Τέλος στην συνεργασία Alpha Copy και Nokia

by Stefanos Kofopoulos • On 06-11-2009 • AT 11:29 am • 35 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

alpha copy busted

Οριστικό τέλος βάζει η Nokia στην συνεργασία με την Alpha Copy. Οι Φινλανδοί αποφάσισαν να πάρουν τα πράγματα στα χέρια τους ώστε να μιλάνε απευθείας με τις τρεις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ως κανάλια διάθεσης των κινητών Nokia στην Ελλάδα. Τί θα συμβεί στο μέλλον, πως θα επηρεαστεί η Ελληνική αγορά και τι θα γίνει με τα κατ’όνομα μόνο Nokia Stores ο καιρός θα δείξει.

Χαίρομαι που η Nokia αποφάσισε επιτέλους να διακόψει τις σχέσεις με Alpha Copy. Η προσωπική μου εμπειρία από τις ελάχιστες φορές που είχα την ατυχία να συναναστραφώ με την Alpha Copy ήταν τραγική με σταθερή φράση στην επίλυση προβλημάτων το “αναβάθμιση λογισμικού”. Εσείς τί εμπειρία είχατε / έχετε από την Alpha Copy;

Update: Έσκασε και το επίσημο press release

Η Nokia προχωρά σε Direct Business Mode

Έσποο/Αθήνα – Σκόπος της Nokia είναι να αποτελέσει τον κορυφαίο πάροχο κινητών λύσεων. Σημαντικό βήμα της στρατηγικής μετασχηματισμού αποτελεί το γεγονός ότι η Nokia ανακοίνωσε σήμερα ότι θα ευθυγραμμίσει πλήρως τα γραφεία πωλήσεων στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Από το 2010, για συγκεκριμένους Παρόχους, θα προχωρήσει σε Direct Business Mode για να μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα στις απαιτήσεις. Η διανομή της Nokia θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στις αυξανόμενες Ανεξάρτητες και Λιανικές Αγορές.

«Ως μέρος της στρατηγικής της Nokia για τη μετάβαση σε εταιρεία που εστιάζει σε ολοκληρωμένες λύσεις, είναι απαραίτητο να είναι πιο κοντά στον πελάτη» εξηγεί ο Greig Williams, Διευθύνων Σύμβουλος της Nokia στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. «Στο ξεκίνημα αυτής της χρονιάς κάναμε ανακατανομή της ομάδας μας για να υποστηρίξουμε καλύτερα τους πελάτες μας στην περιοχή. Όταν οι πελάτες μας και η αγορά απαιτεί από εμάς να εργαστούμε σε ένα πιο Direct Business Mode, είναι δύσκολο και μη συνετό να μην ανταποκρίνεσαι στις προσδοκίες τους. Αυτό σημαίνει ευθυγράμμιση του συνήθους τρόπου εργασίας με την υπόλοιπη Ευρώπη. Αυτό δίνει επίσης τη δυνατότητα στους Διανομείς μας να επικεντρωθούν περισσότερο στις αναπτυσσόμενες περιοχές της ανοικτής/SIM ελεύθερης αγοράς και Ανεξάρτητης λιανικής πώλησης».

Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι οι τοπικοί πάροχοι λαμβάνουν προϊόντα απευθείας από τη Nokia και διανέμουν οι ίδιοι στα σημεία πώλησης όπως ήδη κάνουν. Ενώ η Nokia θα αναλάβει την Διαχείριση Λογαριασμού και τα Logistics.

«Η Nokia σέβεται βαθιά τη γνώση της τοπικής αγοράς και τον τρόπο με τον οποίον εργάζονται οι Διανομείς μας» εξηγεί ο Williams. «Φυσικά τους βλέπουμε να συμμετέχουν στην επόμενη φάση ανάπτυξης σε ολόκληρη την περιοχή».

[Thanks noel]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

35 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ευτυχώς που υπάρχει εδώ και χρόνια το NSU

  2. Επιτέλους! Καιρός ήταν! Η Alpha Copy είχε το χειρότερο service που υπήρξε ποτέ. Ελπίζω να κλείσουν εντελώς να ησυχάσουμε πια απο αυτούς.

  3. ok re paidia telos i alpha copy alla skefteite kai ligo tous ergazomenous..paratiroume mia sunexi apoxiwsi tis ergasias kai ftysimo apo megales poliethnikes oi opoies vlepontas tin diafthora kai to mpaxalo..ta mazeuoun kai feugoun i mia meta tin alli..etsi opws pame den tha yparxei oute kan i g700..

    xairetw!

    • Τους εργαζόμενους πρέπει να τους σκεφτεί η Alpha Copy και όχι η Nokia. Η Nokia προσπαθεί να διασφαλίσει το συμφέρον της και μετά τις μαζικές επιστολές που έχει δεχτεί σχετικά με το απαράδεκτο service της Alpha Copy κάνει πολύ καλά που διακόπτει την συνεργασία μαζί τους.

    • Θα το εκτιμούσα αν χρησιμοποιούσες Ελληνικούς χαρακτήρες στα σχόλια σου.

      Δεν έγραψα ότι κλείνει η Alpha Copy αλλά ότι διακόπτεται η συνεργασία με την Nokia. Τι θα κάνει η εταιρεία είναι δικό της θέμα

  4. Καιρός ήταν. Δεν νομίζω να έχει υπάρξει χειρότερη αντιπροσωπεία και πιο γραφικός αντιπρόσωπος απο τον Κωνσταντινίδη.

  5. ποτέ δεν είχα NOKIA μία φορά είχε χαλάσει το τηλ του αδερφού μου και το πήγα στην NOKIA στη Συγγρού τότε, και ζήτησα back up και update το τραγικό είναι πως όταν πηγα να το πάρω μου είπαν πολύ απλα “Δεν καταφέραμε να κάνουμε back up αλλα το update έγινε” και ρωτάω “και οι επαφές?” “Απ τη στιγμή που δεν μπορέσαμε να πάρουμε back up χάθηκαν” 1000+ επαφές !!! περιτο να σας περιγράψω τι έγινε μετά

  6. Και η δική μου εμπειρία (ευτυχώς ήταν μία) με την εν λόγω εταιρία ήταν τραγική….1 μήνας καθυστέρηση χωρίς εξηγήσεις για το τίποτα και άλλος ένας αμέσως μετά την υποτιθέμενη επισκευή.Τελικά ίσως το γράμμα που έστειλα στη Φιλανδία να έπιασε τόπο…

  7. Βλέπω ότι όλοι είχαμε ακριβώς την ίδια εμπειρία με το service.. τραγικό :/

  8. ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!
    1ον μας πουλούσαν το κ***-Service τους σαν την επίλυση των παντών! (3 φορές πήγα για την δόνιση το 6610 και μου έλεγαν οτι θα το κάνουμε αναβάθμιση λογισμικού κα θα στρώσει, ναι το είδα… Το κινητό έστρονε σα να ήταν καινούργιο, ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΟΙ Κ***ΓΚΙΟΖΙΔΕΣ ΜΟΥ ΔΙΕΓΡΑΦΑΝ ΤΙΣ ΕΠΑΦΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΑ ΣΤΟ MYCOSMOS!)
    2ον μεταπολούσαν τις συσκευές αρκετά υψηλά… Ελπίζω μετά απο αυτό να πέσει και το κόστος των συσκευών.
    3ον Η τηλεφωνική εξυπηρέτιση δεν υπάρχει… Απλά δεν υπάρχει… Τους ρώτησα μια φορά πως να στείλω επαφές μέσω IR απο ένα κινητό σε ένα άλλο και μου είπαν πως θα με πάρουν το απόγευμα ή αλλιώς θα μου στείλουν email! Στο τέλος το βρίκα μόνος μου. Μαιλ & τηλ δεν είχα ποτέ από αυτούς. Άσε πριν πάρω την συσκευ μου έλεγαν οτι μπορώ να στείλω και φοτό μέσω IR.

    Α… Και κάτι ακόμη… Το 6610 που είχα προβλήματα μαζί του(το πρώτο Nokia που πήρα) το έστειλα την 4η φορά στο Service και δεν το ξανα είδα… Το έψαξα αλλά τίποτα…

    Ελπίζω τουλάχιστον στο ράφι που έχει μείνει ή υπάλληλος που το “παντελώνιασε” να του είχε διορθώσει αυτή την δόνιση και να μην ξανα έχασε τις επαφές του.

  9. Εμενα μου βγαλανε εκτος εγγυησης το 6600 που μου ειχε ερθει με ελλατωματικο joystick. Μου ειπανε οτι ειχε υγρασια πισω απο την οθονη(!) και με χρεωσανε 40 ευρω. Μετα απο λιγο καιρο χαλασε και το bluetooth και αυτο ηταν. Δεν ξαναπλησιασα (πι)Νοκια!

    • Ε καλά… σε ένα φίλο μου είπαν οτι πήρε υγρασία το Nokia N85 που είχε στο ακουστικό και του είπαν οτι πρέπει να πληρώσει 60 για αλλαγή.
      Ήμουν μπροστά οταν τους πήρε τηλ. πίστεψε η συνέχεια με τρόμαξε…

  10. και εμενα μου το εκαναν. τους πηγα το 6110 navigation και τους ειπα πως ξεφορτιζει σε 1 ωρα και βραζει στην κυριολεξια.. το ανοιξαν το ειδαν και αφου μου το βγαλαν εκτος εγγυηση μου ειπαν οτι εχει μαζεψει υγρασια και οτι το κινητο αυτο εχει 7 πλακετες κολλημενες και πως η υγρασια ειναι σε εσωτερικες πλακετες και δεν μπορουν να το φτασουν.. τελικα το εδωσα σε ενα φιλο το ανοιξε και ειπε πως εχω καμενο λεντακι στα πληκτρα.. το εβγαλε και δεν ειχα κανενα προβλημα.. ασχετοι ετσι μου ερχεται να παω απο εκει να τους το δειξω….

    • Μπα… Αν πήγαινες εκεί δεν θα πήγαινες για να τους δείξεις.
      Θα κατέληγες να τους σαπίσεις…

  11. Σε nokia 7610 (το παλαιο) ακριβως ιδια εμπειρια. Τρεις αναβαθμισεις λογισμικου και την τεταρτη καταλαβαν οτι ηταν θεμα hardware το οποιο αντικατεστησαν. 4 φορες δλδ εκανα το δρομολογιο αλιμος-βουλα χωρις αποτελεσμα και μια 5η για να το παρω επισκευασμενο. Πολυ σωστη αποφαση της nokia.

  12. Καλή κίνηση αλλα αν και καθυστερημένη. Εχω δεί μέχρι και κλωτσιές και μπουκέτα μέσα στην Alpha copy απο αγανακτισμένους πελάτες όταν ήταν ακόμα στη Θησέως στην Καλλιθέα. Είχανε φτάσει σε σημείο να χάνουν συσκευές και να δίνουν και διαφορετικές μπαταρίες. Μια κοπέλα που δούλευε εκεί μου είπε οτι είναι συχνό το φαινόμενο και συνέχεια πήγαινε αστυνομία για να τους χωρίσει. Και όσο για τους εργαζόμενους, η εταιρία τους άλλαζε σαν τα πουκάμισα. Οποτε πήγαινες ήταν καινούργιοι

    • Αυτό δεν το έχω ζήσει, ούτε το έχω ακούσει πριν. Wow

  13. Τελικα μονο εγω δεν ειχα προβλημα ποτέ με την Alpha Copy?Οσες φορές πηγα μου καναν την δουλεια σε 3-5 εργασιμες (οσο μου ειχαν πει) και εντός εγγυησης….Αλλαγη ακουστικου σε 2 κινητα παλιοτερα,αλλαγη οθονης και camera button σε 5800 προσφατα…
    Tα κινητά τα βρισκεις μεχρι και 100€ φτηνοτερα σε e-shops που τα εισαγουν απο εξωτερικο (το Ν97 με ελληνικο menu και ελληνικο πληκτρολογιο το πηρα 550€ ενω εδω ειχε 650€) αλλα παλι υποστηριζουν την εγγυηση τους τα Nokia shops….Οποτε θα ειναι κριμα αν κλεισουν….

  14. Το πρόβλήματα με το service της ALPHA C(L)OPY ήταν διαβόητα.
    Σε έκαναν να παρακαλάς να θέλει μόνο ανάβαθμιση το κινητό σου για να ξεκολλήσει, γιατί αν ήθελε να πάει σε service ήθελε ένα απροσδιόριστα μεγάλο αριθμό μηνών (συνήθως) για να σου επιστραφεί και το κόστος του service ήταν απαράδεκτo.
    Χαρακτηριστική περίπτωση: Σπασμένη οθόνη για αλλαγή. Απάντηση απο Nokia: 2 μήνες και κόστος 200 ευρώ. Τελική λύση: παραγγελία ανταλλακτικού απο ebay και συναρμολόγηση με κόστος 40 ευρώ. Tελικά για τις αναβάθμισεις έβαλα το Νemesis Suite στο Pc και ησύχασα με τα 15αρια που έπρεπε να πληρώνω κάθε δεύτερο μήνα.

  15. Να κάνω μια ερώτηση; Εμένα που χάλασε το Nokia μου τι θα κάνω;! Το πηγαίνω στην Alpha Copy ή όχι; Ή το πηγαίνω στο Πλαίσιο όπου το αγόρασα και το στέλνουν αυτοί κάπου;

    • Θα έλεγα να μιλήσεις με το Πλαίσιο

  16. @zestas 125: έτσι κι αλλιώς το κτίριο της Alpha Copy/ Νokia που είναι το κεντρικό σέρβις έχει καεί…δεν υπάρχουν αποθήκες και ανταλλακτικά…άρα έτσι κι αλλιώς το κινητό σου εκεί δε θα μπορούσες να το πας!

    Όσο για τους εργαζομένους…η Alpha Copy μπορεί να μην κλείσει, αλλά οι εργαζόμενοι (τεχνικοί, κτλ) θα χάσουν τη δουλειά τους..

  17. Τραγική indeed η Alpha Copy.
    Τους είχα πάει πριν χρόνια ένα παλιό μου Nokia από το οποίο ήθελα να μεταφέρουν κάποια SMS σε ένα νέο (7610 σε E51 αν θυμάμαι καλά – με το Nokia PC Suite δεν είχα δει φως).
    Το αποτέλεσμα; Όχι μόνο δεν μετέφεραν τίποτα, αλλά έκαναν και αναβάθμιση firmware στο 7610 με αποτέλεσμα να τα χάσω ΚΑΙ από εκεί τα εν λόγω sms!!!
    Κυριολεκτικά, πήγα για μαλλί και με κούρεψαν, lol.

  18. Όσο για τους εργαζόμενους, αυτό είναι το ρίσκο που παίρνεις όταν αποφασίζεις να γίνεις υπάλληλος (φυσικά αν δεν γίνεις υπάλληλος παίρνεις πολύ περισσότερα, διαφορετικά όμως, ρίσκα).
    Η ασφάλεια που επιζητάτε και απαιτείτε μόνο στη μήτρα της μανούλας υπάρχει και μόνο εκεί θα έπρεπε να υπάρχει.

  19. Κι εγώ άλλος ένας μη ευχαριστημένος πελάτης της Alpha Copy που όπως και σε όλους τους άλλους έλυσαν το πρόβλημα με την προφανή “αναβάθμιση λογισμικού”

  20. Εγώ έχω το Nokia N82 το πρώτο Nokia από τα πολλά που είχα και χρειάστηκε να το πάω στο Service. Δεν μου το έχουν επισκευάσει ακόμη και περιμένω 6 μήνες για νέο Firmware. Έχω κάνει καταγγελία στο 1520 του υπουργείου αναπτύξεις. Επίσης έχω ξεκινήσει διαδικασία μέσω την εξυπηρέτησης πελατών της Nokia στο εξωτερικό. Δίστιχος ούτε η μια διαδικασία ούτε η άλλη μου έχουν δώσει λύση ακόμη.

    Είναι τραγικά τα πράγματα……

  21. Αν και πάντα άκουγα τα χείριστα για την Alpha Copy προσωπικά όσο είχα Nokia κινητά με εξυπηρετούσε πολύ το μαγαζί Nokia Club στην οδό Ζωοδόχου πηγής στο κέντρο της Αθήνας (δίπλα στα Starbucks στη Σόλωνος). Η εξέλιξη νομίζω είναι θετική πάντως…

  22. Δηλαδή τώρα για το service που θα απευθυνόμαστε; Το τηλέφωνο ποιος θα το παραλαμβάνει;

    Εγώ πάντως αυτό που κατάλαβα είναι ότι η αλλαγή αφορά βασικά τις πωλήσεις.

  23. Με αυτους που εχουν ειδη τα κινητα τους μεσα στο service τι γινεται??

  24. Καιρος ηταν και αναμενομενο πιστευω σε μια ελευθερη αγορα δεν χωρανε διακαιολογιες τυπου αναβαθμιση λογισμικου για οτι και αν εχει χειροτερο service δεν υπαρχει ουτε και σε τριτοκοσμικες χωρες το παθημα ας γινει μαθημα καλα να παθουν..

  25. Η μία κλασική δικαιολογία ήταν η αναβάθμιση λογισμικού, που ως δια μαγείας θα έλυνε προβλήματα hardware.
    Η άλλη ήταν η υγρασία, που επίσης ως δια μαγείας εμφανιζόταν πάντα όταν το κινητό ήταν εντός εγγύησης.

    Μου έχει τύχει να μου κρατήσουν ελαττωματικό handsfree των 5€ για ένα μήνα, για «έλεγχο», μέχρι να αποφασίσουν να μου το αντικαταστήσουν, όπως μου έχει τύχει και να αρνούνται να μου αντικαταστήσουν το καινούριο μου, και ελαττωματικό, N97 και να προτείνουν «επισκευή», τη στιγμή που η Cosmote μου το αντικατέστησε χωρίς δεύτερη κουβέντα. Όταν μάλιστα ο υπάλληλος στα κεντρικά της Alpha Copy στη Θεσσαλονίκη, κατά την πάγια τακτική τους, μου πρότεινε να το κάνει αναβάθμιση και του απάντησα πως το έχω ήδη κάνει, με ρώτησε με ποιο τρόπο. «Με το Ovi Suite» του απάντησα. Για να μείνω με το στόμα ανοιχτό όταν τον άκουσα να μου λέει: «Τι είναι αυτό;»

  26. δυτυχως για τη nokia η alpha copy ειναι η χειροτερη δυσφημιση.οι τυποι ειναι ελεεινοι κ δεν μιλαω για τους τεχνικους αλλα για οσους εκει μεσα αναγκαζουν τους τεχνικους να μην κανουν σωστα τη δουλεια τους.να ελπιζετε να μην παθει τιποτα το τηλεφωνο σας αλλιως..τη βαψατε.εχω ενα nokia 5310xpress music το οποιο μετα απο 5 μηνες λειτουργιας εσβηνε στις κλησεις κ στη μουσικη.απο τον ιουλιο κ μεχρι σημερα βρισκεται στο service της alpha copy αφου 5 φορες ενδιαμεσα με ειδοποιησαν να παω να το παραλαβω ως επισκευασμενο.την μια φορα μου εχασαν κ τη μπαταρια ενω ολες τις φορες που το ελεγξα μπροστα στην υπαλληλο το προβλημα ηταν το ιδιο κ εδω κ δυο μηνες δεν εχω καμμια ενημερωση.εχω στειλει mail εχω παρει τηλεφωνα…τιποτα.η εταιρεια ειναι απαραδεκτη κ καλα κανει η νοκια που την κλεινει.8 μηνες για το service ενος κινητου χωρις αποτελεσμα ενω για το service ενος netbook της asus στην ITALIA ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ 3 ΕΡΓΑΣΙΜΕς ΜΕΡΕς…..ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ

  27. Αργησαν καμια δεκαρια χρονια.δουλευα σε γερμανο,και ξερω απο πρωτο χερι τι μπασταρδοι ηταν.το ποσο το ευχαριστηθηκα δε λεγεται!ετσι,να λεμε και κανα ευχαριστο…ελπιζω να κλεισει εντελως!

    • elpizw kai esu na mn xanavreis douleia pote :D

  28. Τελικα εγς απο που θα παρω το n900.?? to public mu λεει οτι περιμενει τον καινουργιο εκπρόσωπο της nokia και οτι εχει παραγειλλει …. ποτε i nokia θα ξεκινησει τις προμηθειες?

Top

Show Buttons
Hide Buttons