Nissan GT-R, ακόμα γρηγορότερο στο Ring

by dkalo • On 17-04-2009 • AT 2:22 pm • 4 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Nissan's mechanics celebrate their new record

Εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει μία μεγάλη κόντρα στον αυτοκινητιστικό κόσμο για το γρηγορότερο street legal αυτοκίνητο ίσως στην πιο θρυλική πίστα του κόσμου, το Nurburgring. Αυτή την στιγμή το ρεκόρ της πίστας το έχει, όσο περίεργο κι αν φαίνεται, η Chevrolet Corvette ZR1 με 7 λεπτά και 26 δευτερόλεπτα.

Μεγάλη διαμάχη είχε ξεσπάσει πρόσφατα ανάμεσα στην Porsche και την Nissan με αφορμή το video που κυκλοφόρησε η Ιαπωνική εταιρία και δείχνει το Nissan GT-R να γράφει χρόνο χαμηλότερο από τη ναυαρχίδα της Porsche, την 911 GT-2. Η Porsche ισχυρίστηκε πως το GT-R στο video φορούσε slick ελαστικά τα οποία δεν είναι διαθέσιμα στην εργοστασιακή μορφή του αυτοκινήτου ενώ η Nissan έδωσε στην δημοσιότητα το video με τον επίμαχο γύρο και ανακοίνωσε πως όποιος θέλει μπορεί να εξετάσει το αυτοκίνητο και να δει αν έχουν γίνει βελτιώσεις. Απ’ ότι φαίνεται όμως, δεν είχε γραφτεί το τελευταίο επεισόδιο.

Η Nissan ξεκινάει την παράδοση των νέων μοντέλων GT-R που έχει κάποιες μικρές αλλά ιδιαίτερα ουσιαστικές βελτιώσεις: Ο κινητήρας πήρε 5 ίππους φτάνοντας πλέον τους 485, έγιναν αλλαγές στο πολυσηζητημένο Launch Control όπως και στο κιβώτιο, η κατανάλωση μειώθηκε ενώ το ντεπόζιτο της βενζίνης μεγάλωσε. Αν προσθέσουμε στα παραπάνω τις αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης και τα semi-slick optional ελαστικά ένας νέος, καλύτερος χρόνος ήταν αναμενόμενος.

Με τον Toshio Suzuki στο τιμόνι, το Nissan GT-R έκανε 7 λεπτά και 27 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει τον γύρο στο Ring, ρίχνοντας τον χρόνο κατά 1.5 δευτερόλεπτο συγκριτικά με την πρώτη έκδοση του GT-R. Τώρα, το μόνο που μένει να δούμε είναι αν θα απαντήσει η Porsche, ή ακόμα και η Corvette ρίχνοντας ακόμα περισσσότερο το ρεκόρ..

[Disclaimer: Η συγκεκριμένη κόντρα είναι πρακτικά ανούσια πάντως. Υπάρχουν 2 σημαντικοί παράγοντες που επηρέαζουν τον χρόνο που θα γράψει ένα αυτοκίνητο: ο οδηγός (που εν προκειμένω μπορούμε να θεωρήσουμε ότι εκμεταλλέυεται πλήρως τις δυνατότητες του αυτοκινήτου) αλλά και οι συνθήκες που επικρατούν, τόσο οι καιρικές όσο και στην πίστα. Αφού οι χρόνοι γράφονται σε διαφορετικές μέρες, μπορούμε να πούμε ότι είναι μόνο ενδεικτικοί. Περισσότερο γίνονται για λόγους marketing παρά για λόγους ουσίας.]

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μια λεπτομέρεια,το Chevrolet Corvette ZR1 φοράει σύστημα πέδηδης δανεισμένο απευθείας απο την Ferrari FXX μπροστά και Ferrari Enzo πίσω.

  2. Πρακτικά ανούσια η κόντρα; (!)
    Αυτό είναι το πιο ενδιαφέρον γεγονός στην σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία! Αυτοκίνητα όπως το GT-R και η Corvette που κάνουν χρόνους παρόμοιους με υπερ-αυτοκίνητα που κοστίζουν (τουλάχιστον) τα διπλάσια λεφτά.
    Η καλύτερη ένδειξη ότι το μέλλον της αυτοκίνησης δεν είναι οικο-κουτιά, κακάσχημα για να σώσουν το περιβάλλον, αλλά αυτοκίνητα που είναι φτιαγμένα για επιδόσεις, οδηγική απόλαυση, best value for money και ταυτόχρονα φιλικά προς το περιβάλλον. (Μια σύγχρονη BMW σειρά 5 είναι κατά 50% πιο οικονομική (στην κατανάλωση) από το αντίστοιχο μοντέλο του 1980 ΚΑΙ 25% πιο δυνατή.)
    Τέτοιοι αγώνες πάνε μπροστά την αυτοκινητοβιομηχανία και ταυτόχρονα ικανοποιούν τους πελάτες αφού δίνουν την αίσθηση ότι η οι επιδόσεις ακόμη μετράν. Brilliant!

  3. Ανούσια είναι η κόντρα με την άποψη ότι οι χρόνοι δεν είναι συγκρίσιμοι όταν μιλάμε για 1-2-5 δευτερόλεπτα διαφορά σε μία πίστα 20+ χιλιομέτρων.

  4. Akrivos afto leo. Anousia tha htan an oi diafores htan megales. To oti ine toso konta se xrono, KAI taftoxrona kostizi ligotero apo ta misa dixni poso sinarpastiko ine to olo to event. :)

Top

Show Buttons
Hide Buttons