MultiAir για λιγότερη ρύπανση και περισσότερα άλογα

by dkalo • On 22-06-2009 • AT 2:00 pm • 33 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Alfa Romeo MiTo

Η Alfa Romeo τον τελευταίο καιρό βρίσκεται σε διαρκή άνοδο. Μετά τους νέους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες που εφοδιάζουν πλέον την 159 και τις Brera – Spider, ετοιμάζει κάτι που θα βελτιώσεις τις επιδόσεις και θα μειώσει την κατανάλωση στην μικρή Alfa Romeo, την MiTo, όσο μικρό μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο με καρδιά.. Abarth.

Η τεχνολογία MultiAir αναπτύχθηκε από την Fiat Powertrain Technologies και έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη καύση της βενζίνης. Πρακτικά αυτό σημαίνει αύξηση στην ιπποδύναμη κατά 10% και 15% αύξηση στην ροπή με κατανάλωση μειωμένη κατά 10%. Τα 155 άλογα θα γίνουν 170, τα 120 θα γίνουν 135 ενώ τα 90 άλογα της entry level MiTo θα φτάσουν τα 105. Μάλιστα, η κορυφαία έκδοση με τους 170 ίππους θα ονομαστεί Quadrifoglio Verde, αναβιώνοντας ένα όνομα με μεγάλη ιστορία στην Μιλανέζικη φίρμα.

Ένα ακόμα ενδιαφέρον – και πράσινο – νέο είναι πώς η τεχνολογία MultiAir μειώνει κατά 40% την εκπομπή μικροσωματιδίων και κατά 60% την εκπομπή οξειδίου του αζώτου. Οι νέες, γρηγορότερες και πιο οικολογικές εκδόσεις της MiTo που θα αντικαταστήσουν τις υπάρχουσες εκδόσεις θα κάνουν ντεμπούτο τον Σεπτέμβρη, περίπου έναν χρόνο αργότερα από το λανσάρισμα του αυτοκινήτου στην χώρα μας..

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

33 ΣΧΟΛΙΑ

  1. …και έχει διαρρεύσει ότι το MiTo GTA θα κάνει 0-100@5just και με το φρέσκο κιβώτιο 0,2 γρηγορότερα. Αν επιβεβαιωθούν τα νούμερα στην πίστα μιλάμε για φονέα “γιγάντων” all the way!!!

  2. Η FIAT προχωρά πολύ μπροστά!!!

    Τρέμουν οι Γερμανοί!

  3. όλα αυτά μέχρι τα 100 μετά?? anyway μόνο που είναι alpha romeo δεν θα χαράμιζα ουτε 1 €

    • Alfa Romeo for ever.. Αυτοι που ειναι κολημενοι με τα Γερμανικα δεν του καταλαβα ποτε!!

      Alfa Romeo, the Italian job..

  4. @ bill σου δίνω μόνο 2 από τους χιλιάδες λόγους ώστε να μπορέσεις να μας καταλάβεις…

    http://www.pestaola.gr/volkswagen-scirocco-r/
    http://www.pestaola.gr/tag/golf-gti/

    kouβαδάκι το ΜιΤο

    • k thes na peis oti tha pareis kapoio apo ayta.. ?

  5. Ενταξει το MiTo δεν ειναι κουβαδακι, αλλα γενικα ξερω οτι οσοι εχουν Alfa Romeo, ειναι και καλοι μαστορες γιατι συνεχεια χαλανε ;-) Απο την αλλη τα γερμανικα ειναι καλα αλλα ακριβα! Για αυτο παιρνεις γαλλικο και οταν οι αλλοι στριβουν σε μια στροφη, εσυ στριβεις ηδη στην επομενη! ;-)

    • PArte germanika tote.. na min xalane.. afiste se mas tis alfa..

  6. “The life is to sort for not driving an alfa romeo”. σου δίνω 99 χρόνια ιστορίας για να καταλάβεις τι είναι η A.L.F.A. Αν δεν έχεις οδηγήσει πάντως μια alfa romeo φίλε δεν νομίζω πως έχεις γνώμη επί του θέματος .

  7. Έλεος…
    Οκ, τα alfa είχαν μια κακή φήμη για την “λαμαρίνα” τους, αλλά αυτά ρε παιδιά ήταν προ 10ετίας! Έλεος!
    Μην συγκρίνεις φίλε μου cool αυτοκίνητα των 30 χιλιάδων ευρόπουλων με το Mito το οποίο κοστίζει σημαντικά λιγότερο! Δεν θέλεις να σου ξεφουρνίσω ένα σωρό alfa-ρες στα ίδια τιμή που θα σε κάνουν να κρύβεσαι! Και ακόμη δεν έχεις δει την Milano που είναι στα σκαριά!
    Ξεκολλήστε παρακαλώ λιγάκι! Και να φανταστείς είμαι λάτρης δεκαετιών της Opel! Δεν έχω ιδεολογικά κολλήματα!
    Όμιλος FIAT! Δείτε τον!

  8. επειδή έχω οδηγήσει γι’αυτό το λέω, όσο για την λαμαρίνα δεν ξέρω αλλά από κινητήρες γκουχουυυυυ καλοί είναι για 3-4 χρόνια….

    βάλε στην θέση των link το Tsi

    Νομίζω επίσης ότι δεν θα με συγκινήσουν τα 99 χρόνια ιστορίας αλλά τα ονόματα για τα οποία η Vw έχει στον όμιλο της που της δίνουν την δυνατότητα τεχνογνωσίας χρόνια μακρυά από πολλές άλλες εταιρίες ..

    όπως : Lamborghini, Bentley, and Bugatti. (vw group)

    @ GIo
    Δεν θέλεις να σου ξεφουρνίσω ένα σωρό alfa-ρες στα ίδια τιμή που θα σε κάνουν να κρύβεσαι! Και ακόμη δεν έχεις δει την Milano που είναι στα σκαριά!

    χι χι απλά ένα γελάκι γιατί είσαι άνθρωπος που επίλέγει βάση του Design ….

    cheers

    Mito Opc κάτι Peugeot έχει γεμίσει η αγορά κουβάδες !

    • @ cool “χι χι απλά ένα γελάκι γιατί είσαι άνθρωπος που επίλέγει βάση του Design …”
      Αδυνατώ να καταλάβω με τι διάθεση κάνεις αυτό το σχόλιο, δλδ αν είναι ειρωνικό η όχι οπότε θα σε ρωτήσω: Είναι κακό να επιλέγεις βάσει του design?

  9. Χεχε!
    Θέλω να πιστεύω ότι δεν επιλέγεις VW λόγο μόνο μηχανής, γιατί ξέρεις πολύ καλά ότι ούτε ο Γερμανός ούτε ο Ιταλός στέκουν μπροστά στον Ιάπωνα. Τουλάχιστον σε αυτούς βγάζω το καπέλο! Έστω, πες μου για την Volvo ή την Saab. Έστω λέω!
    Μου συγκρίνεις την Mito με sirocco ή gti…
    Γιατί δεν μιλάς για το Polo, που είναι στην ίδια τιμή/κατηγορία? Εμμμ! Γιατί ξέρουμε όλοι πολύ καλά τι εστί Polo ( πολύ καλός πελάτης των συνεργείων! )

    Τεσπα… περι ορέξεως…
    Και μια παρατήρηση… μα είναι δυνατόν να λες κουβά το opc?!?!?! Μα είναι?! Η ίδια η Opel ανακοίνωσε ότι είναι το λιγότερο ζημιάρικο ανάμεσα στα άλλα Opel, Που όπως και να το κάνουμε τα προτιμώ από το VW και πάλι!

  10. @GIo

    Γιατί δεν μιλάς για το Polo, που είναι στην ίδια τιμή/κατηγορία? Εμμμ! Γιατί ξέρουμε όλοι πολύ καλά τι εστί Polo ( πολύ καλός πελάτης των συνεργείων! )

    στην οικογένεια μου (γενικά) υπάρχουν 2 Polo gti και ένα 1.4 1 Golf TSI 140ps αυτό με τα συνεργεία έχει κάποια βάση?

    2 παραδείγματα τώρα για τα υπόλοιπα που λές χωρίς να έχω λόγο να πώ ψέματα. Φίλη προχθές φόρτωσε OPEL CORSA OPC (να μιλήσουμε για ποιότητα εσωτερικού?) και ο άλλος φίλος το καινούριο του CIVIC το Golfaki μου πάντως είναι μια χαρά ;)

    @deme

    νομίζω ότι είναι λιγάκι γιατί είναι κάπως ακριβούτσικα στις μέρες μας τ’αυτοκίνητα

    • Φίλε μου cool, το ότι έχεις στην οικογένειά σου 2 Polo δεν σημαίνει ότι αποχαρακτηρίζονται άμεσα από το “γκρίζο” πρόβατο της VW, και το λέω γιατί καλώς ή κακώς έχει κάποιες άκρες στα συνεργεία για VW στην Αθήνα.

      Για το corse opc συμφωνώ, ποτέ δεν μ’άρεσαν τα corsa… κρίμα για την opel.
      Εγώ απλά αναφερόμουν στο “τρελό” astra opc που θα το αγόραζα με κλειστά τα μάτια!
      Και πάλι αναφέρομαι στο Astra λόγο παρόμοιας κατηγορίας με τα golf!

      Τεσπα, οπως προανέφερα περι ορέξεως!
      Απλά δεν μ’αρέσει να βλέπω τόσο “απόλυτα” σχόλια για την τωρινές Alfa, ενώ έχουν δείξει σημεία τρελών βελτιώσεων!
      Η FIAT τρέχει να αγοράσει την Opel, δεν το θέλω αλλά και αν γίνει δεν με πειράζει, απλά θα έχουμε κενό στο γενικό design του ομίλου…

    • ??? Πάλι κάτι δεν καταλαβαίνω! Τα αυτοκίνητα στις μέρες μας είναι φτηνότερα από ποτέ.
      Για ν΄ αγοράσεις 300 καινούργια άλογα και 6sec/ 0-100 χρειάζεσαι 35000, αν θέλεις ντε και καλά Porsche με 20000-30000 παιρνεις ανετα μια μεταχειρισμενη. Δεν κατανοώ τον συλλογισμό σου… Να σε ξαναρωτήσω λοιπόν:
      Είναι κακό να επιλέγεις βάσει αισθητικού κριτηρίου(:Ρ design)?

  11. Μάλλον μπερδεύεις την τιμή με την ευκολία απόκτισης αλλά και πάλι σου απαντάω ΝΑΙ η ομορφιά δεν είναι το παν !!! ισως για στους πιο νέους να είναι όπως και τα PS αλλά δν είναι κριτήριο αυτό για την αγορά ενός αυτοκινήτου *υποκειμενικά μιλάω πάντα..

    οι λόγοι :

    1) δεν θέλω να το κρατήσω 10 χρόνια
    2) δεν θέλω να πηγαίνω με 220 + και να τρίζει
    3) δεν θέλω να αντιμετωπίζω τα κουσούρια του.

    ΙΣΩΣ και να θέλω τον Γερμανό μου!!! ;)

  12. ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ! ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΠΑΡΟΠΙΔΕΣ. ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΟΥΣ ΙΑΠΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΙΤΗΡΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΣΜΑΝ ΤΟΥΣ.
    ΤΟ ΜΙΤΟ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΜΙΚΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ.
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΝΟΥΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΤΟ ΜΙΤΟ ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΕΧΕΙ 1.4 95 HP Progression 15.320! ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Η ALFΑ.
    ΕΝΩ ΤΟ POLO THΣ VW EXEI 1.4 80 PS 12.275 €
    KAI TO CORSA THΣ OPEL 1.4 TWINPORT®
    ECOTEC® 66kW/90PS € 12.626! BLEPETE LOIPON OTI MIA DIAFORA THS TAΞΕΩΣ ΤΩΝ 3ον ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ
    Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΩΤΑΝ ΝΑ POSTARW ΑΜΕΤΡΙΤΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕ ΠΛΕΟΝΕΚΤΙΜΑΤΑ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ!

  13. @cool

    Επειδη εθιξες τα γαλλικα αμαξια, απλα να σου πω οτι τα TSI (αυτα τα δηθεν αμαξακια) τα βρισκεις 10-10 στα γκαραζ. Ρωτα γκαραζιερηδες και θα σου πουν. Εκει που παω για service το δικο μου, ερχονται παρεα ολα μαζι! Θα μου πεις τα σκιζουνε, ΟΚ. Αλλα κι εγω σκιζω το δικο μου και δεν παθαινει τιποτα! Τωρα να βγαζεις 140-170 αλογα απο εναν 14αρι κινητηρα ειναι παρατολμο και οταν δεν εισαι Ιαπωνας, δυστυχως δεν το κατεχεις και τοσο καλα το αθλημα!

    Σιγουρα τα γερμανικα φημιζονται για την ποιοτητα των υλικων τους, αλλα ολοι οι αλλοι εχουν κανει τεραστια βηματα μπροστα.

  14. Σου απαντώ σύμφωνα με ότι γράφεις. Μπορεί να λες ότι μιλάς υποκειμενικά πάντα αλλά διακρίνω στα λεγόμενά σου μια προκατάληψη απέναντι σε όσους δεν συμφωνούν μαζί σου.
    Δεν θέλω να σε πείσω ότι το δικό μου αισθητήριο είναι καλύτερο από το δικό σου ακριβώς γιατί η αισθητική άποψη είναι αυστηρά υποκειμενική. Μου αρέσουν τα πορτοκάλια, σου αρέσουν τα μήλα και τελείωσε.
    Όταν όμως φτάνουμε στα γεγονότα καλό θα είναι να ξέρεις για τι ακριβώς συζητάς.
    Γεγονός: Τα αυτοκίνητα τώρα είναι φθηνότερα από ποτέ.
    Γεγονός: Έχεις αισθητική άποψη γιατί αλλιώς δεν θα συζητούσαμε τώρα , και θα είχες αγοράσει το Dacia Logan.
    Γεγονός: Αναφέρεις οτι στην οικογένειά σου έχετε τρία VW, αυτό δεν δείχνει ότι μπορεί να είσαι λιγάκι προκατειλημμένος απέναντι στις υπόλοιπες μάρκες?
    Γεγονός: Τα επιχειρήματά σου είναι απλά και μόνο επιχειρήματα και όχι αξιώματα τα οποία είμαστε όλοι εμείς οι υπόλοιποι υποχρεωμένοι να δεχτούμε.
    Γεγονός: Ο σαρκασμός και η ειρωνεία και τα αβάσιμα επιχειρήματα δεν προσφέρουν στον διάλογο.
    Δεν θα σε παραπέμψω στον Βολταίρο για να τελειώνουμε αλλά επέτρεψε μου να σου πω αυτό: Τα γραπτά σου εδώ αλλά και παντού στο internet δίνουν μια εικόνα του εαυτού σου, ανταποκρίνονται αυτά που γράφεις παραπάνω στην εικόνα που έχεις η θέλεις να έχεις για σένα;
    Και για να βάλω τα πράγματα στην θέση τους, ΟΛΗ αυτή την κουβέντα που κάνω μαζί σου την κάνω γιατι προσπαθείς να πείσεις όσους σε διαβάζουν , όχι μόνο για το σωστό της άποψής σου αλλά και για το λάθος της δικής τους άποψης και αυτό φίλε μου είναι μια μεγάλη παγίδα που ξεφεύγει από τις αυτοκινητοσυζητήσεις και πηγαίνει εύκολα σε επικίνδυνα μονοπάτια.
    Αυτά, καλό απόγευμα.
    Υ.Γ. Mito, δαγκωτά, είναι πανέμορφη. Όπως είπαμε, πορτοκάλια.

  15. @ kavaliotis
    μην μου πετάς την καραμέλα με τα TSi δεν μπορώ …..έχει γίνει αυτή η συζήτηση 1.000.000 φορές..

    Τωρα να βγαζεις 140-170 αλογα απο εναν 14αρι κινητηρα ειναι παρατολμο και οταν δεν εισαι Ιαπωνας,

    μήπως εννοείς όταν το τολμούσαν οι μη Ιάπωνες κάποτε εννοώ οι Ιάπωνες συνέχιζαν να κάνουν αυτοκίνητα με την κλασσική τεχνολογία γι’αυτό και δεν είχαν προβλήματα? λέω εγώ τώρα!!
    επίσης με την παραπάνω φράση δείχνει πόσο δεν κατέχεις την αλλαγή των κινητήρων που έχει κάνει η VW

    @deme

    Σου απαντώ σύμφωνα με ότι γράφεις. Μπορεί να λες ότι μιλάς υποκειμενικά πάντα αλλά διακρίνω στα λεγόμενά σου μια προκατάληψη απέναντι σε όσους δεν συμφωνούν μαζί σου.

    Λάθος κρίνεις — κράτα το τουλάχιστον για τον ευατό σου το συμπέρασμα!

    Γεγονός: Τα αυτοκίνητα τώρα είναι φθηνότερα από ποτέ. μπορείς να με βοηθήσεις λίγο γιατί εγώ δεν θυμάμαι ποτέ να 1.4 να έχουν 7.000.000 δρχ αφού το προτιμάς έτσι.

    Γεγονός: Αναφέρεις οτι στην οικογένειά σου έχετε τρία VW, αυτό δεν δείχνει ότι μπορεί να είσαι λιγάκι προκατειλημμένος απέναντι στις υπόλοιπες μάρκες?

    —- μήπως δείχνει ότι δοκιμάσαμε κι’άλλα ?? λέω εγώ τώρα επίσης γενικά στην οικογένεια δν υπάρχουν μόνο VW

    Γεγονός: Τα επιχειρήματά σου είναι απλά και μόνο επιχειρήματα και όχι αξιώματα τα οποία είμαστε όλοι εμείς οι υπόλοιποι υποχρεωμένοι να δεχτούμε.

    ——- keep up on reading με τον καιρό θα μάθεις να βγάζει το πραγματικό νόημα αυτών που γράφουν οι άλλοι!!

    Γεγονός: Ο σαρκασμός και η ειρωνεία και τα αβάσιμα επιχειρήματα δεν προσφέρουν στον διάλογο.
    Δεν θα σε παραπέμψω στον Βολταίρο για να τελειώνουμε αλλά επέτρεψε μου να σου πω αυτό: Τα γραπτά σου εδώ αλλά και παντού στο internet δίνουν μια εικόνα του εαυτού σου, ανταποκρίνονται αυτά που γράφεις παραπάνω στην εικόνα που έχεις η θέλεις να έχεις για σένα;

    ————————- Τι παίρνεις?

    Και για να βάλω τα πράγματα στην θέση τους, ΟΛΗ αυτή την κουβέντα που κάνω μαζί σου την κάνω γιατι προσπαθείς να πείσεις όσους σε διαβάζουν , όχι μόνο για το σωστό της άποψής σου αλλά και για το λάθος της δικής τους άποψης και αυτό φίλε μου είναι μια μεγάλη παγίδα που ξεφεύγει από τις αυτοκινητοσυζητήσεις και πηγαίνει εύκολα σε επικίνδυνα μονοπάτια.

    ——————————— και δεν σου έφτανε ένα πήρες κι’αλλο ?

    Υ.Γ. Mito, δαγκωτά είναι ενας πανέμορφος γρήγορος για 3 χρόνια κουβάς ;)

    Τεσπα δεν ανάγκασα κανέναν να δεχτεί την άποψη μου απλά είπα την δική μου και έλεος δεν περιμένω απο κανέναν να πάει να πάρει VW αντί του MiTo … ποσοστά έχω ??

    ή λες όντως να παίρνω κ κανα 200€ με κάθε πώληση μεσα από BLOG :P

    • Με κάλυψες :)

  16. @cool -> Υ.Γ. Mito, δαγκωτά είναι ενας πανέμορφος γρήγορος για 3 χρόνια κουβάς ;)
    Tο οτι πριν απο 20 χρονια μια alfa δεν θα κρατουσε 30 χρονια δεν σημαινει πως και στο mito που ειναι εντελως νεο μοντελο με τα νεα standard της FIAT θα ειναι το ιδιο!Δες λιγο τα νεα μοντελα(ενοοω ολου του ομιλου Fiat)την ποιοτητα,το design,τους κινητηρες,τις επιδοσεις κλπ και μετα πες για 3 χρονια και κουβαδες και οτι αλλο θελεις.Εμενα παντως με καλυπτουν τα διαφορα συγκριτικα με VW,Bmw και αλλα αντιστοιχα που βγαζουν τις Alfa,Fiat,Lancia καλυτερα.Τα ιταλικα εχουν αλλαξει και δεν ειναι οπως παλια!Αν ειναι δυνατον να δεχονται πολλοι τη scoda και τη seat μονο και μονο επειδη ειναι γερμανικα και να μην δεχονται τα ιταλικα επειδη εχουν κακη ιστορια!Ας βγαλουμε λιγο τις παροπιδες και ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας επιτελους…Επισης ποσα car of the year εχουν παρει τα γερμανικα τα τελευταια 10 χρονια;Κανενα!Τα ιταλικα 4(Alfa 156,Alfa 147,Fiat Panda και Fiat 500)!Δεν σε καλυψα ανοιξε περιοδικα και ψαξε στο internet και κοιτα…

    +1 @deme

  17. αυτό για τους λάτρεις των περιοδικών..

    The results for the 2009 International Engine of the Year Awards have been released, and the grand overall winner is the 1.4 liter TSI Twincharger engine from Volkswagen, ending for the first time in 4 years BMW’s dominance over the awards.

    1. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Golf Variant, Scirocco, Eos, Jetta, Touran, Tiguan, Seat Ibiza Cupra) 354
    2. BMW 3-litre DI Twin Turbo (135, 335, X6, Z4, 730) 350
    3. Audi 2-litre TFSI (Audi A4, A5, Q5, VW Scirocco, Golf GTI) 220
    4. Mercedes-Benz Diesel 2.1-litre (BlueEfficiency C-Class, BlueEfficiency E-Class) 203
    5. BMW 4-litre V8 (M3) 203
    6. Mercedes-AMG 6.2-litre (CLK, S, SL, CL, CLS, ML) 114
    7. BMW-PSA 1.6-litre Turbo (Mini Cooper S, Clubman, Peugeot 207 308, Mini John Cooper Works) 107
    8. Toyota 1-litre (Aygo, IQ, Yaris/Vitz, Citroën C1, Peugeot 107, Subaru Justy) 74

    Green Engine Of The Year

    1. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Golf Variant, Scirocco, Eos, Jetta, Touran, Tiguan, Seat Ibiza Cupra) 205
    2. Honda Hybrid 1.3-litre (Insight Civic) 203
    3. BMW Diesel 2-litre Twin Turbo (123d) 147
    4. BMW Diesel 3-litre Twin Turbo (335d, 535d, 635d, X3, X5, X6) 133
    5. Mercedes-Benz Diesel 2.1-litre (BlueEfficiency E-Class, BlueEfficiency C-Class) 115
    6. Ford Hybrid 2.5-litre (Ford Fusion Hybrid, Mercury Milan) 82

    δεν βλέπω κανένα Ιταλικό τι στο καλό έπαθα?????? :P

  18. Με κάλυψες :)

  19. “δεν βλέπω κανένα Ιταλικό τι στο καλό έπαθα??????”
    Να σου πω τι έπαθές. Μιλάμε για Car of the Year σε εύρος δεκαετίας και εσύ μιλάς για International Engine of the Year Awards, οκ, πάμε παρακατω.
    Επί του προσωπικού τώρα:
    Με ρωτάς “Τι παίρνεις?”. Το να μην μπορείς να κατανοήσεις φράσεις πιο πολύπλοκες απο αυτές που χρησιμοποιείς στις καθημερινές σου συζητήσεις δεν σημαίνει απαραίτητα οτι αυτός που τις γράφει “παίρνει” κάτι, πίστεψέ με, αλήθεια σου λέω.
    Με ξαναρωτάς “και δεν σου έφτανε ένα πήρες κι’αλλο?” Το ερώτημα είναι, εσύ τι ΔΕΝ πήρες μεγαλώνοντας. Και δεν θ’απαντήσω σ’ αυτό, ο νοών εννοείτο.
    “ή λες όντως να παίρνω κ κανα 200€ με κάθε πώληση μεσα από BLOG?” Δεν ξέρω, Πάντως αν κάποιος σου έδινε 200 ευρώ για κάθε φορά που επεδείκνυες τους καλούς σου τρόπους, σίγουρα τώρα θα ήσουν εκατομμυριούχος.
    Αυτά. Δεν θα το συνεχίσω, καλό βράδυ σε όλους.

  20. Ναι, δεν θα έλεγα ότι είναι και φτηνό το Mito, είναι λιγάκι τσιμπημένο μιας και οι Ιταλοί θέλουν να “πουλήσουν” πρόσωπο και νέες συνταγές.

    Σύμφωνα με autotriti ( θα μου πεις όχι και η καλύτερη πηγή και δυστυχώς συμφωνώ ) έχουμε το POLO 1.4 5d 80 PS EXCITED στα 13715 και το MITO 1.4 95 PS PROGRSSION στα 15320, μιλάμε για μια διαφορά των 1600 ευρό.
    Ωστόσο για να έχω τα αντισπίν, esp, αερόσακους οροφής, ηχοσύστημα και ζάντες μέσα στην τιμή, που το polo δεν τα διαθέτει, θα τα έδινα τα 1600, απλά!

  21. Και μην ξεχάσουμε φυσικά και τα 15 παραπάνω άλογα!

  22. Τώρα πλάκα μου κάνεις φίλε. Θές να πείς δλδ ότι μια bmw 5 είναι καλύτερη σε ποιότητα κύλισης από την 159 ???? Επίσης μιλάμε για “car of the year”. Αν δει κάποιος πόσες επιστροφές είχε η bmw,mercedes,…… και πόσες η alfa romeo,fiat,….. ΜΜμ. Για κάποιο λόγο μετανιώνουν που παραγγέλνουν γερμανικό αμάξι….Γιατί άραγε??

    @Νομίζω επίσης ότι δεν θα με συγκινήσουν τα 99 χρόνια ιστορίας αλλά τα ονόματα για τα οποία η Vw έχει στον όμιλο της που της δίνουν την δυνατότητα τεχνογνωσίας χρόνια μακρυά από πολλές άλλες εταιρίες ..

    όπως : Lamborghini, Bentley, and Bugatti. (vw group)

    Για να δούμε group Fiat:

    ferrari, maserati,lancia,alfa romeo,fiat,iveco,new holland,magneti marelli,abarth,steyr,irisbus(Ναι τα αστικά!),κ.ά

    άρα το vw group = αυτοκίνητα
    fiat group = ότι έχει ρόδες

    μμμάλιστα. και τι λέει αυτό?
    Ας μαζέψουμε ότι τεχνολογία χρησιμοποιήτε σε όλες αυτές της εταιρίες και τότε μιλάμε για ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ! δεν μιλάμε για τα ίδια μοτερ σε πολλά διαφορετικά αυτοκίνητα.

    όσο για το tsi.Δεν δοκιμάστηκε!!!Βγήκε στην αγορά με ρίσκο! To MultiAir αναπτύσσεται 7 χρόνια και συνεχίζει. δεν το ρίσκαραν οι άνθρωποι. Το έβαλαν σε 147 κάναν δοκιμές πριν 4 χρόνια και μετά το έδωσαν…

    και κάτι άλλο γιατί όλοι μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε αλλά κάποια πράγματα δεν τα ξεχνάμε.

    1976 Alfa Romeo 33SC12 640 bhp @ 11000 rpm για θύμησε μου τι έκαναν οι γερμανοί τότε ????? Μην διαγράφετε την ιστορία λέγοντας ότι οι γερμανοί αυτο, και εκείνο και το άλλο….. Διαβάστε την ιστορία της A.L.F.A. και μετα μπορείτε να λέτε ότι θέλετε.

  23. Να διατηρήσουμε το επίπεδο στα σχόλια… please

  24. @deme

    ο παραπάνω κύριος AKA mr PEDIAS kai MR anatrofi σταματάει κάθε διάθεση μου να μπώ στον κόπο να απαντήσω σε άλλο σχόλιο του!! πάμε στις σοβαρές απαντήσεις τώρα

    @kostasd

    τί έκαναν λοιπόν οι γερμανοί hmm για να δούμε λίγο :
    Beetle (1938)
    Schwimmwagen (1940)
    Beetle (1949) —-
    Hebmüller: Hebmüller produced hundreds of custom two seat KdF Wagen convertibles

    Porsche even experimented with very unusual powerplants, such as a wood-gas engine, compressed CO2 engines (very short range), and more.

    Beetle (1953)
    Karman-Ghia (1955)
    Karman-Ghia (1955)
    1500 (1961)
    Passat (1980)
    1983 – Second generation Golf was introduced in Europe.

    1985 – Rabbits became Golfs in US. Second generation Golf and Jetta introduced in US.

    έχει και πολλά ακόμα αλλά απ’ότι φένεται έκαναν αρκετά πραγματάκια

    speaking of history

    πές μας πόσα revised έγιναν τω καιρό εκείνο στις μηχανές που αναφέρεις λόγω προβλημάτων!!! happy to hear from you!

    ρα το vw group = αυτοκίνητα
    fiat group = ότι έχει ρόδες

    μήπως να θυμόμασταν κάπου εδώ ποιός έχει το γρηγορότερο αυτοκίνητο (σε παραγωγή ) ανά τον κόσμο και μάλιστα κατάφερε να αυξήσει και την παραγωγή λόγω αυξημένης ζήτησης να βοηθήσω λοιπόν

    Bugatti Veyron

    καλο σας βράδυ κύριοι !!

  25. @cool

    Δηλαδή εσένα η απάντησή σου για το τί έκαναν οι Γερμανοί είναι (εν μέρει) “έφτιαξαν το Passat και το Golf”
    Με τέτοια επιχειρήματα τί να συζητήσουμε; Αυτό είναι σα να λέμε “Πιστεύω ότι το Golf είναι τέλειο. Γιατί; Γιατί το έφτιαξαν οι Γερμανοί. Ε καί; Ε αυτοί έφτιαξαν το Golf που είναι τέλειο!”

    Όσο για τη Buggatti, μην ξεχνάς ότι είναι Ιταλική φίρμα. Ναι, την έχουν αγοράσει οι Γερμανοί, αλλά, χωρίς να θέλω να επεκταθώ πολύ σε business θέματα, είναι σημαντικό.

    Στα υπόλοιπα της συζήτησης δεν θα μπω. Εξάλλου να συμφωνήσουμε αποκλείεται. Μία απορία που πάντα είχα όμως, είναι πώς κάποιοι που αγοράζουν αυτοκίνητα χωρίς καθόλου συναίσθημα είναι τόσο συναισθηματικά δεμένοι και “φορτισμένοι” με τις εταιρίες που τα παράγουν. Anyway!

    Κατά τ’άλλα όσο λιγότερες Alfa κυκλοφορούν, τόσο πιο μοναδικοί θα αισθανόμαστε όσοι τις κυκλοφορούμε, οπότε no harm done! (μην κλείσει και η εταιρεία βέβαια!)

  26. εγώ θα τελειώσω με το εξής :

    μια ζωή φτιάχνουν τα ιταλικά αυτοκίνητα εντυπωσιακά με πολλά φρου φρου προσωπικά πιστεύω πως οι περισσότεροι τα αγοράζουν γιατι στην τιμή τους έχουν πιο πολλά extra μπιχλιμπίδιους σε σχέση μ”΄ένα γερμανικό που τα σκάς σχεδός για όλα .. θέμα ποιότητας για μένα δεν υπάρχει !

    ωραία συζήτηση όμως για όσους απάντησαν με επιχειρήματα !! thnx

Top

Show Buttons
Hide Buttons