Κάμψη καταγράφεται στην αγορά των tablets – Άνοδος για τη Microsoft

by Nikos Kaimakamis • On 04-11-2016 • AT 4:07 pm • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Mobile

Surface-03-03

Τα στοιχεία δείχνουν ότι η αγορά των tablets βαίνει μειούμενη, αλλά η Microsoft φαίνεται να καταγράφει θετική πορεία στην κατηγορία. 

Τα στοιχεία της Strategy Analytics για το τρίτο τρίμηνο του 2016 δείχνουν μείωση της τάξης του 1% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, ενώ σε επίπεδο ετήσιας μείωσης το ποσοστό αυτό είναι 10%, ενώ οι προβλέψεις των αναλυτών πιστοποιούν ότι η πορεία των πωλήσεων των tablets θα συνεχίσει να είναι πτωτική και στα προσεχή τρίμηνα, ενώ η κατάσταση δεν φαίνεται να είναι αρνητική για όλους τους κατασκευαστές.

Ένας από τους παίκτες της αγοράς που φαίνεται να επηρεάζεται λιγότερο φαίνεται πως είναι η Microsoft, η οποία κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2016 εμφανίζεται να κατέχει μερίδιο αγοράς 16% στα tablets, ενώ ένα χρόνο πριν το μερίδιο αγοράς της ήταν στο 12.8%. Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα Surface Book και Surface Pro είναι μοντέλα που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών.

Ο κυρίαρχος της αγοράς των tablets παραμένει το Android, με το 65% της αγοράς να έχει μία έκδοση του λειτουργικού συστήματος, αλλά έχει αρχίσει να διαφαίνεται μία τάση εγκατάλειψης του λειτουργικού της Google από αρκετούς κατασκευαστές, προκειμένου να παρουσιαστεί στη θέση του μία Windows 10 συσκευή με υβριδικό χαρακτήρα.

 

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons