Το Instagram έρχεται πιο κοντά στο Facebook και αλλάζει τους όρους χρήσης

by Stefanos Kofopoulos • On 18-12-2012 • AT 2:12 pm • 2 ΣΧΟΛΙΑ
Internet

Το Instagram έρχεται πιο κοντά στο Facebook και αλλάζει τους όρους χρήσης

Αλλαγές έρχονται στο Instagram, όχι πως ό,τι έχει συμβεί μέχρι σήμερα δεν είναι σημαντικό ή δεν έχει βοηθήσει τους χρήστες. Αυτή την φορά οι αλλαγές αφορούν τον τρόπο λειτουργίας του Instagram και συγκεκριμένα την σχέση του με το Facebook και το 1 δισεκατομμύριο δολάρια επένδυση που έκανε ο Mark Zuckerberg.

Το Instagram ξεκαθαρίζει ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει σχετικά με το ποιος έχει τα δικαιώματα των φωτογραφιών και σε ποιον ανήκουν ή ποιος μπορεί να τις δει. Οι αλλαγές αφορούν την σχέση του Instagram με το Facebook και το γεγονός ότι πλέον οι δύο εταιρείες θα μπορούν να ανταλλάζουν δεδομένα. Πιο συγκεκριμένα το Instagram θα μπορεί να δίνει στοιχεία στο Facebook ώστε όπως αναφέρει να μπορεί να καταπολεμήσει το spam αποτελεσματικότερα και να διαγνώσει πιθανά προβλήματα στην λειτουργία της υπηρεσίας.

Το Instagram δεν μπορει να πουλησει τις φωτογραφιες σου

Προφανώς πέρα από τα διαγνωστικά, το spam και τα analytics που οι δύο εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να βελτιώσουν το Instagram, δεδομένα όπως likes και geo data θα πάνε προς Facebook μεριά. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι το Facebook θα ξέρει ποιοι κάνουν likes σε φωτογραφίες, που βγήκαν οι φωτογραφίες, ίσως ακόμα και τα πρόσωπα στις φωτογραφίες αυτές. Κάπου εκεί θα κολλήσουν οι διαφημίσεις, η προσπάθεια του Facebook να βγάλει περισσότερα χρήματα από το mobile κομμάτι της αγοράς και κάπου εκεί θα αρχίσει το παιχνίδι.

Οι αλλαγές θα ισχύσουν από τις 16 Ιανουαρίου 2013 και μετά. Το Instagram ήδη ενημερώνει για τους νέους όρους χρήσης μέσα από το iPhone app και το Android app με τρόπο που είναι αδύνατο να μην το προσέξεις.

ΝΕΟ: Μια εξαιρετική ανάλυση από το Verge ως αντίλογος προς όλες τις σαχλαμάρες που γράφτηκαν για πούλημα φωτογραφιών και τα σχετικά.

ΝΕΟ 2: Το Instagram μόλις έγραψε σχετικά με τον ντόρο που έχει δημιουργηθεί. Σε blog post ο Kevin Systrom ξεκαθαρίζει ότι θα γίνουν αλλαγές ώστε να μην υπάρχουν κατανοήσεις και διαβεβαιώνει ότι ακούει και ενημερώνει για τις αντιδράσεις που έχουν προκύψει. Είναι ξεκάθαρο ότι το Instagram δεν θα πουλήσει τις φωτογραφίες σου!

“Advertising on Instagram From the start, Instagram was created to become a business. Advertising is one of many ways that Instagram can become a self-sustaining business, but not the only one. Our intention in updating the terms was to communicate that we’d like to experiment with innovative advertising that feels appropriate on Instagram. Instead it was interpreted by many that we were going to sell your photos to others without any compensation. This is not true and it is our mistake that this language is confusing. To be clear: it is not our intention to sell your photos. We are working on updated language in the terms to make sure this is clear.

To provide context, we envision a future where both users and brands alike may promote their photos & accounts to increase engagement and to build a more meaningful following. Let’s say a business wanted to promote their account to gain more followers and Instagram was able to feature them in some way. In order to help make a more relevant and useful promotion, it would be helpful to see which of the people you follow also follow this business. In this way, some of the data you produce — like the actions you take (eg, following the account) and your profile photo — might show up if you are following this business.

The language we proposed also raised question about whether your photos can be part of an advertisement. We do not have plans for anything like this and because of that we’re going to remove the language that raised the question. Our main goal is to avoid things likes advertising banners you see in other apps that would hurt the Instagram user experience. Instead, we want to create meaningful ways to help you discover new and interesting accounts and content while building a self-sustaining business at the same time.”

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. βεβαια το BBC έχει άλλη άποψη και δεν το παρουσιάζει σα-να-μη-συμβείνει-τίποτα το θέμα
    http://www.bbc.co.uk/news/technology-20767537

    • Απολύτως τίποτα δεν συμβαίνει. Αν είσαι νευριασμένος με το Instagram και το γεγονός ότι θα μπορεί να πουλήσει ή να χρησιμοποιήσει φωτογραφίες ή δεδομένα σου για διαφημίσεις τότε κλείσε το λογαριασμό που έχεις στο Gmail και το Twitter αμέσως γιατί ακριβώς το ίδιο κάνουν και αυτοί, αντί με φωτογραφίες με κείμενο.

      Σε ένα μέλλον που γίνεται όλο πιο απαραίτητο να υπάρχουν περισσότερο δεδομένα και να μαθαίνουν καλύτερα οι εταιρείες για εσένα έχεις δύο επιλογές, να είσαι στο παιχνίδι ή να είσαι εκτός. Είναι πολύ απλά τα πράγματα.

      Να θυμίσω ότι όλα αυτά είναι για μια υπηρεσία που διατίθεται δωρεάν, χωρίς να έχεις πληρώσει ποτέ έστω και ένα cent.

Top

Show Buttons
Hide Buttons