Το Google, το MySpace και η διαφήμιση

by Stefanos Kofopoulos • On 19-02-2009 • AT 3:48 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Internet

google myspace logo

Το 2006 Google και Fox Interactive Media συμφώνησαν σε μια ανταλλαγή $900 εκατομμύριων μέχρι το 2010 με τον όρο οτι το Google θα τοποθετήσει διαφημίσεις και η Fox θα εισπράξει τα χρήματα σίγουρα. Μέλος του ομίλου Fox Interactive Media είναι και το MySpace, τότε το μεγαλύτερο social network του πλανήτη και σήμερα νούμερο δύο. Οι καιροί αλλάζουν και το post MySpace’s Google Gravy Train Set to Stop Next Year υποστηρίζει οτι είναι απίθανο να συμβεί ξανά με τέτοια συμφωνία, ειδικά μετά τα ευρήματα στα λογιστικά έξοδα του Google. Το MySpace απαντάει στο post λέγοντας ότι συνεργάζεται με το Google σε διάφορους τομείς (search advertising, υποστήριξη σε Android, χρήση του Gears και δημιουργία του OpenSocial) και είναι πολύ νωρίς να γίνει οποιαδήποτε πρόβλεψη για το μέλλον οποιασδήποτε συμφωνίας σε 18 μήνες από τώρα.

Δεδομένης της ύφεσης και της επιβράδυνσης της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς, νομίζω οτι τα πράγματα απλά θα κινηθούν πιο αργά. Το Google μπαίνει δυναμικά σε νέες αγορές (Android) με πρόσβαση σε εκατομμύρια συσκευές εκεί έξω. Δεν χρειάζεται το MySpace για να δείξει το παρόν αλλά θα συνεχίσει την συνεργασία με άλλους όρους και χαμηλότερο budget. Κοινός αντίπαλος είναι η Microsoft και το Facebook. Κοινή επιθυμία, δεδομένης της σχέσης στο OpenSocial, είναι το δικαίωμα πρόσβασης στα προφιλ εκατοντάδων εκατομμυρίων χρηστών.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons