Η Microsoft χτυπάει την Google εκεί που πονάει, στο EULA

by Stefanos Kofopoulos • On 06-02-2012 • AT 4:35 pm • 1 ΣΧΟΛΙΟ
Τεχνολογία

Η Microsoft χτυπάει την Google εκεί που πονάει, στο EULA

Η Google πρόσφατα αποφάσισε να ενοποιήσει όλες τις άδειες χρήσης σε μια κοινή που θα απλώνεται σε όλες τις υπηρεσίες. Αν και η Google θέλει να μας καθησυχάσει πως δεν έχει αλλάξει τίποτα στην ουσία, στην Microsoft τα παιδιά του marketing βρήκαν την κατάλληλη ευκαιρία για να χτυπήσουν την Google. Η Microsoft θέλει όλοι να μάθουν πόσο κακή εταιρία είναι η Google και πως το μόνο που την ενδιαφέρει είναι τα δεδομένα και για αυτό αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια σειρά από διαφημίσεις σε εφημερίδες. Wall Street Journal, New York Times και USA Today είναι τρεις από τις εφημερίδες που θα φιλοξενήσουν την διαφήμιση/δυσφήμηση της Microsoft προς την Google. Τώρα τελευταία η εταιρία μέσα από τα social accounts της σε Facebook και Twitter αποφάσισε να μας θυμίσει ξανά τον GMail man και πως αυτός χώνει την μύτη του εκεί που δε θα έπρεπε. Τα δύο τμήματα marketing των εταιριών φαίνεται πως έχουν μια μικρή κόντρα και τώρα περιμένουμε με ανυπομονησία την απάντηση της Google.

Η Microsoft χτυπάει την Google εκεί που πονάει, στο EULA

[via]

 

Ενημέρωση: Το άρθρο αυτό αρχικά δημοσιεύθηκε από διαφορετικό συντάκτη.
Τροποποιήθηκε, βελτιώθηκε και επαναδημοσιεύθηκε από τον Titanas

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. πολυ καλη, ευστοχη και ακριβης διαφημιση!

Top

Show Buttons
Hide Buttons