Ο Atanas Raykov της Viber μιλά στο Pestaola

by George Polyzos • On 14-10-2015 • AT 8:21 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Newsroom

Viber

Στα τέλη Αυγούστου η Viber ανακοίνωσε το διορισμό του Atanas Raykov ως Γενικού Διευθυντή Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, με τον οποίο είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για τη δημοφιλή εφαρμογή.

Ο κ. Raykov εντάχθηκε στο δυναμικό της Viber μετά από δεκαετή θητεία στον μεγαλύτερο προμηθευτή τηλεπικοινωνιών της Βουλγαρίας όπου διετέλεσε υπεύθυνος εμπορικής πολιτικής της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας και των εταιρικών προγραμμάτων VAS, ενώ έπαιξε έναν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία και την ενίσχυση τοπικών start-up εταιριών με οικολογικό προφίλ – εστιάζοντας στην κινητή τηλεφωνία.

Atanas_Raykov

[Pestaola] Κύριε Raykov, καταρχήν θα θέλαμε να μας κάνετε μία συνοπτική ιστορική αναδρομή της εξέλιξης της Viber.

[Atanas Raykov] Η Viber ιδρύθηκε σχεδόν πριν από πέντε χρόνια με αποστολή να προσφέρει δωρεάν φωνητικές κλήσεις στον καθένα, οπουδήποτε και αν αυτός βρίσκεται. Λίγο αργότερα προστέθηκε η δυνατότητα δωρεάν αποστολής μηνυμάτων, ύστερα ήρθαν τα stickers, η ανταλλαγή εικόνων και πιο πρόσφατα η λειτουργία Public Chats και τα games. Προφανώς είμαστε μία εταιρεία που δραστηριοποιείται σε παγκόσμιο επίπεδο με γραφεία σε Ισραήλ, Ηνωμένες Πολιτείες, Βρετανία, Ρωσία, Ινδία, Βραζιλία, Νοτιοανατολική Ασία και Ιαπωνία.

[Pestaola] Η εξαγορά της Viber από την ιαπωνική Rakuten, το 2014, έναντι του ποσού των 900 εκατομμυρίων δολαρίων, άλλαξε την πορεία και την εξέλιξη της εταιρείας;

[Atanas Raykov] Η Viber συνεχίζει να επιδιώκει την κύρια αποστολή της, δηλαδή να αφήσουμε τους ανθρώπους να διαδώσουν τα καλά vibes σε όλο τον κόσμο με ένα γρήγορο, αποτελεσματικό και δωρεάν τρόπο. Η εξαγορά μας από την Rakuten μας προσφέρει την ευκαιρία να αξιοποιήσουμε τεράστιους οικονομικούς πόρους και την εμπειρία της μητρικής εταιρίας στο Διαδίκτυο, σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα αποτελέσματα της συνεχιζόμενης ανάπτυξής μας και η συνεχής βελτίωση των προϊόντων μας είναι άμεσο αποτέλεσμα της υποστήριξης που λάβαμε από Rakuten.

[Pestaola] Θα μπορούσατε να μας μιλήσετε σχετικά με την πελατειακή βάση της Viber, σήμερα;

[Atanas Raykov] Πλέον έχουμε περισσότερους από 606 εκατομμύρια χρήστες σε παγκόσμια κλίμακα ενώ έχουμε 27 εκατομμύρια χρήστες στις 13 χώρες που καλύπτονται από το Γραφείο Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, του οποίου προΐσταμαι.

[Pestaola] Σε ποιες πλατφόρμες είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή η εφαρμογή Viber και τι προσφέρει στους καταναλωτές;

[Atanas Raykov] Καλύπτουμε όλες τις κύριες πλατφόρμες για υπολογιστές και φορητές συσκευές, δηλαδή: Android, iOS, Mac OS, Windows 8/10 και Linux. Προσπαθούμε να προσφέρουμε την ταχύτερη, πιο αξιόπιστη και πιο «εκφραστική» εμπειρία μηνυμάτων μέσω της λειτουργίας HD voice, των βίντεο-κλήσεων, των stickers και πολλά ακόμη χαρακτηριστικά και λειτουργίες.

[Pestaola] Η προσθήκη χαρακτηριστικών όπως τα Public Chats και οι βίντεο-κλήσεις κατά πόσο ωφέλησαν την εφαρμογή;

[Atanas Raykov] Βλέπουμε ότι υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον γύρω από τη λειτουργία Public Chats με πολλούς νέους εταίρους να συμμετέχουν. Ουσιαστικά, η λειτουργία Public Chats αρχίζει να γίνεται μια νέα πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για κορυφαία εμπορικά σήματα και άτομα με επιρροή στην κοινή γνώμη. Η λειτουργία είναι πολλά υποσχόμενη προσφέροντας μεγάλη προβολή, το πλεονέκτημα του πρωτοπόρου και την ευκαιρία επιτάχυνσης της ανάπτυξης.

Viber_purple_logo_big_new

[Pestaola] Τι προσδοκίες υπάρχουν από την προσθήκη χαρακτηριστικών gaming στο Viber;

[Atanas Raykov] Οι προσδοκίες μας για το social gaming είναι μεγάλες και η πρόσφατη εξαγορά της Nextpeer πιστεύουμε ότι θα μας βοηθήσει να προσφέρουμε αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά κοινωνικής δικτύωσης ώστε να εμπλουτίσουμε την εμπειρία gaming σε φορητές πλατφόρμες. Παράλληλα, συνεργαζόμαστε με πολλούς κορυφαίους εταίρους από όλο τον κόσμο, οι οποίοι θα ανακοινωθούν σύντομα.

[Pestaola] Πόσο ασφαλής είναι η επικοινωνία με το Viber;

[Atanas Raykov] Το Viber συλλέγει πολύ περιορισμένο αριθμό προσωπικών πληροφοριών, όσων απαιτείται ώστε να είναι λειτουργική η εφαρμογή και να προσφέρεται το καλύτερο επίπεδο υπηρεσιών. Επιπλέον, δεν αποθηκεύουμε κανένα μέρος των επικοινωνιών των πελατών μας, καθώς όλα τα μηνύματα, αφού διεκπεραιωθούν από τους servers μας στον παραλήπτη, διαγράφονται. Το ίδιο ισχύει και για την περίπτωση των φωτογραφιών και κάθε είδους προσωπικών πληροφοριών που αποστέλλονται μέσω του συστήματός μας.

[Pestaola] Ποιες οι στοχεύσεις από την περαιτέρω ανάπτυξη στις αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης;

[Atanas Raykov] Σταδιακά επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας στο σύνολο της γεωγραφικής αυτής περιοχής, παράλληλα δίνουμε προτεραιότητα στις κύριες αγορές για εμάς, που είναι η Βουλγαρία και η Σερβία. Ακολούθως, σχεδιάζουμε να επεκταθούμε περαιτέρω στους μεγαλύτερους στόχους μας που είναι η Ελλάδα και η Ουγγαρία.

[Pestaola] Κλείνοντας, θα θέλαμε να μας μιλήσετε για τη δική σας εμπειρία σαν  εργαζόμενος για τη Viber.

[Atanas Raykov] Εντάχθηκα στο δυναμικό της Viber πριν από λίγους μήνες και μέχρι τώρα ήταν πραγματικά μια καταπληκτική εμπειρία για εμένα. Αισθάνεσαι σαν μέρος μίας παγκόσμιας, εξαιρετικά υποστηρικτικής οικογένειας την οποία ενώνει η πίστη στην αποστολή να αλλάξει τον κόσμο προς το καλύτερο και η προσπάθεια παροχής ενός καλύτερου προϊόντος που μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να μοιράζονται πιο εύκολα και περισσότερο εκφραστικά τη ζωή τους.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons