Λύση παροχής περιεχομένου για καταναλωτές κινηματογραφικών προϊόντων

by George Polyzos • On 25-03-2017 • AT 10:20 am • ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ
Home Electronics Internet

Η Ericsson, η Telstra και το Fox Innovation Lab της 21st Century Fox παρουσίασαν πρόσφατα μια νέα λύση παροχής περιεχομένου για καταναλωτές κινηματογραφικών προϊόντων.

Η λύση αυτή θα τοποθετεί εκ των προτέρων προσωποποιημένο περιεχόμενο ταινιών premium απευθείας στις συσκευές των καταναλωτών, χωρίς να επηρεάζεται η απόδοση της συσκευής ή τα προγράμματα δεδομένων τους.

Οι συμμετέχοντες θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις μόλις καταστούν διαθέσιμες οι τελευταίες ταινίες που ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντά τους. Οι ταινίες τοποθετούνται εκ των προτέρων στη συσκευή του καταναλωτή και είναι άμεσα διαθέσιμες για αγορά ή ενοικίαση και αναπαραγωγή σε ποιότητα full HD 1080p με ήχο υψηλής ποιότητας χωρίς διακοπές, είτε online είτε χωρίς σύνδεση, ανεξάρτητα από τη συνδεσιμότητα του δικτύου.

Η πιλοτική υπηρεσία θα διαρκέσει ένα μήνα. Ένας περιορισμένος αριθμός πελατών των εταιρειών Telstra, Fox και Ericsson θα λάβει μια κινητή συσκευή με μια δοκιμαστική εφαρμογή που θα παρέχει άμεση πρόσβαση σε νέες κινηματογραφικές ταινίες της Twentieth Century Fox, σε ποιότητα full HD 1080p.

Η υπηρεσία αυτή είναι η πρώτη του είδους που διατίθεται στην αγορά και προσφέρει λύση ενός σημείου (one stop) από άκρο σε άκρο για την εισαγωγή, επεξεργασία, διανομή, οικονομική αξιοποίηση και κατανάλωση περιεχομένου. Αξιοποιεί το μοναδικό κατάστημα πολυμέσων Ericsson MediaFirst, βασισμένο στο cloud, για την προέλευση και επεξεργασία περιεχομένου, η διανομή του περιεχομένου γίνεται από το Unified Delivery Network της Ericsson, ενώ η τηλεοπτική πλατφόρμα Ericsson MediaFirst παρέχει μια απρόσκοπτη, προσωποποιημένη και διαισθητική εμπειρία.

Η λύση προσφέρει στους παρόχους περιεχομένου μια εξαιρετικά ασφαλή αγορά από ένα μόνο σημείο (one-stop shop) για τη διανομή περιεχομένου διεθνώς. Τα στούντιο μπορούν να διατηρήσουν τον πλήρη έλεγχο της ποιότητας της εμπειρίας, μέχρι το βαθμό της συσκευής μέσω της οποίας γίνεται η τηλεθέαση, παράλληλα με προηγμένη ασφάλεια (υδατογράφημα πολλαπλών επιπέδων και πολλαπλή διαχείριση των ψηφιακών δικαιωμάτων, DRM). Μπορούν να επιτύχουν καλύτερη αξιοποίηση του περιεχομένου υψηλής αξίας και να αποκτήσουν βαθιά κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών.

Προσφέροντας άμεση πρόσβαση στις τελευταίες κυκλοφορίες των στούντιο και μια οπτικοακουστική εμπειρία υψηλής ποιότητας, οι πάροχοι υπηρεσιών μπορούν να αυξήσουν το μέσο έσοδο ανά χρήστη (ARPU), να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους και να μειώσουν το κόστος διανομής περιεχομένου. Επιπλέον, η επίδραση στη συνολική κίνηση και τους πόρους του δικτύου είναι περιορισμένη, ενώ το πρόσθετο κόστος υποδομών είναι ελάχιστο ή ακόμα και μηδενικό.

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

0 ΣΧΟΛΙΑ

Comments are closed.

Top

Show Buttons
Hide Buttons