Mini Cooper Coupe Concept, στην Φρανκφούρτη

by dkalo • On 08-09-2009 • AT 8:52 pm • 17 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Mini Cooper Coupe Concept

Mini Cooper Coupe. Ακούγεται λίγο περίεργο και φαίνεται ακόμα πιο περίεργο αλλά.. γιατί όχι; Κάπως έτσι σκέφτηκε και ο υπεύθυνος επικοινωνίας της BMW και ανακοίνωσε στους εργάτες του εργοστασίου της εταιρίας στην Οξφόρδη του Ηνωμένου Βασιλείου ότι σύντομα θα κατασκευάζουν ακόμα ένα μοντέλο.

Οι φωτογραφίες έχουν δωθεί στην δημοσιότητα εδώ και λίγες μέρες και το μόνο που ξέραμε είναι ότι απλά πρόκειται για ένα -ακόμα- Concept που θα δούμε στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Η επικαιρότητα όμως τρέχει γρήγορα και απ’ ότι φαίνεται, το Mini Coupe θα κυκλοφορήσει κανονικά στους δρόμους.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα αλλά προσωπικά δεν περιμένω κάτι διαφορετικό από τα.. γνωστά. Δηλαδή 1600 κυβικά και 120 άλογα η βασική έκδοση και 175 άλογα για το Mini Cooper Coupe S, αν είναι αυτό το τελικό του όνομα. Συνδυάζοντας και το μειωμένο βάρος, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι το Mini Coupe θα έχει ακόμα καλύτερες επιδόσεις από το “κλασσικό” Mini Cooper.

Το πόσο σύντομα θα ξεκινήσει η παραγωγή του αυτοκινήτου είναι ακόμα άγνωστο, οι φήμες που κυκλοφορούν δεν είναι αρκετά ξεκάθαρες, άλλες μιλάνε για λιγότερο από ένα χρόνο ενώ άλλες λένε ότι η παραγωγή μπορεί να αργήσει μέχρι και 3 χρόνια. Ελπίζω την επόμενη εβδομάδα, στο παγκόσμιο ντεμπούτο του Mini Cooper Coupe, να δωθούν περισσότερες πληροφορίες τόσο για τα τεχνικά χαρακτηριστικά όσο και για την κυκλοφορία του..

Mini Cooper Coupe Concept

Mini Cooper Coupe Concept

Mini Cooper Coupe Concept

Mini Cooper Coupe Concept

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

17 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η οροφή είναι όλα τα λεφτά!

  2. bye bye bangle we’ll miss u…

  3. σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο, ή θα σ’αρέσει πολύ ή όχι…
    Εγώ πάλι ακόμα δεν μπορώ να επιλέξω ένα από τα 2.
    από την μία μου μοιάζει για ένα όμορφο και αγριεμένο αυτοκινητάκι, και από την άλλη μία μίξη από πολλά σχέδια που δεν πολυκολλάνε μεταξύ τους.
    @τιτανα: Στην οροφή δεν μ αρέσει αυτό το κόψιμο που κάνει από το πλάι στην πόρτα. Αν ήταν κάμπριο πιστεύω θα τα πολύ πιο ωραίο.

    • Νομίζω ότι η οροφή το κάνει πολύ δυναμικό και θέλω να πιστεύω ότι εκτός από αεροδυναμικό βοήθημα ότι προσφέρει και προστασία σαν hard top

  4. δεν είναι κάμπριο, τι hard top μας τσαμπουνάς ;

    • Δεν είναι ότι είναι κάμπριο, είπα να προσφέρει προστασία σαν hard top δηλαδή επιπλέον προστασία. Βλέπω ότι σχολιάζεις ακόμα ενώ είπες πως είναι η τελευταία σου φορά. Τέλος.

  5. Ειναι πανεμορφο ειδικα το μπροστινο μερος ειναι ολα τα λεφτα ^^

  6. με αυτά τα κοψίματα θυμίζει πολύ lotus

  7. Να βάζανε και κανένα πιο φρέσκο μοτέρ για να κυνηγάμε και κανένα S3 καλά θα ήταν…

  8. αμεσος ψεκασμος και twin scroll turbo. αν βρεις κατι πιο φρεσκο πες το μας και μας

  9. Variable geometry turbocharger και ψαγμένα ωστήρια ίσως;;;

  10. ααα ναι ξεχασα εχει vgt το s3… (αν βγει σε diesel παιζει να χει:P)
    ας μην ειμαστε υπερβολικοι ξυριζει το μοτερακι!
    τι εννοεις ακριβως ψαγμενα ωστηρια? σφαιρικα αντι για αμυγδαλωτα οπως αυτα π ετοιμαζει η nissan? υδραυλικα? να το κανει δεσμοδρομικο(:P) ποιος ο λογος?

  11. Έχει γίνει μεγάλη πρόοδος στα ωστηρια και από suzuki τώρα τελευταία ;)

    H turbάτη που έχει vgts είναι diesel; Get a grip :p

  12. οταν λες turbath εννοεις φανταζομαι την 911…
    συγκρινεις αμαξι 150Κ πρπ με αμαξι 25Κ πρπ. Τι να πω….
    τεσπα σε μαζικη παραγωγη ειναι η ανωτερη τεχνολογια ο αμεσος ψεκασμος με τουρμπο. και η bmw ειχε ψαγμενα ωστηρια (valvetronic) αλλα προφανως εδω δεν εχουν νοημα…

  13. Το ότι μια τεχνολογία χρησιμοποιείται σε supercars – δεν αποκλείει ότι μπορεί να χρημοποιηθεί και σε πιο εμπορικά αυτοκίνητα, το έχουμε δει να συμβαίνει πολλές φορές και αν ασχολείσαι με τον χώρο – το έχεις δει και εσύ ;) Πράγματι η BWM με τα Valvetronic και τα διπλά Vanos έχει δείξει ότι ξέρει το παιχνίδι στα 5λιτρα Μ μοτέρ της (τα οποία πήραν και διακρίσεις!) Απλά περίμενα μια βελτίωση στο μοτερ του mini… Ας περιμένουμε τον JW βέβαια…

  14. συμφωνοι αλλα δεν σημαινει οτι το μοτερ δεν ειναι φρεσκο επειδη δεν εχει vgt. τα πραγματα δεν ειναι απλα οταν μπλεκει αμεσος ψεκασμος και υπερτροφοδοτηση. θελει πολυ εξελιξη απο εσωτερικη αεροδυναμικη και μελετη στα θερμικα φαινομενα.
    εξαλλου και η 997 δεν ειχε αμεσο ψεκασμο οταν πρωτοβγηκε.
    ασε που πρεπει να φτιαξει καποιος τοσο μικρη τουρμπινιτσα με vgt για λογαριασμο της bmw.
    φιλικα.

    • re paidia oti kai na poume einai teleio t pio wraio amaksi p yparxei…..

Top

Show Buttons
Hide Buttons