Nissan 370Z. Topless.

by dkalo • On 13-04-2009 • AT 12:21 pm • 4 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Nissan 370Z Roadster

Το να δει κάποιος ένα Nissan 350Z στην χώρα μας ήταν ιδιαίτερα σπάνιο. Το να δει όμως κάποιος ένα 350Z Roadster ήταν πιο απίθανο και από το να δει την τελευταία Ferrari. Αυτό φαίνεται να ίσχυε και σε άλλες αγορές, μεγαλύτερες από την Ελληνική και τώρα η μαμά Nissan είναι διατεθειμένη να μην ξανακάνει τα λάθη του παρελθόντος.

Το νέο Nissan 370Z Roadster είναι εδώ αφού η επίσημη παρουσίαση του έγινε μόλις λίγες μέρες πριν στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στη Νέα Υόρκη. Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες, πρόκειται για ένα από τα ομορφότερα convertible της αγοράς που σίγουρα μπορεί να κοιτάξει τον ανταγωνισμό στα μάτια. Φυσικά, τα πλεονεκτήματα του 350Z στο chassis και γενικότερα στα μηχανολογικά του μέρη παρέμειναν αναλλοίωτα, απλά οι Ιάπωνες μηχανικοί βελτίωσαν το καλό, κάνοντας το ακόμα καλύτερο.

3700 κυβικά, V6, μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, περισσότερα άλογα, περισσότερη ροπή και μειωμένη κατανάλωση είναι τα στοιχεία του νέου DOHC κινητήρα που τροφοδοτεί το δεύτερο εν ενεργεία dream car της Nissan. Η μεγαλύτερη καινοτομία όμως κρύβεται στο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο του αυτοκινήτου. Πρόκειται για ένα τυπικό 6τάχυτο κιβώτιο με μία μόνο διαφορά: την λειτουργία SynchroRev Match. Αυτή η λειτουργία λοιπόν, κάνει “μύτη-τακούνι” (γνωστή και ως “heel & toe”) επιτρέποντας έτσι στον οδηγό να κατεβάσει ταχύτητα χωρίς να νιώσει το “κλώτσημα” όταν κουμπώνει η χαμηλότερη ταχύτητα. Έτσι, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου γίνεται πιο ομαλή και δεν τρομάζει τον ανυποψίαστο οδηγό. Οι πιο έμπειροι βέβαια, μπορούν να επιλέξουν να μην γίνει χρήση αυτής της λειτουργίας και να κάνουν μόνοι τους “μύτη-τακούνι”.

Αλλαγές έγιναν και στην ανάρτηση του αυτοκινήτου. Η μπροστά ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων έδωσε την θέση της σε μία ελαφρύτερη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια ενώ πίσω μιλάμε για ανάρτηση 4 συνδέσμων που είναι πλέον ελαφρύτερη και πιο ανθεκτική συγκριτικά με την πίσω ανάρτηση του 350Z.

Οι πιο σκληροπυρηνικοί θα ενθουσιαστούν με την έκδοση Sport που έχει ζάντες 19 ιντσών, Viscous διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και φρένα που έρχονται κατευθείαν από την Nissan Sport. Αν στα παραπάνω προσθέσουμε την ενισχυμένη ακαμψία του αμαξώματος, την αξιοπιστία του ονόματος Nissan και τον θρύλο που συνοδεύει την σειρά Z, καταλαβαίνουμε ότι το νέο 370Z ήρθε για να μείνει..

Nissan 370Z Roadster

Nissan 370Z Roadster

Nissan 370Z Roadster

Nissan 370Z Roadster

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πολυ ομορφο αυτοκινητο και topless ακομα καλυτερο

    ;)

  2. Ηρθε για να μεινει.. μεχρι να βγει παλι το επομενα Ζ-άκι που θα “κατι” ακομα καλυτερο.. τι ομως?!

    Ενα ξερω εγω.. μυτη-τακουνι και

  3. και με την πορτα στην “κλειστη”.. ;)

  4. made in america k auto opws to 350?

Top

Show Buttons
Hide Buttons