MG Zero, το city car επέστρεψε

by dkalo • On 23-04-2010 • AT 2:06 pm • 3 ΣΧΟΛΙΑ
Αυτοκίνητα

MG Zero Revealed

Πριν αρκετό καιρό είχαμε διαβάσει στον Τύπο για το κλείσιμο της Βρετανικής MG. Τελευταία στιγμή πριν μπει το λουκέτο στην εταιρία, εμφανίστηκε ως από μηχανής θεός η Κινέζικη SAIC και την έσωσε από την χρεωκοπία αγοράζοντας την. Οι Κινέζοι πλήρωσαν τα χρέη, έβαλαν μία τάξη και πλέον ήρθε η στιγμή να παρουσιάσουν το πρώτο τους αυτοκίνητο.

Πρόκειται για ένα supermini που περισσότερο θυμίζει κάποιο Ευρωπαϊκό Concept παρά κάτι που είναι κατασκευασμένο στην Ασία. Λογικό εξάλλου, αφού πίσω από την σχεδιασμό του αυτοκινήτου βρίσκεται ο Άγγλος Anthony Williams. Μηχανολογικά, το MG Zero δεν φέρει κάποια μεγάλη καινοτομία.

Οι κινητήρες που εφοδιάζουν το αυτοκίνητο είναι 1300 και 1500 κυβικών με απόδοση 67 και 107 ίππων αντίστοιχα. Ναι, θα ήταν πολύ καλύτερα αν υπήρχε ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας όπως στο νέο Fiat 500 ή στο VW Polo 1.2 TSi, αλλά δεν μπορούμε να περιμένουμε τέτοια μεγάλα άλματα από μία νέα εταιρία. Πάντως, για τους πιο ανήσυχους οδηγούς, θα υπάρξει μελλοντικά μία turbo έκδοση του MG Zero με απόδοση 156 αλόγων. Μην ξεχνάμε εξάλλου ότι στο πρόσφατο παρελθόν, από τα εργοστάσια της MG έβγαινε το κεντρομήχανο roadster MG TF..

Η μπροστινή ανάρτηση είναι τεχνολογίας McPherson ενώ πίσω υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας όπως και στα περισσότερα supermini της αγοράς ενώ η κίνηση θα μεταφέρεται -που αλλού?- στους μπροστά τροχούς. Το μεταξόνιο, σύμφωνα με τον υπεύθυνο για το project Zero, είναι 2.5 μέτρα, το μεγαλύτερο στην κατηγορία προσφέροντας αυξημένους εσωτερικούς χώρους αλλά και μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες.

Για τους lazy drivers υπάρχει διαθέσιμο, στην έκδοση των 107 ίππων, αυτόματο κιβώτιο ενώ ο βασικός εξοπλισμός του αυτοκινήτου περιλαμβάνει ένα 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Ένα ακόμα μείον για το MG Zero, αφού πλέον τα ημιαυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη έχουν αρχίσει να γίνονται αναπόσπαστο κομμάτι της οδηγικής μας πραγματικότητας.

Το MG Zero θα κάνει ντεμπούτο στην αγορά της Κίνας μέσα στο 2010, ενώ στην Ευρώπη θα το δούμε στις αρχές του 2011. Προσωπικά, αν δεν είναι αρκετά φθηνότερο από τους ανταγωνιστές του, δεν νομίζω ότι θα αποσπάσει μεγάλο μερίδιο πωλήσεων χάρη στην έλλειψη σημαντικών νέων τεχνολογιών στους κινητήρες του αλλά και στο κιβώτιο ταχυτήτων..

MG Zero Revealed

MG Zero Revealed

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ναι αλλά αν έχει μία καλή τιμούλα εγώ βλέπω να χτυπάει αρκετό κόσμο.Και τώρα που η αγορά θα γυρίσει προς τα φθηνότερα και μικρότερα αμάξια ακόμα και ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς να μην πιάσει αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα έχει πουλήσει και αρκετά ώστε να είναι κερδοφόρο για την εταιρεία του

  2. Το αυτόματο κιβώτιο δεν κάνει τον driver lazy,
    ούτε ο driver μπορεί να χαρακτηριστεί lazy επειδή προτιμάει το αυτόματο κιβώτιο,
    χωρίς παρεξήγηση πάντα!

    • Μάλλον παρεξηγήθηκε το “lazy”. Το λέω με την έννοια του οδηγού που δεν βρίσκει λόγο στο να κουράζεται κατά την διάρκεια της οδήγησης. Πχ εγώ όποτε βρίσκομαι στην Αθήνα προσπαθώ να παίρνω το μικρό αυτόματο οικογενειακό αυτοκίνητο γιατί το να βάζω 1η -> 2α -> νεκρά -> 1η ->νεκρά μόνο κουραστικό είναι. :)

Top

Show Buttons
Hide Buttons