Old School Porsche: 911 Sport Classic

by dkalo • On 03-09-2009 • AT 10:28 pm • 6 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Porsche 911 Sport Classic

Οι φίλοι της αυτοκίνησης σίγουρα θα ξέρετε την Porsche 911 Carrera RS του 1973. Ένα από τα πιο ιστορικά -και δύστροπα- αυτοκίνητα που ακόμα όμως πρωταγωνιστεί στους αγώνες και σίγουρα προκαλεί έκπληξη και θαυμασμό σε όποιον έχει την τύχη να το δει και να το ακούσει από κοντά.

Είναι ένα από εκείνα τα σχήματα που δεν γερνούν ποτέ, απλά ωριμάζουν. Όπως εξάλλου και η ίδια η 911. Η Porsche το ξέρει πολύ καλά αυτό και αποφάσισε να βγάλει μία αναγεννημένη έκδοση του αυτοκινήτου, λίγο πιο σύγχρονη σχεδιαστικά και τεχνολογικά. Η 911 Sport Classic είναι ένας φόρος τιμής στην ιστορία της φίρμας.

Το μάτι πέφτει αμέσως στην αεροτομή, γνωστή και ως ducktail, που ειναι η μεγαλύτερη διαφορά από την Carrera S στην οποία βασίστηκαν οι μηχανικοί της Γερμανικής εταιρίας για να φτιάξουν το κόσμημα που λέγεται 911 Sport Classic. Οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν και τις μάυρες ζάντες των 19 ιντσών που το σχέδιο τους παραπέμπει σε πιο παλιές εκδόσεις της 911. Οι διαφορές όμως δεν σταματάνε εδώ: η οροφή του αυτοκινήτου δεν είναι κλασσική αλλά “double-bubble”, δηλαδή έχει δύο φουσκώματα πάνω από τον οδηγό και τον συνοδηγό ενώ οι πλαινές ποδιές είναι σχεδιασμένες από την αρχή.

Ο μεγαλύτερος πίσω άξονας οδήγησε στην άυξηση του πλάτους του αυτοκινήτου και στον σχεδιασμό νέου πίσω προφυλακτήρα. Μηχανολογικά, η Porsche 911 Sport Classic είναι ένα state of the art μοντέλο. Ο εξακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας boxer 3.8 λίτρων και απόδοσης 408 ίππων είναι ικανός να τρομοκρατήσει σχεδόν οποιοδήποτε αυτοκίνητο βρεθεί στο δρόμο του. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου της Porsche ενώ όταν χρειαστεί να σταματήσει το αυτοκίνητο, αναλαμβάνουν τα κεραμικά φρένα.

Οδηγικά, η νέα Porsche αναμένεται να είναι ακόμα καλύτερη από την 997 Carrera S αφού η ανάρτηση έχει χαμηλώσει, ο πίσω άξονας έχει μεγαλώσει ενώ το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης είναι εκεί για ακόμα καλύτερη πρόσφυση.

Και αν όλα τα παραπάνω σας εξιτάρουν, θα χρειαστεί να πάτε άμεσα στην Porsche της γειτονιάς σας αφού μόλις 250 κομμάτια θα παραχθούν παγκοσμίως με τιμή, προ φόρων, 169.300€. Οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν τον Γενάρη του 2010 και το επίσημο ντεμπούτο του αυτοκινήτου στην έκθεση της Φρανκφούρτης, σε 10 περίπου μέρες. Εγώ, απλά ελπίζω να είμαι αρκετά τυχερός και να καταφέρω να την δω κάποια στιγμή από κοντά και όχι μόνο στο High Definition video που ακολουθεί..

Porsche 911 Sport Classic

Porsche 911 Sport Classic

Porsche 911 Sport Classic

Porsche 911 Sport Classic

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τα ΣΠΑΕΙ απλά…

  2. omg! τι να πώ πια….!

  3. Αυτο ειναι αυτοκινητο πανεμορφο με ηχο μελωδια . Τον τυχερο που την οδηγα στο βιντεο και γενικα τους τυχερους που θα την παρουν

  4. Λυπάμαι που σας χαλάω τγην φιέστα αλλά σχεδιαστικά τα αυτοκίνητα της porsche έμειναν στην χρονιά που ξεκίνησαν..είναι ίδια με τα παλαιότερα μοντέλα και παρόμοια μεταξύ τους με πινελιές για να μοιάζουν πιο σύγχρονα.Μπορεί να πουλάνε και η συνταγή αυτή να είναι επιτυχημένη αλλά σχεδιαστικά έμειναν πίσω.Όχι πως ήθελαν κάτι διαφορετικό αλλά αυτό δεν αλλάζει το ότι τα αυτοκίνητα τους έμειναν στο..1960!

  5. αρε captain τι κατεβασες..!! μπραβο στα παιδια…καλα για το μοντελο τι να πω απλα απο τα αγαπημενα μου + των ruf btr yellow bird , 956, 996 turbo, ctr. θρυλικα απλα. καλα για το κινητηρα τι να πω 3,8 408 ατμοσφαιρα…και ο νοων…νοειτο.για το δυστροπο δεν με χαλαει εχω οδησει παλαβα αυτοκινητα και εχω αριστη γνωση των FR. ΣΕ λευκο 8α ηταν οτι πρεπει με μαυρη ζαντα και φιμε..

  6. οσο αναφορα σχεδιαστηκα θα συμφωνησω με τον φιλο μου αλεξ αλλα τι να κανουμε ας σεβαστουμε την ιστορια…

Top

Show Buttons
Hide Buttons