η απάντηση).

      Υ.Γ. Αν μπορείς να μου δώσεις κάποιο στοιχείο/link για αυτό που αναφέρεις πως απ’ότι φάνηκε η AMS είχε όλα τα δίκια με το μέρος της θα μου έκανες εξυπηρέτηση γιατί αφενός μ’ενδιαφέρει το θέμα και στο Internet δεν βρήκα κάτι τέτοιο.

      • Τypo, λείπει μία πρόταση από το προηγούμενο comment (που την προσέθεσα μόλις). “Μία ιστορία που η FAH δεν κυνήγησε όσο έπρεπε και δεν εξήγησε στο κοινό τι πραγματικά συνέβη”.

        Αν θες την γνώμη μου, στα χωράφια του GTi δεν μπορεί να μπει η Peugeot χωρίς να έχει ένα USP. Η Renault προσφέρει την οδηγοκεντρικότητα, η Honda τον hardcore χαρακτήρα της ατμόσφαιρας, η Seat την παραπάνω δύναμη, η Peugeot τι προσφέρει στον υποψήφιο αγοραστή? Ένα τίμιο all around? Μα αυτό ακριβώς είναι το Golf GTi, οπότε γιατί να προτιμήσει κάποιος το 308? Μόνο για λόγους τιμής..

        Δεν είμαι πάντως βαμμένος Γερμανός ή Ιταλός ή οτιδήποτε, μου αρέσουν όλα τα αυτοκίνητα που έχουν κάτι να προσφέρουν, ανεξάρτητα από την προέλευση τους.

  5. Έλεος με το μέγεθος του logo της Peugeot αυτά δεν συμβαίνουν ούτε σε Αμερικανικά αυτοκίνητα παρά το μέγεθος.
    Θα προτιμούσα τη Renault για τον ανταγωνιστή των Γερμανών, τη θεωρώ περισσότερο στο πλευρό του αφοσιωμένου εραστή οδηγού.
    Γενικά καλά τα βολεύει η Ευρώπη με Suzuki & Nissan σωστή περικύκλωση του κόσμου.
    Όσο μικρότερος ο κόσμος τόσο μεγαλύτερες εταιρείες, οξύμωρο αλλά πραγματικότητα.

    Προσωπικά αν για Γαλλικό πρώτη επιλογή Renault δεύτερη Citroen.

  6. Nice ass though

  7. Είναι τρομερό και ταυτόχρονα τραγικό για όλα το σημείο αναφοράς να είναι το golf και πάντα η κουβέντα να πάει σε αυτό..εντάξει είναι ένα καλό αυτοκίνητο αλλά απο εκεί και πέρα η θεοποίηση του στην Ελλάδα από τους φίλους της Γερμανικής εταιρίας είναι απίστευτη για ένα καλό μεν αλλά χωρίς ιδιαιτερότητες αυτοκίνητο.

  8. Μα αυτό είναι που πουλάει το Golf, τον all-around χαρακτήρα του και απευθύνεται σε πάρα πολύ μεγάλο κοινό. Όσοι θέλουν κάτι παραπάνω και διαφορετικό, υπάρχουν τα Megane RS, Focus ST & RS, Leon Cupra and so the story goes.

    Η “θεοποίηση” στην Ελλάδα δεν ξέρω αν πράγματι ισχύει γιατί δεν διαβάζω Ελληνικά sites ή περιοδικά αλλά και στο εξωτερικό το Golf είναι πολύ ψηλά στην εκτίμηση αυτών που ασχολούνται με το αυτοκίνητο. Αν δεις και στην πηγή του άρθρου [ http://carscoop.blogspot.com ] η σύγκριση του Peugeot 308 GTi γίνεται άμεσα με το Golf GTi. :)

    Προσωπικά πάντως, δεν θα αγόραζα το Golf GTi, θα προτιμούσα είτε το Megane RS είτε, ακόμα καλύτερα στα μάτια μου, το Clio RS που είναι πιο ευέλικτο και από τα 2. Είμαι στα 23 μου ακόμα και μπορώ να κάνω συμβιβασμούς στην άνεση και στην πολυτέλεια του εσωτερικού για να έχω ένα αυτοκίνητο που είναι πιο κοντά στα οδηγικά μου γούστα..

Top

Show Buttons
Hide Buttons