MyFord Touch, το Detroit ανακαλύπτει τα apps και το μέλλον

by Stefanos Kofopoulos • On 13-01-2010 • AT 7:18 pm • 13 ΣΧΟΛΙΑ
Computing Newsroom

MyFord Touch

Χρειάστηκαν 3 μήνες υπομονής για να ανακοινώσει η Ford το μέλλον του αυτοκινήτου. Αυτό που θα διαβάσετε είναι τόσο σημαντικό που θα χρειαστεί να το εξηγήσω ξανά, πολύ σύντομα. Επιτέλους ο γίγαντας του Detroit ξυπνάει, αλλάζει στο Sync και παρουσιάζει το MyFord Touch στον κόσμο και τους developers. Συμφωνώ ότι το branding θα μπορούσε να είναι καλύτερο αλλά αυτό αποτελεί λεπτομέρεια μπροστά στο μέγεθος της αλλαγής που ετοιμάζεται να κάνει η Ford.

Σε μια πρόταση αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο θα αποκτήσει APIs και θα είναι ανοιχτό σε developers. Πρακτικά, για τον υποψήφιο αγοραστή το MyFord Touch είναι ένα νέο ταμπλό και μια σειρά από λειτουργίες που όχι μόνο θα διευκολύνουν την ζωή αλλά θα αλλάξουν τον τρόπο που ο οδηγός ζει την κάθε στιγμή με το αυτοκίνητο. Το ταμπλό με τα όργανα χωρίζεται σε 3 μέρη. Δεξιά και αριστερά οθόνες αφής 4.2 ιντσών και στο μέσο το αναλογικό κοντέρ. Στην κονσόλα του αυτοκινήτου μια οθόνη αφής 8 ιντσών με ανάλυση 800 x 480 pixels αναλαμβάνει τα υπόλοιπα.

Μέσα από τρεις οθόνες, το MyFord Touch προσφέρει web browser, σύνδεση με 3G ή 4G modems και δυνατότητα παροχής υπηρεσιών WiFi hotspot (ναι το αυτοκίνητο θα γίνεται hotspot), smart phone app API, portable customizations και άλλα. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός του MyFord Touch 2011 Ford Focus θα μπορεί να ρυθμίσει το αυτοκίνητο όπως θέλει, να συνδέσει το κινητό του, να κατεβάσει apps στο αυτοκίνητο και όταν βρεθεί μπροστά από το τιμόνι ενός άλλου MyFord Touch οχήματος, να μεταφέρει τις ρυθμίσεις με ένα USB stick ή μια κάρτα μνήμης SD. Αυτό είναι μόλις η κορυφή του παγόβουνο γιατί όπως είναι γνωστό η φαντασία των developers οργιάζει.

Για τον χειρισμό των λειτουργιών εκτός από τις 3 οθόνες αφής η Ford προσφέρει διπλά “five-way button thumbwheels” μαζί με voice user interface για φωνητικές εντολές. Αγάπη μου (στο αυτοκίνητο μιλάω);

[via, via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

13 ΣΧΟΛΙΑ

  1. http://www.youtube.com/watch?v=bUWwZlY0EQ0

    Μία πρώτη γεύση ?…

    • Ω ναι αλλά αυτό είναι μόνο ένα demo. Thanks έκανα update to post αλλά αυτό είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Φαντάσου apps και επικοινωνία του αυτοκινήτου με το κινητό και το σπίτι χωρίς πρακτικά να κάνεις τίποτα και όλα αυτά χωρίς να κοστίζουν μια περιουσία ή να χρειάζεσαι hacks

      • Όλα αυτά τα ονειρευόμουν απο παιδί μικρό να γίνονται !! Και κοίτα που θα γίνουμε παιδιά ξανά !!! … μεγάλα παιδιά..!!

        Αυτά είναι …!

  2. Εντυπωσιακό! Δεν ξέρω αν όντως σε 2 χρόνια θα ενσωματωθεί σε συμβατικό αυτοκίνητο, πάντως θα αλλάξει πολλά στις κονσόλες ή ταμπλώ των αυτοκινήτων.

  3. Ωραία πράγματα, αλλά εγώ προτιμώ το αυτοκίνητο πιο raw. Και θα προτιμούσα να δώσουν έμφαση και να εξελίξουν άλλα πράγματα στο αυτοκίνητο που θα το κάνουν πραγματικά καινοτόμο ως μηχανή, παρά αυτά το τζιτζιμπρίτζιλα.

  4. Μια ερώτηση μόνο ..
    Σε περίπτωση “Trojan Horse” θα αυξάνει η ιπποδύναμη του ;
    :)

    • Hacks γίνονται και τώρα με τα “chips” δεν είναι εκεί το θέμα. Είμαστε λίγο πριν το αυτοκίνητο γίνει smartcar όπως τα smartphones. Δύο κατηγορίες που φαινομενικά φαίνονται διαφορετικές αλλά είναι πάρα πολύ κοντά και συμβάλουν στην καθημερινότητα μας με τρόπο που δεν φαντάζεσαι.

  5. Ωραία ιδέα για marketing και για τους καμένους gadgetακηδες αλλά … ο Νίκος έχει ένα πολύ καλό ‘point’ και θα θελα να το δω πως θα αντιμετωπιστεί σε επίπεδο service στην Ελλάδα. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω ακούσει περιπτώσεις αντιπροσωπειών να μη μπορούν να αντιμετωπίσουν πρόβλημα στα ηλεκτρονικά. Έχει να κλάψει πολύς κόσμος :P

    • Ποιός την υπολογίζει την Ελλάδα με 11 εκατομμύρια πληθυσμό που ακόμα παρκάρει πάνω στο πεζοδρόμιο και είναι λίγο πριν την χρεοκοπία; Το σημαντικό είναι ότι το παραδοσιακό καθεστώς της αυτοκινητοβιομηχανίας φαίνεται να σπάει με την Ford να είναι πρώτη σε αυτή την φάση.

  6. Η touch τεχνολογία για μένα έχει το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ερωτηματικό ευχρηστία όσον αφορά τις περιπτώσεις που ο χρήστης δεν θέλει να βλέπει τη διεπιφάνεια, αλλά την αγγίζει και παίρνει μέσω της διαδικασίας της αφής την ανάδραση.

    Για παράδειγμα στο αυτοκίνητο τη θερμοκρασία την αλλάζουμε χωρίς να βλέπουμε. Αν χρειάζεται touch σε μια φλατ οθόνη, πρέπει να πάρουμε τα μάτια από την οδήγηση.

    Μπορώ να σκεφτώ και άλλα πολλά παραδείγματα, θέλει προσοχή στη μελέτη των σχεδιαστών.

    Για όλα τα άλλα είναι cool!

    • Για αυτό θα έχεις τα δύο “joystics” και τις φωνητικές εντολές

  7. kai kati, allo, to problhma me ta hlektronika twn autokinhtwn einai kati uparkto se olo to kosmo oxi mono sthn Ellada, apla ta hlektronika exoune ginei toso e3eligmena, uparxoune efarmoges me 90 nanometra (!!!), pou einai duskola mhxanikoi me apoluthria apo texniko lukeio h iek na ta epilusoune

  8. Οι Ιάπωνες κατασκευάζουν δικό τους λειτουργικό κλπ. Ναι έχεις δίκιο σε ό,τι λες αλλά, πάντα υπάρχει ένα αλλά, η Ford έχει ήδη εμπειρία από την λύση του Sync που πλέον ονομάζεται MyFord Touch και θα είναι έτοιμο να παίζει σε λιγότερο από ένα χρόνο, έχοντας ήδη κάνει την ανακοίνωση κλπ.

Top

Show Buttons
Hide Buttons