Σοκ και δέος στο βρεγμένο Nurburgring

by dkalo • On 16-08-2011 • AT 4:35 pm • 13 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Σοκ και δέος στο βρεγμένο Nurburgring

Πρέπει να είσαι τουλάχιστον παρανοϊκός και χωρίς καμία αίσθηση του κινδύνου για να αποφασίσεις να βγεις στην βρεγμένη πίστα του Nurburgring με μία Formula και να την οδηγήσεις ξεπερνώντας τα όρια της. Μπορεί βέβαια να είσαι ο Andreas Gulden, ο Chief Instructor της Nurburgring Driving Academy. Ο 32χρονος οδηγός, πήρε την αγωνιστική Formula με το χειροκίνητο σειριακό κιβώτιο και βγήκε στο Ring.

Σε κάθε στροφή αναγκαζόταν να κάνει πολλές διορθώσεις με ανάποδο τιμόνι για να καταφέρει να κρατήσει το αυτοκίνητο εντός της πίστας. Το παραμικρό λάθος θα μπορούσε να του κοστίσει μία έξοδο και να βρεθεί στις μπαριέρες που βρίσκονται αφύσικα κοντά στην πίστα αν αναλογιστούμε τις ταχύτητες που αναπτύσει το μονοθέσιο του Γερμανού οδηγού. Ακόμα και η αγωνιστική Ferrari 599XX των 700+ ίππων, φαίνεται ευκολο-οδήγητη σε σχέση με την πανάλαφρη και -φαινομενικά- δύστροπη Formula.

Αρκετά όμως με τα λόγια, δείτε το πιο τρομακτικό και ταυτόχρονα απολαυστικό video από την “Πράσινη Κόλαση” και θαυμάστε τις ικανότητες του Andreas Gulden.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

13 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απλά… E P I C ! :O

  2. Όχι ότι έχει σημασία, αλλά δεν είναι μονοθέσιο Formula 1, αλλά ένα “απλό” μονοθέσιο.

    • Ψάχνοντας λίγο, είδα οτι αυτά τα μονοθέσια φοράνε έναν κινητήρα 1200 κυβικών στα 140 άλογα (δε βρήκα κάτι για τούρμπο, οπότε μάλλον ατμοσφαιρικός) με βάρος 460 κιλά. Είναι αρκετά πιο αδύναμο από ένα μονοθέσιο της F3, αλλά οδηγώντας αυτό το πράμα, με καθόλου ηλεκτρονικά και ανάρτηση/στήσιμο ανάλογο της F3 (απ’ότι κατάλαβα το πρωτάθλημα Formel είναι μια υποκατηγορία της) στη βροχή θέλει cojones, οχι αστεια…

  3. Τι σημαινει ανάποδο τιμόνι;

  4. Ανάποδο τιμόνι κάνει ένας οδηγός όταν σε μία στροφή το αυτοκίνητο υπερ-στρέψει (δηλαδή να αποκτήσει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου την τάση να προσπεράσει το μπροστά) και ο οδηγός αναγκαστεί να στρίψει το τιμόνι προς την αντίθετη πλευρά της στροφής για να επαναφέρει το αυτοκίνητο στην ευθεία.

    Δες για παράδειγμα την στροφή από το 7.52 του video έως το 8.02: παρόλο που η στροφή είναι αριστερή, ο οδηγός στρίβει το τιμόνι αρκετές φορές προς τα δεξιά για να κρατήσει το αυτοκίνητο παράλληλα με τον δρόμο και για να μην επιτρέψει στο αυτοκίνητο να στρίψει παραπάνω απ’ όσο χρειάζεται με απρόβλεπτες συνέπειες.

  5. Ωραίος ο τύπος…

    Δε φαίνεται ξεκάθαρα, αλλά υποθέτω ότι έχει βρόχινα ελαστικά ε; Δεν πιστεύω να είναι τόσο τρελός ώστε να βγήκε με σλικ.

    Εν τω μεταξύ το οδόστρωμα είναι τίγκα στα συνθήματα και την μπογιά. Ο καθένας γράφει ότι γουστάρει εκεί;

    • Nαι, τα ελαστικά είναι βρόχινα. Στην αρχή ψιλοφαινονται. Αμα ηταν στεγνα σλικ δε θα μπορουσε να κανει ουτε 3 μετρα. Και όσον αφορά τα γκράφιτι… είναι χρόνοι από διάφορους, αποχαιρετισμοί σε όσους κατά καιρούς σκοτώθηκαν εκεί κλπ. Προσωπικά μου αρέσουν, δείχνουν οτι η Nurbugring ειναι κατι παραπάνω από μια απλή πίστα.

      • Συμφωνώ με τον Γιώργο. Τα ελαστικά είναι βρόχινα αλλιώς όντως δεν θα μπορούσε να κάνει ούτε λίγα μέτρα γιατί τα slicks δεν διώχνουν ούτε σταγόνα νερού από την επιφάνεια επαφής και κατά συνέπεια το αυτοκίνητο θα κινούνταν μονίμως σε ένα πολύ λεπτό στρώμα νερού κάνοντας τον έλεγχο του αδύνατο.

  6. Η οδήγησή του είναι πραγματικά τρομερή/κορυφαία… Βέβαια αυτό είναι αναμενόμενο από έναν instructor και δε θα περίμενες κάτι λιγότερο… Ξέρει την πίστα, είναι φοβερός οδηγός, δείχνει fair enough…!!

    Το τρομακτικό είναι ότι όλα αυτά τα κάνει στη βροχή……… 8-Ο

  7. Στο gran turismo εχω κανει καλυτερο χρονο…!!!
    Δεν εβρεχε ομως…. :P

  8. Κι επισης δεν ειχες τη προοπτικη να γινεις χαλκομανια αμα εκανες το παραμικρο λαθος :Ρ

    • Αυτο ακριβως σκεφτομουν οταν εβλεπα το βιντεο! Πραγματικα απιστευτη οδηγηση!

    • Σωστα. Ειναι τοσο καλο, που ξεχναω πως οδηγαω απο τον καναπε μου .
      hehe

Top

Show Buttons
Hide Buttons