Ενιαίο εισιτήριο για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

by Stefanos Kofopoulos • On 07-02-2008 • AT 9:33 pm • 14 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

1 euro

Ενιαίο εισιτήριο με αξία 80 λεπτών και διάρκεια 1,5 ώρα από την επιβίβαση θα ισχύει από 1η Μαϊου 2008 για λεωφορεία, τρόλεϊ, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και μετρό. Οι τιμές των ημερήσιων (3 ευρώ) και εβδομαδιαίων εισιτηρίων, καθώς και αυτών προς το αεροδρόμιο παραμένουν σταθερές. Μειώνεται η τιμή της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών και δημιουργούνται δύο νέες μηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών για ηλεκτρικό και μετρό αντίστοιχα. Η τιμή του ενιαίου εισιτηρίου θα γίνει 1 ευρώ από την 1η Ιανουαρίου 2009.

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

14 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Έχεις περισσότερες πληροφορίες για τις κάρτες; Γιατί εμένα τα 38 ευρώ με ψιλοβολεύουν (για όλα τα μέσα).

  2. @Ditikos: Η κάρτα των 38 θα μειωθεί στα 35 και οι άλλες δύο θα είναι στα 25 ή 30 αλλά δεν παίρνω όρκο γιατι το άκουσα στο ραδιόφωνο όταν οδηγούσα..

  3. re paidia ego edo kai tria xronia auto to eniaio eisitirio pairno…Ti kainourgio paizei?

  4. @pk: Αποκλείται..! Από 1η Μαϊου λεωφορεία, τρόλεϊ, ηλεκτρικός και μετρό θα έχουν εισιτήριο με την ίδια τιμή.

  5. Κατι μου λεει οτι θα οργανωσω την πρωτη μου e-διαμαρτυρια….

  6. den katalava re paidia… akrivenoun ta eisitiria i ftinenoun? tora to eniaio eisitirio exei 1euro. 8a pesei sta 80 lepta mexri ton genari k meta pali 1euro? :S:S

  7. @N0iZe: Ακριβαίνουν αλλά μπορεί να φανεί και πιο φθηνό αν δουλέψει το σύστημα και δεν κολλήσεις σε ένα λεωφορείο για 1+ ώρα μέχρι την λήξη του εισιτηρίου σου.

    Πχ. με το νέο εισιτήριο 80 λεπτών μέσα σε 1.5 ώρα μπορείς να χρησιμοποιήσεις όσες φορές θέλεις όλα τα μέσα (χωρίς να πας αεροδρόμιο – οχι προαστιακός). Πρινς έπρεπε να βγάλεις δαιφορετικά εισιτήρια για λεωφορείο και ηλεκτρικό.

    Ξαναλέω, αν δεν κολλήσεις στα λεωφορεία και την κίνηση!

  8. Τιτάνα έχει δήκιο ο pk, το ενιαίο εισιτήριο που λες εσχύει εδώ και καιρό, μόνο που ως τώρα κόστιζε 1 ευρώ..

  9. Κάποια στιγμή πρέπει να επεκταθεί το κοινό εισητήριο και στην Θεσσαλονίκη. Τώρα αν δεν έχουμε εδώ πάνω τρόλεϊ, μετρό και τραμ είναι άλλο θέμα.

  10. Απαράδεκτο. Μιλάμε για 50%+ αύξηση στα λεωφορεία που εξακολουθούν και προσφέρουν απαράδεκτες υπηρεσίες.

  11. Δεν κατάλαβα, δηλ. όποιος χρησιμοποιεί μόνο λεώφορείο πχ είναι αναγκασμένος να πλήρώνει το ενιαίο και σε αυτή την περίπτωση? Απαράδεκτο..

  12. Για τον προαστιακό καμιά μείωση σε κάρτες…μόνο η αύξηση σε 0,80 € το εισιτήριο στην αστική ζώνη απο 0,70 €
    οπως σε ολα τα ΜΜΜ..

  13. Αν κατάλαβα καλά, από το 2009 θα πάει 1 ευρώ.

  14. @sla: Δικαιολογείται με έναν απλούστατο τρόπο, δυστυχώς: η αύξηση των εσόδων από τα απλά εισιτήρια των λεωφορείων θα υπερκαλύψει τη μείωση από τις κάρτες. Ακόμη, σε δέκα μήνες έτσι κι αλλιώς θα μιλάμε για +25% σε όλα. Στόχος της τιμολογιακής πολιτικής του ΥΜΕ είναι η κερδοφορία των επιχειρήσεων μεταφορών και όχι η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και της ομαλής ζωής στην πόλη. Απλά μαθήματα πολιτικών στόχων…

Top

Show Buttons
Hide Buttons