Νέα υπηρεσία online αγορών μέσω της εφαρμογής Viber

by George Polyzos • On 25-02-2017 • AT 9:34 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet Mobile

Η Viber ανακοίνωσε ότι στις αρχές Μαρτίου θα λανσάρει μία νέα υπηρεσία ηλεκτρονικού εμπορίου που θα επιτρέπει στους χρήστες να βρουν τα προϊόντα και τις μάρκες που τους ενδιαφέρουν, απευθείας μέσω των chat extensions.

Όπως έγινε γνωστό μέσω της σχετικής ανακοίνωσης, για τη δημιουργία αυτής της νέας υπηρεσίας, η Viber άντλησε τεχνογνωσία από τη μητρική εταιρεία, τη Rakuten, κολοσσό στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως.

Η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών είναι μια από τις πιο δημοφιλείς δραστηριότητες στις φορητές συσκευές. Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι πάνω από το 50% των κατόχων smartphones χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους για δραστηριότητες που σχετίζονται με αγορές και συγκεκριμένα το 66% από αυτούς πραγματοποιούν μία αγορά τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

Ωστόσο, όποιοι έχουν ψωνίσει χρησιμοποιώντας την κινητή τους συσκευή θα σας πουν ότι η διαδικασία είναι αρκετά μοναχική και κουραστική. Προϋποθέτει τη χρήση πολλών εφαρμογών, τη λήψη ατελείωτων screenshots, καθώς και αντιγραφή και επικόλληση αυτών. Το shopping μέσω smartphone δεν φαίνεται καθόλου διασκεδαστικό και επικοινωνιακό.

Η Viber προσφέρει τη δυνατότητα για μια ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία, που περιλαμβάνει την έρευνα αγοράς, την προώθηση πληροφοριών και εικόνων των προϊόντων, την άμεση επικοινωνία των χρηστών με τα αγαπημένα τους brands, καθώς και την αγορά των προϊόντων που επιθυμούν.

Τώρα, οι χρήστες μπορούν να ξεκινήσουν το αγοραστικό τους ταξίδι, πατώντας ένα απλό κουμπί στην οθόνη μηνυμάτων του Viber. Στη συνέχεια εισέρχονται σε μια μεγάλη λίστα από κορυφαία εμπορικά σήματα, από τα οποία μπορούν να ενημερωθούν για τα νέα προϊόντα, να μοιραστούν εικόνες και πολλές πληροφορίες μέσω chat, να λάβουν άμεσα σχόλια από τους φίλους τους ή να συζητήσουν απευθείας με την εταιρεία και αν χρειαστεί να μεταβούν στην ιστοσελίδα της ή στην αντίστοιχη εφαρμογή για να ολοκληρώσουν την αγορά.

Η νέα υπηρεσία θα λανσαριστεί στις 6 Μαρτίου, επιτρέποντας στους χρήστες να κάνουν τις αγορές τους επιλέγοντας μέσα από μια μεγάλη ποικιλία εμπορικών σημάτων και προϊόντων. Ο άμεσος αυτός τρόπος αγορών (instant shopping) θα ξεκινήσει στις ΗΠΑ μόνο σε έκδοση beta και θα λανσαριστεί σταδιακά σε όλο τον κόσμο έως το τέλος του χρόνου.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons