Ανοιχτοί New York Times = διπλάσια κίνηση από Google

by Stefanos Kofopoulos • On 03-03-2008 • AT 6:49 pm • 1 ΣΧΟΛΙΟ
Internet

the new york times logo

Πριν από μερικούς μήνες οι New York Times αποφάσισαν να διακόψουν στο συνδρομητικό μοντέλο και να επιτρέψουν την ελεύθερη πρόσβαση σχεδόν σε όλο το περιεχόμενο τους. Η διακοπή των συνδρομών TimesSelect και το άνοιγμα του περιεχομένου μαζί με search engine optimization (SEO) και την χρήση blogs έδωσαν σχεδόν διπλάσια κίνηση στο site μόνο μέσα από το Google. Πρακτικά αυτό σημαίνει περισσότερους αναγνώστες και άρα περισσότερα χρήματα από διαφημίσεις, κάτι που δουλεύει μια χαρά ως τώρα για τους New York Times online.

Ένα σύντομο βίντεο με την Vivian Schiller, Senior VP, General Manager NYTimes.com, εξηγεί τα τυπικά της υπόθεσης ενώ η συνέντευξη του David Eun, vice president of content partnerships at Google, μιλάει για το ανοιχτό web και το παράδειγμα των NYTimes.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. @ugh82: Αυτό δεν νομίζω να αλλάξει. Θα χρειάζεται να κάνεις sign up / login έστω και με OpenID για να γλιτώσεις κάτι. Τουλάχιστον δεν θα χρειάζεται να πληρώνεις σε sites όπως το NYTimes.com

Top

Show Buttons
Hide Buttons