ΟΣΕ 1110

by Stefanos Kofopoulos • On 10-08-2006 • AT 9:49 pm • 3 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

ose logo

Ο ΟΣΕ έχει δημιουργήσει το 1110, ή αλλιώς το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας. Δυστυχώς για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω και δεν κατανοώ, η τηλεφωνική κράτηση προυποθέτει πλέον ότι η παραλαβή του εισητηρίου πρέπει να γίνει τουλάχιστον 48 ώρες πριν την ώρα αναχώρησης της αμαξοστιχίας.

Είναι θλιβερό να δίνεται η δυνατότητα τηλεφωνικής κράτησης αλλά να υπάρχει αυτός ο περιορισμός. Φυσικά, αν ο επιβάτης δεν εμφανιστεί μέχρι και 48 ώρες πριν, η κράτηση δεν ισχύει!

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυτό φίλε μου γίνεται πολύ απλά για να αποφευχθούν φάρσες και αστεία… Μην ξεχνάς πως μέσω τηλεφώνου δεν είναι δύσκολο να γίνουν ψευδείς κρατήσεις, και όπως και να χει είμαστε αρκετά πολυμήχανοι για να βρούμε τον τρόπο να το κάνουμε, ανεξαρτήτως περιορισμών

  2. Ποιο το νόημα τότε για την κράτηση; Στα ΚΤΕΛ η μισή ώρα νωρίτερα δε μας κάνει;Κια ας μην είναι μισή ας είναι 2 ώρες…αλλά 2 μέρες;

  3. Θέλετε οργάνωση. Δεν κάνω επίθεση. Απλά σας λέω αυτό που σας λείπει. Είμαι Ελληνας πολίτης και απαιτώ οργάνωση. Βλέπω πρόοδο δε λέω, αλλά αυτό που ζητάει ο κόσμος με τον οποίο μου δωθηκε η ευκαιρία να συζητήσω όλα αυτά τα χρόνια που ταξιδεύω, κατάλαβα ότι ζητάει και απαιτεί πιο πολλά απο τον οργανισμό. Ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία και το δικαιωμα να εκφέρω την αποψή μου!!

Top