Ολοκαίνουριο Citroen C4, επίσημα

by dkalo • On 01-06-2010 • AT 6:41 pm • 11 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

Citroen C4

Όλοι περιμέναμε ότι η παρουσίαση της επόμενης γενιάς του Citroen C4 θα γινόταν στις αρχές του Οκτώβρη, στην έκθεση του Παρισιού. Ή λίγες μέρες νωρίτερα τουλάχιστον.. Οι Γάλλοι της Citroen δεν ήθελαν να περιμένουν τόσο καιρό μιας και το αυτοκίνητο είναι ήδη έτοιμο. Έτσι, έδωσαν τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες στον Τύπο.

Με μία πρώτη ματιά, είναι εμφανείς οι ομοιότητες με το μικρό αδερφάκι, το ολοκαίνουριο Citroen C3. Οι πιο “φανατικοί” της μάρκας ίσως να βρείτε πολλές ομοιότητες και με το DS High Rider Concept που είδαμε πριν λίγους μήνες στην έκθεση της Γενεύης. Προσωπικά, μου αρέσει το νέο C4 αλλά δεν το θεωρώ τόσο καινοτόμο σχεδιαστικά όσο το υπάρχον μοντέλο.

Στο κλίμα της εποχής που θέλει τα αυτοκίνητα να μεγαλώνουν από γενιά σε γενιά, το Citroen C4 μεγάλωσε κατά 5.5 εκατοστά και “ψήλωσε” κατά 1.7 εκατοστά. Αυτές οι μικρές αλλαγές έχουν ως αποτέλεσμα να υπάρχει μεγαλύτερος χώρος τόσο για τους επιβάτες αλλά και για τις αποσκευές. Έτσι, πλέον το C4 μπορεί να μεταφέρει 408 λίτρα αποσκευών, 82 περισσότερα από την πρώτη γενιά του C4.

Οι κινητήρες που θα εφοδιάζουν το αυτοκίνητο δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα αλλά είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα υπάρχουν πολλοί κινητήρες που τοποθετούνται ήδη στο Citroen C4. Στην κορυφή της γκάμας λογικά θα τοποθετηθεί ο Turbo 1600 κυβικών που υπάρχει ήδη στα Mini Cooper S και Peugeot 308 GTi ενώ η έκδοση με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον θα είναι η υβριδική, αφού για πρώτη φορά θα τοποθετηθεί κινητήρας diesel σε συνεργασία με ηλεκτροκινητήρα στο αυτοκίνητο της Γαλλικής εταιρίας.

Η επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου θα γίνει τον Οκτώβρη στο Παρίσι ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στα τέλη του 2010. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστή η τιμή του νέου Citroen C4 αλλά δεδομένου του πολύ σκληρού ανταγωνισμού στην κατηγορία, υποθέτω ότι η τιμή να κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα..

Citroen C4

Citroen C4

Citroen C4

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κάτι παρόμοιο με το DS High Rider.. ;) http://carscoop.blogspot.com/2010/04/citroen-releases-first-photos-of-ds.html

    • Θα προτιμησω το CT

  2. καλά αυτή η citroen είναι για μένα απο τις πιό αντιπαθητικές εταιρείες.Με πολλά προβλήματα-άθλιο service και κατα τη γνώμη μου ούτε όμορφα-αποδοτικά-οικονομικά ή κάτι άλλο καλό αυτοκίνητα
    (απο προσωπική εμπειρία)
    Μακριά λοιπόν,μακριά.είμαι παθών και ξέρω

  3. Εγώ και μόνο που βλέπω Citroen βγάζω σπυράκια… (και γενικά γαλλικά αυτοκίνητα.. ποτέ δεν μου άρεσαν..!!)

  4. Εμένα πάντως ο πωπός του μου θυμίζει το καινούριο Astra…εκτός άμα φταίνε τα ματάκια μου :P

  5. @giannis Προφανώς αυτό που λες έχει να κάνει με κατα-περίπτωση συμβάντα και δεν μπορεί να θεωρηθεί ως κανόνας. Μετά τα Ιταλικά αυτοκίνητα τα Γαλλικά έχουν απίστευτο σχεδιασμό και ειδικότερα αυτά της Citroen. Θες να μου πεις ότι από θέμα design τα γερμανικά ή τα ισπανικά είναι καλύτερα; Για να μην μιλήσω για Ιαπωνικά και κορεάτικα.
    Για πιο λόγο ακριβώς δεν είναι οικονομικά τα Citroen; Η κατανάλωση βενζίνης και ο συνδυασμός υβριδικής τεχνολογίας αποτελούν καινοτομίες της Citroen. Επίσης, αν η ελληνική νομοθεσία ήταν διαφορετική τότε θα μπορούσες να έβλεπες τα οφέλη από τους diesel κινητήρες, τόσο σε απόδοση αλλά και σε οικονομία.
    Σε αυτό όμως που συμφωνώ είναι μόνο ότι το κόστος του service και των ανταλλακτίκών είναι πολύ υψηλό.

    Το πρόβλημα της Citroen εντοπίζεται αλλού. Εντοπίζεται στο γεγονός ότι δεν δυσκολεύεται να βγάλει δυνατούς κινητήρες (βλέπε VW) με λίγα κυβικά.

    • @Γιώργος Κοίλιαρης έχω ταλαιπωρηθεί ώρες στα service της και ξέρω.Έχω χάσει ώρες απο τη ζωή μου και είδα ότι δεν έχουν σωστή οργάνωση.Όλο κάποιος απο πάνω φταίει και όλο τηλέφωνο περιμένουν και γενικά τεράστια ταλαιπωρία.Όσο για το ότι η σιτροέν έχει σχεδιασμό εγώ θα διαφωνήσω.Ποιό είναι ωραίο αμάξι για την κατηγορία του?c1,c2,c3c,c4 κτλ?γενικά εγώ δεν βρίσκω κάτι ιδιαίτερο και ωραίο σε αυτά.Και ναι σε θέμα deisn βρίσκω πολύ πιο όμορφα και τα γερμανικά αλλά και τα ισπανικά.Μετά που λές για Ιαπωνικά δεν θέλω να το σχολιασω *JAPAN POWER RESPECT
      Για το οτι δεν είναι οικονομικά δεν εννούσα οτι καίνε πολλλά απλά ότι για κάθε αμάξι τους στην ίδια κατηγορία παίρνεις άλλης εταιρείας καλύτερο π.χ αντί για c2 παίρνεις coltάκι.Τέλος για το service και ακριβό είναι και τα ανταλακτικά είναι πανάκριβα και μέσα στην εγγύηση δεν είσαι και ποολύ καλλυμένος και ταλαιπωρήσε καιρό.Όσο για την vw νομίζω πως γενικά είναι άλλη κλάση(και γενικά τον όμιλο VW) δεν τίθεται θέμα σύγκρισης

    • Γιώργο, το πρόβλημα των συνεργείων δεν είναι ευθύνη τόσο της μαμάς Citroen αλλά του τοπικού εισαγωγέα (που εφόσον ισχύουν αυτά που λες, κάτι δεν κάνει σωστά στο τμήμα after sales).

      • Το πρόβλημα με τα συνεργεία μπορεί να εντοπιστεί σε διαφορετικά στάδια της όλης διαδικασίας.

  6. εξωτερικά πίσω, μοιάζει με το renault Koleos…ψιλοχάλια
    μέσα, τα πάει καλά η citroen τελευταία, είναι αρκετά όμορφο

  7. Λες κ το έκαναν επίτηδες ατολμο σχεδιαστικά για να κάνουν χώρο για DS4…

Top

Show Buttons
Hide Buttons