Οι φόβοι για την ασφάλεια περιορίζουν τις online πληρωμές

by George Polyzos • On 06-11-2014 • AT 3:59 pm • 1 ΣΧΟΛΙΟ
Internet

Online-banking

Σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky Lab και της B2B International, το 44% των Ευρωπαίων χρηστών του Διαδικτύου αισθάνεται ευάλωτο κατά τη διάρκεια ηλεκτρονικών αγορών ή online συναλλαγών.

Επιπλέον, σε ποσοστό 38%, οι χρήστες δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιούσαν συχνότερα ηλεκτρονικά συστήματα πληρωμών, αν αισθάνονταν προστατευμένοι από τις ψηφιακές απάτες. Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις συμπεριφορές, φαίνεται ότι υπάρχει έλλειψη εμπιστοσύνη απέναντι στα μέτρα ασφάλειας που λαμβάνουν οι πάροχοι ηλεκτρονικών πληρωμών.

Η έρευνα δείχνει ότι το 62% των Ευρωπαίων φοβάται τις οικονομικές απάτες στο Διαδίκτυο, ενώ αναδεικνύει πολλές περιπτώσεις όπου οι χρήστες δεν αισθάνονται άνετα. Για παράδειγμα, το 34% των Ευρωπαίων που πραγματοποιούν online πληρωμές αισθάνεται ότι ακόμη και οι επίσημες mobile εφαρμογές των χρηματοοικονομικών εταιρειών χρειάζονται περισσότερα μέτρα προστασίας, για να προσφέρουν πραγματική ασφάλεια. Επιπλέον, το 44% ανέφερε ότι διέκοψε μία διαδικασία ηλεκτρονικής πληρωμής στη μέση, καθώς αμφέβαλε για την ασφάλεια της συναλλαγής.

Το επίπεδο προστασίας απέναντι στις ψηφιακές απάτες αποτελεί ένα σημαντικό κριτήριο για τους χρήστες, όταν επιλέγουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή μία χρηματοοικονομική υπηρεσία. Σε ποσοστό 61%, οι Ευρωπαίοι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν εταιρείες που προσφέρουν πρόσθετα μέτρα ασφάλειας για την προστασία των οικονομικών τους δεδομένων. Επιπλέον, το 71% αναμένει από τις τράπεζες, τα ηλεκτρονικά συστήματα πληρωμών και τα ηλεκτρονικά καταστήματα να προστατεύουν τους υπολογιστές και τις φορητές συσκευές των καταναλωτών από οικονομικές απάτες.

Την ίδια στιγμή, πολλοί χρήστες γνωρίζουν ότι πρέπει να εφαρμόσουν και τα δικά τους μέτρα ασφάλειας, πέρα από τα μέτρα που προσφέρουν οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών. Ενώ το 22% των χρηστών αποδίδει πλήρως την ευθύνη για την ασφάλεια των οικονομικών συναλλαγών στις τράπεζες και το 14% πιστεύει ότι οι ίδιοι οι χρήστες είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για την προστασία τους, η πλειοψηφία (59%) των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η προστασία των οικονομικών δεδομένων πρέπει να είναι ευθύνη και των δυο. Αυτό αποδεικνύει ότι οι χρήστες είναι πρόθυμοι να δεχτούν νέα εργαλεία από τους χρηματοοικονομικούς οργανισμούς, που θα τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν την ηλεκτρονική απάτη, καθώς αντιλαμβάνονται και το δικό τους μερίδιο ευθύνης.

Για να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στα online συστήματα και στις mobile πλατφόρμες πληρωμών, οι εταιρείες μπορούν να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα Kaspersky Fraud Prevention. Τα στοιχεία που συνθέτουν αυτήν την πολυεπίπεδη λύση εγκαθίστανται τόσο στις πληροφοριακές υποδομές επιχειρήσεων, όσο και στις συσκευές πελατών, συμπεριλαμβανομένων υπολογιστών, tablets και των smartphones. Επιπλέον, η λύση ενσωματώνει εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ασφαλών mobile εφαρμογών, με βάση προηγμένες τεχνολογίες της Kaspersky Lab και μοναδικές υπηρεσίες πληροφόρησης σχετικά με τις πιο πρόσφατες ψηφιακές απειλές και τους ενδεδειγμένους τρόπους αντιμετώπισής τους.

[Δ.Τ. Kaspersky Lab]

 

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Ο φόβος των χρηστών του διαδικτύου για online αγορές είναι σε ένα βαθμό δικαιολογημένος, ειδικά όταν για πρώτη φορά αγοράζουν από ένα e-shop. Τα τελευταία μπορούν να μειώσουν αυτό το φόβο αξιοποιώντας οτιδήποτε αυξάνει την εμπιστοσύνη, όπως ο αισθητικά καλαίσθητος σχεδιασμός, οι ποιοτικές φωτογραφίες, το ποιοτικό κείμενο, η αναγραφή της φυσικής διεύθυνσης και του σταθερού τηλεφώνου της επιχείρησης, καθώς και η χρήση του https.

Top

Show Buttons
Hide Buttons