Mazda RX-9 με 300 άλογα και υδρογονο-κίνητο

by dkalo • On 08-11-2010 • AT 12:30 pm • 1 ΣΧΟΛΙΟ
Αυτοκίνητα

Mazda RX-9 Rendering

Έχουμε γράψει ξανά και ξανά για την παραφιλολογία γύρω από την επόμενη γενιά του RX-8. Οι προηγούμενες πληροφορίες το ήθελαν πιο σκληροπυρηνικό και “στημένο” γι αυτούς που θέλουν έναν γνήσιο διάδοχο του Mazda RX-7 III. Οι τελευταίες φήμες όμως μιλούν για ένα αυτοκίνητο που θα αφήσει το στίγμα του ως κάτι το διαφορετικό και πρωτοποριακό.

Το όνομα του αυτοκινήτου θα είναι RX-9 ενώ ο κινητήρας θα παραμείνει Wankel. Βέβαια, οι διαφορές με το υπάρχον μοτέρ υπάρχουν και είναι αρκετές. Καταρχάς, ο κυβισμός του νέου κινητήρα με κωδική ονομασία 16X θα αυξηθεί, όπως και η απόδοση του που θα φτάνει τους 300 ίππους, σχεδόν 70 περισσότερους από το τωρινό Mazda RX-8. Εν συνεχεία, δεν θα πρόκειται για ατμοσφαιρικό μοτέρ αλλά ένας ηλεκτρικός compressor θα βοηθήσει ώστε να επιτευχθεί η ζητούμενη ιπποδύναμη όσο και οι μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Η αλήθεια είναι πως είχε γίνει μεγάλη συζήτηση γύρω από το RX-8 καθώς η αρχή λειτουργίας του συγκεκριμένου κινητήρα απαιτεί αρκετό λάδι και, όσοι δεν ήταν προετοιμασμένοι ανάλογα, απογοητεύτηκαν. Ακόμα, η κατανάλωση καυσίμου ήταν αυξημένη χωρίς όμως να υπάρχει η ίδια απόδοση με έναν τυπικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και αντίστοιχης κατανάλωσης. Φαίνεται όμως πως οι μηχανικοί της Ιαπωνικής εταιρίας υπολόγισαν όλα τα παραπάνω και προσπαθούν να τα βελτιώσουν.

Το chassis που θα χρησιμοποιήσει το RX-9 (αν είναι αυτό το τελικό του όνομα) είναι το ίδιο με το chassis που θα χρησιμοποιηθεί στην επόμενη γενιά του MX-5. Αυτό σημαίνει ότι θα πρόκειται για ένα αυστηρά διθέσιο αυτοκίνητο ενώ το βάρος θα κρατηθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Για την ακρίβεια, οι φήμες μιλούν για 1250 κιλά. Αν αναλογιστούμε και τους 300 ίππους, καταλαβαίνουμε ότι οι επιδόσεις του Mazda RX-9 θα είναι καταιγιστικές.

Πιθανότατα, το νέο Coupe της Mazda θα κινείται με βενζίνη. Υπάρχει όμως μία πιθανότητα να κινείται με υδρογόνο, αποτελώντας έτσι πρότυπο για μελλοντικά αυτοκίνητα, καθώς θα μιλάμε για τον πρώτο περιστροφικό κινητήρα μαζικής παραγωγής που θα καταναλώνει υδρογόνο και, πρακτικά, θα είναι απόλυτα φιλικός προς το περιβάλλον καθώς δεν θα εκλύει μικροσωματίδια στην ατμόσφαιρα.

Όνειρο θερινής νυκτός ή το αυτοκίνητο του μέλλοντος; Εσείς τι πιστεύετε;

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. καθαρη ιαπονικη υπεροχη!

Top

Show Buttons
Hide Buttons