Defacement στο site της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς

by Stefanos Kofopoulos • On 25-02-2008 • AT 2:20 am • 9 ΣΧΟΛΙΑ
Internet

nea genia web site defaced

Το site της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς, δηλαδή το www.neagenia.gr δείχνει κάτι που δεν θα έπρεπε. Δεν ξέρω πότε ακριβώς έγινε το defacement αλλά αν κρίνω από το σχόλιο του The Dot σε προηγούμενο post μου, πρέπει να έχουν περάσει μέρες. Υπεύθυνος hacker, script kid or whatever φαίνεται να είναι ο r0ukZ0u. Η υπογραφή το λέει καθαρά άλλωστε: HaCkEd By -RoUkZ0uK-

Το κείμενο που σερβίρει τώρα ο web server ακολουθεί στην συνέχεια, αυτό όμως που μου κάνει τρομερή εντύπωση είναι το επίπεδο του γραπτού λόγου που ξεφεύγει από το στυλ των συνηθισμένων defacements – κάτι που μάλλον αποκλείει το ενδεχόμενο script kid.

Update: Το site είναι πάλι online.

HaCkEd By -RoUkZ0uK-

[-]Τι είναι παιδεία;

Παιδεία σημαίνει εργασία;
Όσο συνδέουμε τη μόρφωση ενός παιδιού με τη μελλοντική του επαγγελματική εξέλιξη τόσο εμπορευματοποιούμε την ίδια την παιδεία.
ΟΧΙ, παιδεία δεν σημαίνει εργασία. Θέλεις να εργαστείς;
Δεν χρειάζεται ούτε το αλφάβητο να ξέρει κανείς για να εργαστεί και όσο για λεφτά, αυτά τα έχουν κάποιοι «αναλφάβητοι» και μάλιστα λεφτά με “ουρά”.
Η λέξη παιδεία είναι ισοδύναμη με τη λέξη άνθρωπος και όπως και να το κάνουμε είναι μία προσωπική υπόθεση του καθενός με τον ίδιο του τον εαυτό. Η παιδεία είναι ένας ΑΓΩΝΑΣ

«Η τύχη των εθνών εξαρτάται από την εκπαίδευση των νέων.» Αριστοτέλης

[-]Παιδεία και Ανισότητα

Παιδεία είναι η ανατροφή και η εκπαίδευση των παιδιών και των νέων ανθρώπων. Είναι όλα τα μέσα με τα οποία επιτυγχάνεται η μόρφωση και η καλλιέργεια του ανθρώπου, με σκοπό την δημιουργία μιας δυνατής και ελεύθερης προσωπικότητας.
Η ανισότητα εκφράζεται μέσα από αρνητικές έννοιες όπως είναι ο Ρατσισμός, η ηττοπάθεια, η ξενοφοβία καθώς και οι διακρίσεις με βάση το φύλο, τη γλώσσα, την εθνικότητα, τη θρησκεία, την κοινωνική, αλλά και την οικονομική θέση.

Ανισότητα είναι η κοινωνική και η πνευματική ήττα του ανθρώπου.

Είναι εμφανές και ευνόητο ότι οι δύο έννοιες είναι αντιφατικές μεταξύ τους και επομένως – θεωρητικά τουλάχιστον- δεν μπορούν να συνυπάρξουν.

Το ερώτημα είναι κατά πόσο η αντιφατικότητα αυτή αφορά και στην πράξη ή περιορίζεται μόνο στην θεωρία.

Σύμφωνα με τους φιλοσόφους μας μόνο η παιδεία μπορεί να πάει τον άνθρωπο μπροστά, μόνο με την παιδεία μαθαίνει ο άνθρωπος να σέβεται την διαφορά, και ο σεβασμός στην διαφορά είναι αυτός που προωθεί την ισότητα. Ωστόσο πολλά παιδιά υποφέρουν εξαιτίας της διαφοράς τους, όπως είναι τα παιδιά του Αφγανιστάν, του Πακιστάν, της Αλβανίας .

Σε κάθε γωνιά της γης μπορεί να διαπιστώσει κανείς ότι ασκείται παιδεία ανισότητας.

«Η σωστή ανατροφή είναι κεφαλαιώδης αρχή της Παιδείας.» Πλάτων

[-]Πανελληνιες Εξετάσεις

Μέρες Πανελλήνιων εξετάσεων σε λίγο θα έρθουν. Δάκρυ κι ιδρώτας κάθε βράδυ στα σπίτια. Η ίδια τραγωδία δεκαετίες τώρα…

Κάθε ένας από μας που θέλει να είναι ειλικρινής με τον εαυτό του ξέρει ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα, είναι μια ντροπή. Δεκαετία με δεκαετία μένει όλο και πιο πίσω από αυτό που απαιτεί η εξέλιξη της εποχής.

Μας διδάσκετε πως να περνάμε τις εξετάσεις αντί να μας διδάξετε πως να σκέφτόμαστε.

Έχουμε ένα σύστημα δομημένο να αποθαρρύνει τα παιδιά με προσωπικότητα. Παιδιά που τους αρέσει να πάνε κόντρα στο ρεύμα, να βλέπουν άλλες διαστάσεις στις έννοιες. Αυτά τα παιδιά βαφτίζονται “προβληματικά”.
Εκπαιδευτικοί που συμβιβάστηκαν σε ένα μίζερο σύστημα, κλειδωμένοι για όλη την υπόλοιπη ζωή τους, θέλουν να τιμωρήσουν και τις επόμενες γενιές. Να τις καταδικάσουν για να μη γίνουν καλύτεροι από αυτούς. Να μην κάνουν αυτό που τους παθιάζει, που τους γεμίζει αλλά αυτό που τους ορίζει το σύστημα.
Αυτό που πρέπει σήμερα να γίνει είναι να δώσουμε μια νέα μορφή Γνώσης. Μια Γνώση που αποκτάς μέσα από τις προσωπικές σου εξορμήσεις. Από τα προσωπικά σου εγχειρήματα.

Αυτό έχει πολύ περισσότερη αξία, πολύ περισσότερο νόημα, από όσα μπορεί να αποκτήσεις μέσα από “διδασκαλίες”.

Δυστυχώς, το εκπαιδευτικό μας σύστημα σήμερα είναι ανεπαρκές και δεν μπορεί να προσφέρει στους νέους τα κατάλληλα εφόδια που θα τους επιτρέψουνι να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων της εποχής μας. Και αυτό γιατί δεν παρακολούθησε τις εξελίξεις και έμεινε πίσω.

Το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα εθίζει τα παιδιά στην τεμπελιά. Τα κάνει απρόθυμα ή ακατάλληλα για κάθε είδους εργασία πνευματική ή χειρωνακτική. Tώρα πλέον τα παιδιά απεχθάνονται την γνώση

Διαβάζουν για τον βαθμό και όχι για την γνώση. Και στις τάξεις του Λυκείου διαβάζουν μ’ ένα και μοναδικό στόχο: την εισαγωγή τους στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Διαβάζουν μια αυστηρά καθορισμένη ύλη για πολλά χρόνια και την αποστηθίζουν ώστε να μπορέσουν να εισαχθούν σε κάποιο Πανεπιστήμιο. Έτσι ο ανθρωπιστικός και ο παιδαγωγικός ρόλος του σχολείου μένει μόνο στα χαρτιά και στα ευχολόγια των ειδικών που ασχολούνται με την Παιδεία

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την Παιδεία είναι οικοδομή πάνω στην άμμο.» Κοραής

“Το κουδούνι χτυπάει, μα δεν μπαίνω στην τάξη, το δικό σου life style δεν μπορεί να μ’αλλάξει
να θάψει την οργή μου δεν μπορεί, θα με βλέπεις και θα χώνεις το κεφάλι σου στη γη.”

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ

Greetz: Σε όλο τον κόσμο :-)

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

9 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Από την προηγούμενη βδομάδα το site δεν λειτουργούσε γιατι ήθελα να δω Πέμπτη και Παρασκευή κατι πληροφορίες και ήταν υποκατασκευή έλεγε?κάτι τέτοιο.

  2. Εγώ συμφωνώ με ότι λέει ο τύπος. Τέλος.

  3. Εγω χθες μπήκα στο site και ήταν όλα καλά…χεχεχε δεν το πηραν ακόμα χαμπάρι…σε λίγες ώρες που θα ξυπνήσει ο κ. Σκλιάς…θα θορυβηθεί!!!

  4. @Titanas:
    Όντως κάνει μεγάλη εντύπωση το επίπεδο του γραπτού λόγου. Με προβλημάτισε και εμένα η επιλογή των κειμένων και γι’ αυτό έκανα μια έρευνα σε βάθος.
    Βρήκα ότι οι πηγές των κειμένων είναι άλλες.
    Κάθε παράγραφος έχει και διαφορετική πηγή!

    Οι πηγές των κειμένων είναι οι εξής:

    1η Παράγραφος: http://www.oraelladas.gr/2006/10/20/education-3/

    2η Παράγραφος: http://www.neolaia.de/2opseis/DaneiaeeU/periodiko13/Daeaassa/daeaassa.html

    3η Παράγραφος: Εδώ έχει γράψει προσωπικές του απόψεις και κλείνει όλο το κείμενο με στίχους από το τραγούδι “Μπερδεμένο Μείγμα” του συγκροτήματος “Μεθυσμένα Ξωτικά”.

    Επίσης τις προηγούμενες ημέρες είχε “πειράξει” και τη σελίδα του Ιδρύματος της Βουλής http://foundation.parliament.gr/ αλλά ο webmaster την έχει διορθώσει ήδη. Βέβαια αν κάνετε μια αναζήτηση στο Google θα δείτε στο τρίτο αποτέλεσμα της αναζήτησης απομεινάρια του “πειράγματος”.

    Πάντως αυτό που μπορώ να σκεφτώ από τις ενέργειες του νεαρού που δεν ξέρω αν πρέπει να τον χαρακτηρίσω χάκερ ή πειραχτήρι, ο άνθρωπος αυτός έχει μεγάλη στεναχώρια μέσα του από κάτι που μόνο αυτός ξέρει. Δεν φαίνεται να έχει κακία μέσα του και αυτό γιατί είχε την υπομονή να βρει κατάλληλα και σωστά δομημένα κείμενα για να εκφράσει τους προβληματισμούς του.
    Όσο για το “πείραγμα” των σελίδων γενικά, δεν συμφωνώ.
    Δεν είναι λύσεις αυτές.

  5. “Μας διδάσκετε πως να περνάμε τις εξετάσεις αντί να μας διδάξετε πως να σκέφτόμαστε.”

    Χμ… Θα έλεγε κανείς πως, τόσο από την επιλογή των κειμένων που έκανε, όσο και από τα δικά του λόγια, φαίνεται πως το “σύστημα” τον έμαθε να σκέφτεται.

  6. @adamo: Δεν το πρόσεξα αυτό.. έχεις απόλυτο δίκιο!!!

  7. Ο τύπος απο όπου κι αν πήρε τα κείμενα εχει δίκιο στα περισσότερα. Και ειδικά σε αυτό που έγραψε προηγουμένως και ο adamo.

  8. Συμφωνώ και επαυξάνω, thumbs up defacer (Y)

  9. Πάντως το παλικάρι ξέρει πως
    να χακάρει.Μπράβο του!

Top

Show Buttons
Hide Buttons