Lotus Exige Scura: το θέλεις μαύρο

by dkalo • On 23-10-2009 • AT 11:45 am • 11 ΣΧΟΛΙΑ
Newsroom

Lotus Exige Scura

Στην εποχή της πολυτέλειας, των τεράστιων ιπποδυνάμεων και των άπειρων ηλεκτρονικών βοηθημάτων, υπάρχει ένα μικρό Γαλατικό χωριό που ακόμα αντιστέκεται: η Lotus. Η Βρετανική εταιρία, Μαλαισιανών συμφερόντων, κρατάει το βάρος των αυτοκινήτων της σε χαμηλά επίπεδα ενώ οι επιδόσεις τους είναι, το λιγότερο, συγκλονιστικές.

Ακριβώς αυτή την φιλοσοφία ακολούθησε και στην νέα Lotus Exige Scura που έκανε το ντεμπούτο της στην έκθεση του Tokyo. Όπως υποδεικνύει και το όνομα της, πρόκειται για μία “Scura” έκδοση αφού βγαίνει μόνο σε μαύρο matt χρώμα με.. μαύρες ρίγες. Δεν πρόκειται όμως για ένα τυπικό μαύρο αφού υπάρχει μία ακόμα στρώση χρώματος που κάνει την υφή του αυτοκινήτου ανάγλυφη. Βέβαια, μπορεί οπτικά να κερδίζει πολλούς πόντους αλλά πρακτικά τα προβλήματα από πετραδάκια και μικροχτυπήματα θα είναι πιο έντονα συγκριτικά με ένα συμβατικό χρώμα.

Η Exige Scura όμως δεν είναι το χρώμα της, είναι όλη η τεχνολογία που κρύβεται κάτω από το, εξαιρετικό, περίβλημα. Ο κινητήρας είναι της Toyota, 1800 κυβικών που με την βοήθεια compressor αποδίδει 260 άλογα. Μπορεί το νούμερο να μην είναι “εξωφρενικό” αλλά το 0-100 γίνεται σε 4.1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 245 χιλιόμετρα την ώρα. Και αν οι επιδόσεις δεν συνάδουν με την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου, να τονίσουμε ότι το βάρος του αυτοκινήτου δεν ξεπερνά τα 925 κιλά. 3.5 κιλά ανά ίππο είναι αναλογία που συναντάμε σε αυτοκίνητα πολλαπλάσιας αξίας.

Την ανάπτυξη της ανάρτησης την ανέλαβε η κορυφαία εταιρία του είδους, η Ohlins. Οι γνώστες και οι pure petrolheads θα μπορούν να ρυθμίσουν την ανάρτηση φέρνοντας την ακριβώς εκεί που θέλουν πετυχαίνοντας τον ιδανικό συνδυασμό άνεσης και πρόσφυσης. Κατευθείαν από την αγωνιστική Exige GT3 έρχονται τα συστήματα του Launch Control και του Traction Control κάνοντας σαφές ότι δεν πρόκειται για “μία ακόμα ειδική έκδοση” με σκοπό να πουλήσει στους συλλέκτες και μόνο. Προσωπικά πάντως, δεν αποκλείω το γεγονός να καταλήξουν και οι 35 Exige Scura που θα παραχθούν, σε συλλογές και σε αχανή garage αξίας πολλών εκατομμυρίων ευρώ.

Το κόστος του αυτοκινήτου πάντως δεν είναι εξωφρενικό και αν αυτή την στιγμή είχα τα 95.000 € που θα κοστίζει περίπου η Lotus Exige Scura στην χώρα μας, θα πήγαινα αύριο το πρωί να εξασφαλίσω πως θα γίνω ένας από τους τυχερούς κατόχους αυτού του πραγματικά υπέροχου αυτοκινήτου..

Lotus Exige Scura

Lotus Exige Scura

Lotus Exige Scura

Lotus Exige Scura

Lotus Exige Scura

[via]

CareerNet.gr: Βρείτε τώρα τη δουλειά που σας ταιριάζει!

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Mε αυτά τα χρήματα αγοράζεις skyline. Θα το προτιμούσα :]

  2. Το GTR κοστίζει, πλέον, 115Κ. Βέβαια, πρόκειται για ένα σαφώς πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο από την Scura. Αλλά η Scura μπορεί να σου προσφέρει πράγματα που το GTR ποτέ δεν θα μπορέσει.. Αυτή την ανόθευτη αγωνιστική αίσθηση, την αίσθηση ότι οδηγείς κάτι που πραγματικά θέλει τέχνη, ταλέντο και κότσια για να οδηγηθεί όπως του αρμόζει..

    [Δεν προσπαθώ σε καμία περίπτωση να μειώσω το GTR, απλά θεωρώ ότι η Scura είναι σε τελείως διαφορετική κλάση μαζί με GT3RS, Scuderia και λοιπά track oriented supercars]

  3. καλο και το GTR αλλά νομίζω ότι με την lotus θα βγάλεις ποιό πολλές γκόμενες….

    • Δεν λεω καλη η lotus αλλα αν ειναι κατι σε μαυρο προτιμω Porsche και πιο συγγεκριμενα Porsche Cayman S ας πουμε….

  4. Παιδες ωραια τα πορσικα και τα skyline αλλα εδω μιλαμε για ακριβο παιχνιδι οχι για αμαξι. Αμα θελεις να νιωσεις οπως οταν ο μπαμπας σου σου πηρε το πρωτο σου τηλεκατευθυνομενο παρε ενα τετοιο και ζητω ο παλιμπαιδισμος.

    • Ακριβώς. Η Exige Scura, όπως και κάθε άλλη Lotus εξάλλου, είναι παιχνίδι. Δεν είναι “ολοκληρωμένα” αυτοκίνητα, κάνουν πολλούς συμβιβασμούς στην άνεση και στην πρακτικότητα αλλά όποιος έχει βρεθεί πίσω από το τιμόνι μιας οποιασδήποτε Lotus, καταλαβαίνει ότι όλα αυτά είναι μικροπράγματα μπροστά στο χαμόγελο που θα σου σχηματιστεί στο πρόσωπο.. ;)

  5. k;apvκάπως έτσι είναι…

  6. κάπως έτσι είναι…

  7. βλεπω και οι τρεις lotus εχουμε ε? xaxaxaxaxaxa

  8. Εαν κλείσεις τα βοηθήματα στο GTR εκεί να δείς παιχνίδι.
    Γι αυτό μ’αρεσει αναλόγως τα κέφια, συνδιάζει και άνεση και μούρλα.

    Για τις επιδόσεις του ας μη πούμε καλύτερα, αφού ξέρετε, το Scura τα βλέπει σκούρα μπροστά στο gtr αλλά για να μη λέμε και ότι νάναι είναι πολύ ωραίο το λότους τρελό design, απλά εάν είχα τα φράγκα θα προτιμούσα skyline.

    Και μιας και που τα λέμε έτσι ωραία, εάν είχα φράγκα θα έπαιρνα ένα f16 να βγάλω γούστα :P (όχι ρε veyron θα έπαιρνα πόσα φράγκα να είχα τέλως πάντων;) χαχαχααχ

    • Αμφιβάλλω αν η Scura, και οποιαδήποτε Exige, τα βλέπει “σκούρα” απέναντι στο GTR σε κλειστή διαδρομή.. Αρκεί στο τιμόνι να κάθεται κάποιος έμπειρος οδηγός, επειδή αν κάθεται ο μέσος οδηγός τότε το GTR είναι *σαφέστατα* πιο γρήγορο..

Top

Show Buttons
Hide Buttons