ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, Τέλη Κυκλοφορίας: Αυξήσεις για sex

by Stefanos Kofopoulos • On 12-11-2008 • AT 6:29 pm • 7 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

sexy bikini babe dancing

Όχι, δεν είμαι κατά των αυξήσεων (προσέξατε την διπλή άρνηση) στα τιμολόγια ΔΕΗ και ΕΥΔΑΠ. Δεν είμαι κατά των αυξήσεων στα τέλη κυκλοφορίας επίσης. Ζούμε σε μια εποχή που οι εταιρείες πρέπει όχι να παρουσιάζουν κέρδη αλλά να παρουσιάζουν τα κέρδη που περιμένει η αγορά και οι αναλυτές ώστε η μετοχή να πάει ακόμα πιο ψηλά. ΔΕΗ και ΕΥΔΑΠ έχουν απορροφήσει κεφάλαια και βλέπουν το ταμπλώ του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών να γράφει το όνομα τους. Συνοπτικά η λίστα με τις αυξήσεις είναι:

Ειλικρινά δεν έχω πρόβλημα να πληρώσω κάτι παραπάνω για να έχω καλύτερες υπηρεσίες ή προϊόντα από την ΔΕΗ, την ΕΥΔΑΠ και το Ελληνικό Δημόσιο. Το πρόβλημα είναι ότι παρά το μεγαλύτερο κόστος δεν βλέπω καμιά αλλαγή στην ποιότητα της ζωής μου που να δικαιολογεί το επιπλέον κόστος.

Δεν βλέπω την ΔΕΗ να προχωράει πολύ γρήγορα σε εγκαταστάσεις φιλικότερες προς το περιβάλλον, να κάνεις προσπάθειες για εγκατάσταση μη ρυπογόνων μονάδων παραγωγής ρεύματος και να σπρώχνει τρελά τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.

Δεν βλέπω την ΕΥΔΑΠ να υπόσχεται μικρότερες απώλεεις από το δίκτυο, καλύτερους σωλήνες και νέες εγκαταστάσεις για την προσθήκη χλωρίου με ακρίβεια μικρογραμμαρίου.

Δεν βλέπω το Ελληνικό Δημόσιο να ενημερώνει πιο αποτελεσματικά τους οδηγούς, να κάνει κάτι για τα φακελάκια και τις μίζες στις εξετάσεις των υποψήφιων – νέων οδηγών, να κάνει αλλαγές στο κέντρο της Αθήνας, να φτιάχει τους δρόμους και να βάλει επιτέλους φώτα κατα μήκος των Εθνικών οδών.

Θα προτιμούσα τα δεκάδες επιπλέον ευρώ να πήγαιναν σε gagdets και sex (Seriously Engaging eXperiences) ή sex και gagdets ή κάπως έτσι.

[photo via robotgoboom]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Να σου πω την αλήθεια…

    Αν τους λογαριασμούς της ΕΥΔΑΠ και της ΔΕΗ τους έφερνε η κυρία δεν θα είχα αντιρήσσεις…

  2. Eleftherios Kosmas, ακόμα και έτσι θέλεις το added value. Κάτι παραπάνω για αυτό που σου ζητάνε να πληρώσεις επιπλέον..

  3. Μια τα καύσιμα, μια τα τέλη, μια το service που έρχεται… “Μερτσεντές” θα το πληρώσω το citroen-άκι μου φέτος :(

  4. Αμφιβάλλω όχι για μόνο για added value αλλά για τις υπηρεσίες αυτές καθεαυτές… στο μέλλον

  5. Και όμως, υπάρχει added value! Πληρώνουμε παραπάνω απλά για να μας ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ να χρησιμοποιούμε αυτά τα εξωτικά αγαθά (νερο, φως, τηλέφωνο κλπ) που τόσο σπάνια είναι στο Δυτικό πολιτισμό. Θα έπρεπε να είμαστε ευγνώμονες, και να ζητωκραυγάζουμε που έχουμε τόσο μικρές αυξήσεις. Στο κάτω κάτω, που αλλού μπορούμε να πάμε για να απολαύσουμε αυτά τα αγαθά;

    Οσο για τα τέλη κυκλοφορίας: Added value είναι το οτι έχουμε ένα ωραίο χαρτάκι στο παρπρίζ μας, διαφορετικού χρώματος από πέρυσι. Ξέρετε πόσοι δημιουργικοί εργάστηκαν για να αποφασιστεί στυλιστικά το χρώμα αυτό; Ξέρετε τι ποσά δαπανήθηκαν; Ας είμαστε ρεαλιστές. Φροντίζουν για το καλό μας γούστο.

    Α, και που και που μπαλώνουν και καμιά λακούβα. Ξεχνώντας να ευθυγραμμίσουν το μπάλωμα με το υπόλοιπο οδόστρωμα. Και ξεχνώντας να γεμίσουν τελείως τη λακούβα. Πράγμα που μας δίνει τη δυνατότητα αργότερα, με τις βροχές, να έχουμε εκεί ένα θαυμάσιο υδροβιότοπο (πλήρη βατραχίων, βρύων και λειχηνών, καθώς και νουφάρων), μέσα στην Αθήνα. Ορίστε μας!

    Ασε που τώρα τελευταία βρίσκω πάρκινγκ ΜΟΝΟ 2χλμ. μακριά από το σπίτι μου (μια μείωση της απόστασης 0,0002% σε σχέση με πέρυσι). Αυτό δεν είναι πρόοδος;

  6. Γυρομυριστής, overdose ειρωνείας και σε καταλαβαίνω απόλυτα. Το θέμα είναι τι μπορούμε να κάνουμε για κερδίσουμε κάτι. Πχ για την ΔΕΗ το επιχείρημα για χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος από την χρήση λαμπτήρων χαμηλής κατανάλωσης δεν έχει καν νόημα και ο καταναλωτής πρέπει να κάνει την αλλαγή επειδή αγαπάει το περιβάλλον και μόνο, αφού η τσέπη του δεν θα κερδίσει τίποτα.

    Για τους δρόμους δεν το συζητώ, είναι μαύρο χάλια η κατάσταση. Τα αυτοκίνητα καλά την βγάζουν αλλά τα μηχανάκια έχουν απίστευτο πρόβλημα με λακούβες, οδόστρωμα με μπαλώματα κλπ. Είναι τραγικό και άκρως επικίνδυνο.

    Anyway, ακόμα δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι για το added value. Δεν έχουμε καν ενημέρωση γιατί πληρώνουμε παραπάνω και τι κερδίσουμε από αυτό και μου την δίνει γιατί μιλάμε για εν μέρη ιδιωτικές εταιρείες πλέον!

  7. Ειναι de facto μονοπώλιο, το οποίο στην καλύτερη περίπτωση θα γίνει (σε μερικά χρόνια) ολιγοπώλιο. Οι νόμοι του ελεύθερου ανταγωνισμού σε αυτές τις περιπτώσεις πάνε περίπατο, οπότε μόνο με κρατικό παρεμβατισμό σώνεται η κατάσταση… μα γιατί φεύγετε όλοι; Πού πάτε;
    :)

Top

Show Buttons
Hide Buttons