Νέα Mythos… σχεδόν και σίγουρα

by Stefanos Kofopoulos • On 04-06-2008 • AT 2:45 pm • 17 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

mythos beer new look

Δεν έχω καταλάβει γιατί οι ξένοι γουστάρουν τόσο πολύ την Mythos, ξέρω όμως ότι επιμένουν αρκετά στην επιλογή τους. Πριν μερικές μέρες βγήκαμε για φαγητό, ο Patrick ζητάει μπύρα, η σερβιτόρα αρχίζει να λέει τον κατάλογο, ο Patrick λέει Mythos, η σερβιτόρα συνεχίζει, Mythos, η σερβιτόρα συνεχίζει, Mythos, η σερβιτόρα συνεχίζει. Τελικά ο Patrick πήρε κάτι άλλο γιατί η μπύρα δεν υπήρχε στο μαγαζί. Εντυπωσιάστηκα για την σημαντική επιρροή του brand name και της γεύσης Mythos σε κάποιον που προέρχεται από το Amsterdam.

Ίσως γιατί η Mythos είναι η μοναδική Ελληνική μπύρα που έλαβε το 2008 ανώτερη διάκριση για τη γεύση και την ποιότητά της από το International Taste & Quality Institute (iTQi). Μπορεί να βοήθησε και η αλλαγή της εμφάνισης σε κουτιά, φιάλες και πολυσυσκευασίες για το καυτό καλοκαίρι 2008. Δεν ξέρω τι ακριβώς παίζει αλλά το νέο beer look και η ίδια βραβευμένη γεύση θα πρέπει να προωθηθούν και για την κόκκινη Mythos που τόσο πολύ γουστάρω! Anyone listening at Mythos PR?

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

17 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εμένα πάλι γιατι μου αρέσει περισσότερο η Heineken:P ;;;

  2. Ond, γιατί είναι ωραία μπύρα φαντάζομαι! Προτιμώ την Mythos όμως (ειδικά την κόκκινη), την Πειραϊκή (βιολογική μπύρα) και την Bud αν και τώρα τελευταία ό,τι έχω πιει σε μαγαζιά με έχει χαλάει και δεν ξέρω γιατί.

  3. Ψαξε να βρεις Ρεθυμνιακη…Ειναι πολυ μπροστα απο οτιδηποτε αλλο ελληνικο λεμε…!!

  4. MIG, έχω πιει και συμφωνώ ότι είναι εξαιρετική αλλά διαολεμένα δύσκολη να την βρεις. Πρέπει να πάω σε καταστήματα με βιολογικά στο κέντρο..

  5. Titana – Μου αρεσει και μενα ο Μυθος. Ολλανδοι,άγγλοι, γερμανοι, κλπ προτιμουν Μυθο διοτι έχουν κουλτουρα μπυρας απο τη μανα τους και κατι ξερουν παραπανω. Επισης, ειναι διαο…να δυσκολη να τη βρεις…κατι που θα πρεπει να μας προβληματισει. Μηπως εχει σχεση με το μονοπωλιακο καθεστως της Α.Ζ.? Τι λες? Τη κοκκινη τη βρισκεις?

  6. mc, Μπορεί να συμβαίνει αυτό που περιγράφεις αλλά μέχρι να υπάρχουν αποδείξεις και επίσημη νομική απόφαση για αυτό, δεν μπορούμε να σχολιάζουμε τίποτα. Έχω ακούσει ιστορίες αλλά…

    Βρίσκω την κόκκινη μύθος πολύ δύσκολα στα μέρη που υπάρχει Μύθος. Βασικά, by default Μύθος σημαίνει το πράσινο μπουκάλι στον κατάλογο και για τον σερβιτόρο, κάτι που για τον δικό μου ουρανίσκο είναι άτοπο.

  7. Το πιο σύντομο αστείο στην ελληνική αγορά μπύρας, όταν μία και μόνη εταιρεία έχει το 75% της αγοράς. Δεν χρειάζεται νομική απόφαση γι΄αυτό, είναι αυταπόδεικτο από τα δημοσιευμένα οικ. στοιχεία της Heineken για το 2007. Αυτός είναι και ο λόγος που ψάχνουμε και δε βρίσκουμε, είναι πολύ δύσκολο για τους μικρούς παίκτες να μπουν στα μπαρ, στα καφέ, στα εστιατόρια. Και κάτι ακόμα: όταν ένας παίκτης ελέγχει την αγορά, ελέγχει και τις τιμές. Και αυτό το φεσώνεται ο καταναλωτής. Αυτά.

  8. Δικαίωμα στην επιλογή…, μπορεί ο μικρός παίχτης να κάνει κάτι για να αυξήσει το μερίδιο στην αγορά και αν διαπιστώνει ότι κάτι δεν πάει καλά να κινηθεί νομικά.

    Στην ίδια κατάσταση βρίσκεται το Google στο online search και η Gillette στα ξυραφάκια αλλά εκεί όλοι τρέμουν το Αμερικανικό τέρας που λέγεται επιτροπή ανταγωνισμού, εδώ τι γίνεται;

    Όσο για την τιμή, καταλαβαίνω τι λες αλλά μπορώ να φέρω το παράδειγμα του καφέ που έχει την ίδια τιμή παντού ενώ υπάρχουν τόσες καφετέριες εκεί έξω.

  9. Σωστή η σκέψη σου, σωστή και η ερώτηση. Μια ματιά στις κυριακάτικες εφημερίδες, με τα cases μονοπωλίων / ολιγοπωλίων θα σε κατατοπίσει για το τι κάνει εδώ η Επιτροπή Ανταγωνισμού. ΤΙΠΟΤΑ. Κανά πρόστιμο, πού και πού, σε κανέναν κουμπάρο, για τα μάτια του κόσμου. Το θέμα είναι: ο καταναλωτής κάνει κάτι??? Ο Ολλανδός ζήτησε τη μπύρα που προτιμά 3 φορές. Ο Έλληνας έχει την ίδια επιμονή? Αναρωτιόμαστε ποτέ τι συμβαίνει ή το προσπερνάμε; Όλη αυτή η συζήτηση για την ακρίβεια, τις ανατιμήσεις κ.λπ. θα μας αφήσει κάτι ή θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε ό,τι μας ζητούν και να αγοράζουμε ό,τι μας προσφέρουν?
    Το παράδειγμα του καφέ δεν το καταλαβαίνω, ομολογώ.
    Ωραία κουβέντα, αλλά πρέπει να γυρίσω στη δουλειά, τα ξαναλέμε όμως.

  10. Δικαίωμα στην επιλογή, όταν το όργανο που ρυθμίζει το θέμα δεν κάνει τίποτα τα πράγματα είναι δύσκολα αλλά επειδή οι εταιρείες δεν μπορούν να πάρουν τα βουνά αλλά στην χειρότερη να χρησιμοποιήσουν guerrilla τακτικές marketing αυτό είναι που πρέπει να κάνουν όλοι οι άλλοι απέναντι στο μονοπώλιο που ξαναλέω το δούμε καθημερινά σε πολλούς τομείς. Online ξέρω το παράδειγμα του Firefox.

    Μην ξεχνάμε επίσης ότι αν το 75% γίνει 70% αυτό σημαίνει απίστευτο growth για τους μικρότερους παίχτες σε απόλυτα νούμερα πωλήσεων, ενώ παράλληλα δημιουργεί σιγά σιγά το αίσθημα της καυτής ανάσας στο σβέρκο του μεγάλου παίχτη.

    Το παράδειγμα του καφέ είναι απλό. Τα καταστήματα που σερβίρουν καφέ αποκλείεται να ανήκουν όλα στον ίδιο ιδιοκτήρη ή σε μερικούς μόνο 5-10. Κανείς όμως δεν ρίχνει την τιμή για να κάνει το βήμα και να αλλάξει το καθεστός γιατί όλοι την βολεύουν κουτσά στραβά.

  11. Την Mythos Red δεν την έχω δοκιμάσει… αν και είμαι λάτρης της Corona [ κυρίως αλλά και της Guiness ] σκοπεύω να την ψάξω σε μία κάβα εδώ κοντά που φέρνει πολλά είδη.

    Φυσικά δεν λέω όχι σε καμία μπύρα που σερβίρεται στο Beer Academy…

  12. HitMan, ήμουν και εγώ Corona boy αλλά όταν άκουσα για όλες τις ξανθιές σε ανοιχτό μπυκάλι άλλαξα γνώμη.

    Γνώμη μου είναι ότι η Guiness σε κουτάκι είναι σαφώς ανώτερη αξαίας του συστήματος εμφιάλωσης. Δοκίμασε τη

  13. ο γνωστός παίχτης Heineken-Garlsberg μετα και την αγορά του ομίλου Scottish&Newcastle σπάει στα δύο για πολλούς λόγους όπως μεγάλη συγκέντρωση μεριδίων και άλλους τέτοιους λόγους. Και πια η ολλανδική Heineken αναλαμβάνει UK,Ιρλανδία,Φιλανδία,Πορτογαλία Βέλγιο,Ινδία και η δανέζικη πλευρά Garlsberg Γαλλία,Ρωσία,Κίνα,Βιετνάμ και Ελλάδα.

    Αυτό που θέλω να πω και έκανα και την εισαγωγή είναι οτι μετά την αγορά της S&N, στο δυναμικό τις H&G περνά και ο ΜΥΘΟΣ αφού το 2002 εξαγοράστηκε απο την S&N, O ΜΥΘΟΣ αρχικά λανσάρισε ο ομ.ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ το 1997.

  14. Garish82, λες ότι Heineken και Mythos ανήκουν στην ίδια εταιρεία πλέον;

  15. Την Mythos την έχει αγοράσει η Carlsberg μέσω της Scottish & Newcastle, η οποία είχε την Mythos από τα τέλη του 2004, οπότε και αγόρασε την πλειοψηφία των μετοχών από τον Μπουτάρη. Η Carlsberg-Heineken αγόρασε την Scottish & Newcastle τον περασμένο Μάρτιο (νομίζω) και πρόσφατα ανακοίνωσαν ότι η Carsberg θα αναλάβει αποκλειστικά την Mythos, όπως λέει ο Garish82. Μάλλον αυτός είναι ο λόγος για το new look.

  16. ΝΑΙ αυτό θέλω να πω, όπως το επαναλαμβάνει και η Σοφία(thanks). Έχω και συνέχεια…

    Η Χήτος ΑΒΕΕ χάρη στην εμπορία νερού διαθέτει ένα μεγάλο δίκτυο διανομής.

    Με την είσοδο της στην αγορά μπίρας η ηπειρωτηκή επιχείρηση θα βρεθεί αντιμέτωπη με την Αθ.Ζυθοποιία, σε σχέση με την οποία μέχρι τώρα υπερισχύει στον κλάδο του μετ.νερού. Αρχικά η Χήτος θα επιδιώξει να μεγιστοποιήσει την παραγωγική δυνατότητα των εγκαταστάσεων της, που διαθέτουν οι Ελληνικών Μικροζυθοποιών στην Αυλίδα Βοιωτίας. Πρόκειται για μονάδα που στεγάζται η μπίρα Genesis, σε 4γεύσεις. Τυποι όπως η μπίρα Weiss και Premium,που δεν παράγονται απο τους ανταγωνιστές, εκτιμάται οτι θα είναι οι 1η κωδικοί στους οποίους θα στηριχθεί η εταιρεία.

    Εχω την εντύπωση πως είναι η δεύτερη προσπάθεια της εταιρείας να μπει στο χώρο μετά την μπίρα Βεργίνα όπου εχει κάνει και σχετικές δικαστικές κινήσεις περί καρτέλ και τέτοια…

    Ακόμα ενα στοιχείο για την ΜΥΘΟΣ είναι ακόμα και τώρα η 1η ελληνική μπύρα που εξαγόταν σε 30 χώρες (και τώρα θα εξάγετε αλλα τώρα είναι σε αλλουνού χέρια) και αυτό είχε γίνει λόγο τον τουριστών που ερχόταν Ελλάδα την έπιναν και μετά την αναζητούσαν στην χώρα τους, φαντάζομαι έχοντας την εντύπωση οτι ειναι μια κλασσική μπίρα και οχι για ενα τοπικό προϊόν…

  17. Hitman- Οταν πας Beer Academy, δοκιμασε Guinness με θαλασσινα και Guinness με το επιδορπιο – σοκολατενιο κατα προτιμηση!
    Mythos Red – ηπια στο Deseo Cafe στο Συνταγμα και στο Ακροπολ & Αψεντι στο Θησειο.
    Garish82 & Titanas – ο τυπος τα ειχε μπερδεψει αρχικα, αλλα μετα εστρωσε το πραγμα. Η Carlsberg αγορασε μερος της Scottish& Newcastle, μαζι και τη Μυθος Ζυθοποιια και αλλες χωρες. Η Heineken δεν θα μπορουσε να παρει αλλη εταιρεια στην Ελλαδα μια και εχει δεσποζουσα θεση. Εννοειται οτι Heineken & Carlsberg ΔΕΝ ειναι ιδια εταιρεια. Εγω νιωθω το Μυθο τοπικο – Την ιθαγενεια του δεν μπορει κανεις να του τη στερησει. Το οτι ανηκει η εταιρεια σε ξενους…δεν το αλλαζει αυτο.

Top

Show Buttons
Hide Buttons