Mozilla Google Deal, η συμφωνία από μια άλλη ματιά

by Stefanos Kofopoulos • On 02-01-2012 • AT 9:43 am • 2 ΣΧΟΛΙΑ
Computing Internet

Mozilla Google Deal, η συμφωνία από μια άλλη ματιά

Mozilla και Google συμφώνησαν για ακόμα 3 χρόνια ώστε το Google να παραμείνει η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης στον Firefox και το Mozilla Foundation να λάβει οικονομική βοήθεια αγνώστου μεγέθους. Με δεδομένη την επιτυχία του Google Chrome και το μερίδιο στην αγορά των browser πολλοί υπέθεσαν ότι το Google δεν θα πλήρωνε ξανά ώστε ο Firefox να διατηρήσει το Google ως προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης και το Mozilla Foundation να έχει αρκετά μετρητά ώστε να συνεχίσει να πληρώνει για την εξέλιξη του Firefox και άρα να ανταγωνίζεται τον Chrome.

Η άποψη του Google είναι διαφορετική. Για την ακρίβεια η άποψη του Peter Kasting που εργάζεται στον Chrome είναι εντελώς διαφορετική. Ο Kasting λέει ότι ο Chrome δημιουργήθηκε για να κάνει καλό στο web, να βελτιώσει την κατάσταση και να πάει τον ανταγωνισμό ένα βήμα μπροστά. Με τον Chrome το Google έχει καταφέρει αυτό ακριβώς, να δημιουργήσει ένα καλύτερο web και άρα να πετύχει τον σκοπό του. Για αυτό σύμφωνα με τον Kasting δεν τίθεται θέμα ανταγωνισμού και επιβίωσης του Chrome ενάντια στον Firefox. Το μοντέλο που υπάρχει σήμερα βολεύει το Google, βολεύει τον Firefox, έχει βελτιώσει το web και προσφέρει επιλογές στους χρήστες.

So it’s very easy to see why Google would be willing to fund Mozilla: Like Google, Mozilla is clearly committed to the betterment of the web, and they’re spending their resources to make a great, open-source web browser. Chrome is not all things to all people; Firefox is an important product because it can be a different product with different design decisions and serve different users well. Mozilla’s commitment to advancing the web is why I was hired at Google explicitly to work on Firefox before we built Chrome: Google was interested enough in seeing Firefox succeed to commit engineering resources to it, and we only shifted to building Chrome when we thought we might be able to cause even greater increases in the rate at which the web advanced.

It’s not hard to understand the roots of this strategy. Google succeeds (and makes money) when the web succeeds and people use it more to do everything they need to do. Because of this Chrome doesn’t need to be a Microsoft Office, a direct money-maker, nor does it even need to directly feed users to Google. Just making the web more capable is enough.

[via] Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!


  1. Να κάνω μια ερώτηση. Η mozilla γενικά με τον firefox από πού βγάζει λεφτά;

    • Από το Google, από δωρεές, από πωλήσεις Firefox t-shirt κλπ


Show Buttons
Hide Buttons